سلام
به نظر من نمیشه توی ختم فارسی خوند و ختم ناتمام میمونه . اما در حالت عادی میشه معنی رو خوند البته در ثواب با عربی تفاوت داره
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
به نظر من نمیشه توی ختم فارسی خوند و ختم ناتمام میمونه . اما در حالت عادی میشه معنی رو خوند البته در ثواب با عربی تفاوت داره
m.mouod (سه شنبه 12 آبان 88)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
کامران گفت فقط جمعه بعد از ظهر وقت داره،خواهش میکنم یه جوری بندازین که اونم باشه ،دلیل دارم واسه این حرفم
تشکرشده 400 در 127 پست
پس کار شما خراب می شود ؟
متاسفم چون نمی توانم به عربی بخوانم . سواد ش را ندارم .
حالا باز به دوستانم می گویم . کمک کنند که اگر بشه و وقت باشه حفظ کنم .
در این صورت وقتی نمی فهمم چی می گم عیبی نداره ؟!
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم
( دکتر علی شریعتی )
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
نه عزیزم اشکال نداره همونطوری که عربی بلدید بخونید...... قرآن رو حتی اگه نخونید و فقط نگاه هم بکنید ثوابه خوندنش که دیگه جای خود داره ....خوندن هم درجاتی داره که همه درجاتش خوب و پسندیده ست . شما که عمدا" طوری نمیخونید که اشکال داشته باشه پس هر طور که بخونید انشاءالله قبول درگاه خداوند هست. خداوند به بنده هاش سخت نمیگیره پس افرادی که اصلا" سواد ندارن چی ؟ ولی سعی کنید یه کم عربی تون بهتر بشه چون حیفه![]()
m.mouod (چهارشنبه 06 آبان 88)
تشکرشده 400 در 127 پست
موعود![]()
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم
( دکتر علی شریعتی )
گفتار نیک (چهارشنبه 06 آبان 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
تشکرشده 1,260 در 376 پست
حالا حتما باید 40 نفر بشیم
اگه یاسین و خودمون تک نفری بخونیم حاجت نمی ده
mamfred (چهارشنبه 06 آبان 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
چرا بابا جانم میده چرا نده میتونه چهل روز بخونیم روزی یک بار ولی اگه چهل نفر باشیم یه جمعه شب همه دست به دامان خدا بشیم و ت. برای من ، من برای اون وهمین طور برای همدیگه دعا کنیم به خدا زودتر جواب میگیریم
خواص سوره یاسین ر براتون میذارم خودم اعجازش رو دیدم![]()
بالهای صداقت (چهارشنبه 06 آبان 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
[img][/img]
1-برای حاجات مهم پنج روز یاسین را بخوانید، روز اول به پیامبر (ص)، روز دوم به امام علی (ع)، روز سوم به حضرت فاطمه زهرا(س)، روزچهارم به امام حسن مجتبی(ع)، و روز پنجم به سیدالشهدا (ع)هدیه کنید سپس حاجت خود را بگویید و خدا به پنج تن آل عبا قسم دهید
2-در هنگام گرفتاری هر روز یاسین بخوانید و به هر (مبین ) که رسیدید حوائج خود را بخواهید تا 40روز خیلی نافع هست
3-خواص آیه اول :هرروز 142مرتبه بگوید -جهت آمرزش گناهان
4-خواص آیه 16و 17:هرروز بخواند-جهت پیدا کردن آرامش
5-خواص آیه 2:هرروز 100مرتبه بخواند-جهت زیادی نعمت
6-جهت ترس از تنهایی آیه 7 را 100بار بخواند
خواصش بیشتر از اینهاست توی سایت آفتاب بعضی هاش رو نوشتم
بالهای صداقت (چهارشنبه 06 آبان 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
من هم می خونم ، پیشنهاد میدم برا اینکه بشیم 40 نفر ، ومحدودیت زمانی نداشته باشیم ، قرار بذاریم تا مثلا جمعه (5 شنبه وجمعه) 40 بار بخونیم.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)