به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 91
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    متشکرم، [B]خانم ستاره مشاوره به شما چی گفتن؟ شما چه اقداماتی رو انجام دادین؟

    در مورد نوشته خانم فکور اگر چه یک نظر شخصی هست، اما مطلب مهمی بچشم میخوره که نباید ازش ساده بگذریم.
    خانم ستاره اشاره کرد؛


    این نوع جملات... یعنی فردی که میخوایم بهش مشاوره بدیم فعلا آمادگی جدایی رو نداره. میدونه اوضاع بده، میدونه تلاشش رو کرده و شاید نتیجه نگرفته و ... اما ( خیلی دو دله ) و منتظره از همسرش خبری بشه و نمیشه ... حالا آمده و بدنبال مشورت هست.
    اینو باید دقت کنین، چرا که گاهی ممکنه فقط ما باشیم که به یه نفر مشورت میدیم، یا اون شخص در شرایطی باشه که تصمیم های احساس محور بگیره و ... و اینطور بیشتر دچار آسیب بشه. دوستان مستحضر هستن که در همین تالار نمونه هایی رو داشتیم.
    ایشان باید تا جایی که ممکن هست خودش رو مثال یه مجسمه زیبا تراش بده. اون تکه هایی که به زمین میریزه ناآگاهی ، فقدان مهارت ها، عیوب و ... باشه و سپس بتونه در شرایط خوبی، تصمیم عاقلانه رو بگیره.
    من چند بار پیش مشاور رفتم و ایشون راهکار می داد و
    من انجام میدادم زمانی که میفرستم چون از نظر اینکه با یکی حرف میزنم و به من حق میداد ی کم اروم میشدم و تا یکی دوهفته خوب بود همه چی
    فقط مشکل اینجا بود که چون من میرفتم او نمی فهمید که من دارم برای زندگیم تلاش می کنم فکر می کرد مشکل از منه و مشاور منو نصیحت می کنه واسه اینه ک همه چی خوب میشه
    و اصلا خودشو شریک و سهیم در اصلاح زندگی نمی دونست
    و اخرین باری ک رفتم مشاور کفت ک من هر راهکاری ک بلد بودم به شما گفتم و انجام دادی و من دیگه نرفتم

  2. کاربر روبرو از پست مفید setare21 تشکرکرده است .

    سحر بهاری (پنجشنبه 14 اسفند 99)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    من چند بار پیش مشاور رفتم و ایشون راهکار می داد و
    من انجام میدادم زمانی که میفرستم چون از نظر اینکه با یکی حرف میزنم و به من حق میداد ی کم اروم میشدم و تا یکی دوهفته خوب بود همه چی
    فقط مشکل اینجا بود که چون من میرفتم او نمی فهمید که من دارم برای زندگیم تلاش می کنم فکر می کرد مشکل از منه و مشاور منو نصیحت می کنه واسه اینه ک همه چی خوب میشه
    و اصلا خودشو شریک و سهیم در اصلاح زندگی نمی دونست
    و اخرین باری ک رفتم مشاور کفت ک من هر راهکاری ک بلد بودم به شما گفتم و انجام دادی و من دیگه نرفتم
    الانم واقعا بلاتکلیفم اومدم که برنگردم ولی دلم راضی نیست به جدایی و مشکلاتش و همین طور به اینکه بدون اینکه هیچ تلاشی بکنن هم حاضر نیستم بر گردم بی تهایت به من احترامی شده
    در حالیکه خانواده م در هر شرایطی پشت من هستن و حمایت می کنن و مشکل مالی ندارم بچه هم ندارم واقعا کاش حداقل میومد میگفت بیا ی فرصت دیگه ب زندگی مون بدیم ولی مثل ادم های ترسو قایم شده و به زندگی عادی خودش ادامه میده در حالیکه ک من دادم اب میشم

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    متشکرم، خانم ستاره مشاوره به شما چی گفتن؟ شما چه اقداماتی رو انجام دادین؟

    در مورد نوشته خانم فکور اگر چه یک نظر شخصی هست، اما مطلب مهمی بچشم میخوره که نباید ازش ساده بگذریم.
    خانم ستاره اشاره کرد؛


