امروز متوجه شدم که تالار متولدین ۰۲/۰۲ رو مدیریت محترم همدردی درج کرده.
برای ما همدردی جایی بوده که آموختیم، انسان جدیدی متولد شدیم، زندگی بهتری ساختیم و درس پس دادیم.
همدردی جایی بوده و هست که در همهمه ی پر زرق برق اما تو خالی محیط مجازی که گم و فراموش میشدیم، تونستیم خودمون رو پیدا کنیم و تجربه ی دوباره آرامش رو از دست ندیم.
بدون شک مدیون دانش بالا و شخصیت وارسته مدیریت محترم هستیم، که ارزش های انسانی رو فراتر از مسائل مادی در نظر گرفتن و بستری ایجاد کردند تا همگان بتونن روشنایی رو در تاریکی های دنیا پیدا کنن.
خداوند متعال سلامت، عمر طولانی و عاقبت بخیری رو به شما و سایر دوستانی که سال ها برای این تالار زحمت کشیدن، عطا کنه. میلاد شما بهانه ای هست برای تشکر از تلاش های چند سالتون، تولدتون مبارک.







پاسخ با نقل قول





علاقه مندی ها (Bookmarks)