سلام
به قول آقای مدیر کلمه و واژه ضایع شدن (تباه شدن ) مناسب نمی باشه .
البته توی ذهن بعضی از ما همین واژه میاد و طبق همین هم عکس العمل نشون میدیم .
شاید کلمه دست گل به آب دادن بهتر باشه !
یا نه !شاید بگیم سوتی دادن
یا نه !......
به هرحال بنا به اون چیزی که اون لحظه از باورمون می گذره عکس العمل های متفاوتی نشون میدیم .
اون هایی که اعتماد به نفس بالایی دارند بهترین عکس العمل ها رو نشون می دن .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)