    این نوع جملات... یعنی فردی که میخوایم بهش مشاوره بدیم فعلا آمادگی جدایی رو نداره. میدونه اوضاع بده، میدونه تلاشش رو کرده و شاید نتیجه نگرفته و ... اما ( خیلی دو دله ) و منتظره از همسرش خبری بشه و نمیشه ... حالا آمده و بدنبال مشورت هست.
    اینو باید دقت کنین، چرا که گاهی ممکنه فقط ما باشیم که به یه نفر مشورت میدیم، یا اون شخص در شرایطی باشه که تصمیم های احساس محور بگیره و ... و اینطور بیشتر دچار آسیب بشه. دوستان مستحضر هستن که در همین تالار نمونه هایی رو داشتیم.
    ایشان باید تا جایی که ممکن هست خودش رو مثال یه مجسمه زیبا تراش بده. اون تکه هایی که به زمین میریزه ناآگاهی ، فقدان مهارت ها، عیوب و ... باشه و سپس بتونه در شرایط خوبی، تصمیم عاقلانه رو بگیره.
    سحر بهاری عزیز
    من حرف شما رو قبول دارم از این نظر که ممکن هست یک خانم به زندگی مشترکش وابسته باشه و آمادگی جدایی نداشته باشه
    ولی به نظرم اگر کسی به مسیر اشتباهی وابسته بود بقیه نباید به پیشروی در اون مسیر غلط تشویقش کنن

    که آخرش به ناکجاآباد ختم بشه
    بره اونقدر تو بیراهه بره تا خودش سرش به سنگ بخوره و آمادگی پیدا کنه که مسیر رو برگرده

    شاید باید در پیدا کردن راهی برای آمادگی برای برگشت از اون مسیر کمکش کرد
    کمک کرد آمادگی که نداره رو پیدا کنه وابستگی نابودکننده ای که تو ذهنش داره رو پاک کنه و منطقی فکر کنه

    متاسفانه یه زندگی مشترک فقط مربوط به دو نفر تنها نیست هر لحظه ممکنه سر و کله یه بچه معصوم توی زندگی پیدا بشه
    بچه ای که حقش بهترین هاست
    ولی تو شرایط جهنمی به دنیا اومده و از حداقل حقوق و آرامش هم برخوردار نیست

    و در کل به نظرم اگرم قرار هست همه کاربران برای ادامه زندگی مشترک تشویق بشن باید اولش بگیم مراقب باش تا شرایط اینطوریه به هیچ عنوان بچه نیاری

    ستاره عزیز من نظرم رو در مورد تاپیک شما تغییر میدم
    با توجه به اینکه به دنبال راهکاری برای ادامه این زندگی هستی بهت پیشنهاد می کنم تا زمانی کوچکترین اختلافی با همسرت داری تا وقتی که کتک کاری دارید تا وقتی همسرت دهن بین و بی منطق هست، هرگز هرگز هرگز بچه دار نشو. بهت التماس می کنم. فقط همین

    امیدوارم به راهکارهایی که فعلا بهشون نیاز داری هم برسی

    سحر بهاری عزیز اگر صلاح دونستید ابتدای صحبتم که در پاسخ به شما بود رو حذف کنید
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  5. 5 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فرزانه 123 (جمعه 15 اسفند 99), گیسو کمند (چهارشنبه 20 اسفند 99), نیکی 69 (چهارشنبه 13 اسفند 99), بهاره جون (پنجشنبه 14 اسفند 99), زن ایرانی (پنجشنبه 14 اسفند 99)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور نمایش پست ها
    سحر بهاری عزیز
    من حرف شما رو قبول دارم از این نظر که ممکن هست یک خانم به زندگی مشترکش وابسته باشه و آمادگی جدایی نداشته باشه
    ولی به نظرم اگر کسی به مسیر اشتباهی وابسته بود بقیه نباید به پیشروی در اون مسیر غلط تشویقش کنن

    که آخرش به ناکجاآباد ختم بشه
    بره اونقدر تو بیراهه بره تا خودش سرش به سنگ بخوره و آمادگی پیدا کنه که مسیر رو برگرده

    شاید باید در پیدا کردن راهی برای آمادگی برای برگشت از اون مسیر کمکش کرد
    کمک کرد آمادگی که نداره رو پیدا کنه وابستگی نابودکننده ای که تو ذهنش داره رو پاک کنه و منطقی فکر کنه

    متاسفانه یه زندگی مشترک فقط مربوط به دو نفر تنها نیست هر لحظه ممکنه سر و کله یه بچه معصوم توی زندگی پیدا بشه
    بچه ای که حقش بهترین هاست
    ولی تو شرایط جهنمی به دنیا اومده و از حداقل حقوق و آرامش هم برخوردار نیست

    و در کل به نظرم اگرم قرار هست همه کاربران برای ادامه زندگی مشترک تشویق بشن باید اولش بگیم مراقب باش تا شرایط اینطوریه به هیچ عنوان بچه نیاری

    ستاره عزیز من نظرم رو در مورد تاپیک شما تغییر میدم
    با توجه به اینکه به دنبال راهکاری برای ادامه این زندگی هستی بهت پیشنهاد می کنم تا زمانی کوچکترین اختلافی با همسرت داری تا وقتی که کتک کاری دارید تا وقتی همسرت دهن بین و بی منطق هست، هرگز هرگز هرگز بچه دار نشو. بهت التماس می کنم. فقط همین

    امیدوارم به راهکارهایی که فعلا بهشون نیاز داری هم برسی

    سحر بهاری عزیز اگر صلاح دونستید ابتدای صحبتم که در پاسخ به شما بود رو حذف کنید
    این سومین باره که من به خانه پدرم پناه می برم اگر هم که بخوام برگردم به این راحتی و با پای خودم بر نمی گردم در واقع نیتم اینه که یک بترسن از از دست دادن من
    که اگر اینطوری نشد در کل قید همه چیزو می زنم و راحت میشم از این ادمایی که فقطط غرورشون براشون مهمه همین
    برام دعا کنید نمی دونم که چی میشه هفته بعد نوبت مشاوره دارم که کمک بگیرم
    بازم خوشحال میشم که نطراتتون رو بشنوم

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 فروردین 02 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1397-2-11
    نوشته ها
    240
    امتیاز
    7,883
    سطح
    59
    Points: 7,883, Level: 59
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    431

    تشکرشده 358 در 165 پست

    Rep Power
    51
    Array
    سلام
    پیشنهاد می کنم خیلی به فکر آرامش خودت باش. نگذار اضطراب و استرس روی روح و جسمت تاثیر مخرب بذاره. بالاخره شرایطی هست که پیش اومده. از بالا به قضیه نگاه کن. اتفاقاتی افتاده و شما الان خونه پدرت هستی. مشورت بگیر، فکر بکن، ولی خودتو دیگه زیادی اذیت نکن. چون هیچ فایده ای نداره ضرر هم داره برات.

    جدایی به این آسونی ها نیست. اگر تصمیم به جدایی و آمادگیش رو نداری خودت برای جدایی اقدام نکن. .انشالله هرچی که خیر و صلاحه برای هر دوی شما پیش بیاد.
    ویرایش توسط فرزانه 123 : پنجشنبه 14 اسفند 99 در ساعت 14:51

  8. 3 کاربر از پست مفید فرزانه 123 تشکرکرده اند .

    gholam1234 (پنجشنبه 14 اسفند 99), Mvaz (پنجشنبه 14 اسفند 99), سحر بهاری (پنجشنبه 14 اسفند 99)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 00 [ 15:22]
    تاریخ عضویت
    1398-8-02
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    2,428
    سطح
    29
    Points: 2,428, Level: 29
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    الانم واقعا بلاتکلیفم اومدم که برنگردم ولی دلم راضی نیست به جدایی و مشکلاتش و همین طور به اینکه بدون اینکه هیچ تلاشی بکنن هم حاضر نیستم بر گردم بی تهایت به من احترامی شده
    در حالیکه خانواده م در هر شرایطی پشت من هستن و حمایت می کنن و مشکل مالی ندارم بچه هم ندارم واقعا کاش حداقل میومد میگفت بیا ی فرصت دیگه ب زندگی مون بدیم ولی مثل ادم های ترسو قایم شده و به زندگی عادی خودش ادامه میده در حالیکه ک من دادم اب میشم
    درود

    از دید من زندگی شما با مشاوره درست شدنی نیست. هر دو همدیگر را کتک زده اید و مشکلات شخصیتی گسترده ای دارید. همان جداشدن بهترین گزینه است. پیش از اینکه یک بچه را هم بدبخت کنید.

  10. کاربر روبرو از پست مفید دادگر تشکرکرده است .

    نیکی 69 (جمعه 15 اسفند 99)

  11. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام وقتتون بخیر
    اینکه این زندگی به کدوم سمت می‌ره به نظر اهمیت درجه دو رو داره، چیزی که مهم هست اینه که دو نفر کنار هم زندگی میکنن که بلوغ و مهارت زندگی را باید بیشتر یاد بگیرند.
    چه با هم زندگی کنید و چه جدا شید، در آینده باز شما با خودتون هستید و از خودتون که دیگه نمیتونید جدا شید.
    کیفیت زندگی آینده شما بسته به میزان مهارت شما در ساختن، منعطف بودن، مدیریت کردن زندگی رو داره.

    نظرم اینه که قبل از هر تصمیمی، سعی کنید خودتون رو بسازید، با افزایش اگاهی، مهارت های زندگی، صبوری، نحوه محبت، نحوه بیان اعتراض، نحوه بیان خواسته، کنترل و زمان و نحوه خرج کردن احساسات، افزایش عزت نفس.

    شاید اگر این مهارت ها رو در خودتون تقویت کنید، به تبع شما همسرتون هم چنین کنه، زوج خوشبختی بشین، یا حداقلش اینه، یه تجربه ای کسب کردین،

    مثل معلمی که به شاگردش فرصت دوباره برای امتحانات شهریور رو میده و بهش اشتباهات شاگرد رو هم گوشزد میکنه، ایندفعه شاگرد می‌تونه نمراتی بیاره که حتی معدل الف کل سال بشه،


    پ ن: در مورد شیوه و دانستن رفتار ها باید از روش های صحیح مشاوره بهره بگیرید، مثلاً به شما گفته میشه باید عزت نفس است رو بیشتر کنی و خودت رو بیشتر دوست بداری، حالا نتیجه این از آب در میاد که میگید حرف فقط حرف خودم باید باشه، که اشتباهه

  12. 3 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    فرزانه 123 (جمعه 15 اسفند 99), باغبان (جمعه 15 اسفند 99), سحر بهاری (پنجشنبه 14 اسفند 99)

  13. #18
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    خانم ستاره

    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    از روز اول سر هر چیزی با هم اختلاف داشتیم البته قبل عقد همه چی عااااااااالی بود بعد از عقد اینطوری شد.
    بله نکته ی خوبی رو اشاره کردین، ما آدمها تا قبل از عقد نیازی نمیبینیم رفتارهای هم رو کنترل کنیم و یا بخوایم ایراد ها رو دقیق بررسی کنیم، نگرانی ها و ترس هایی داریم و ... ویژگی های خوب و بد رو میبینیم، عیب ها و نقص ها و اختلافات و تفاوت ها رو میبنیم اما به هر صورت ازش رد میشیم و در نهایت دچار خطا در رتصمیم گیری میشیم و این باعث میشه بعد از عقد یا با شروع زندگی مشترک کم کم این نیاز رو حس کنیم که طرف رو باید کنترلش کنیم ، فلان عیب یا ویژگی بدش رو با وضوح بیشتری میبنیم و حس میکنیم ... چیزی که باید از ابتدا متوجهش میبودیم و براش وقت میذاشتیم حالا خودش رو قوی تر نشان داده و تلاش میکنیم از بینش ببریم، تغییراتی مطابق با خواسته ها ما اتفاق بیافته تا به ایده آل های ذهنیمون نزدیک بشیم و این اشتباه رو جبران کنیم.

    برای شما و همسرت هم همین هست، اگر میتونین از امکان مشاوره خصوصی سایت در کنار نظرات دیگر که ترغیب به یادگیری بیشتر مهارت ها و ... شده استفاده کنین و با مشاور بصورت خصوصی مطلبتون رو در میان بگذارین و از توصیه ها و راهنمایی های ایشان بهره ببرین. بنده ترک منزل رو یک حرکت اشتباه و جدایی رو در این شرایط چاره شما نمیدانم.
    .................................................. .

    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور نمایش پست ها
    سحر بهاری عزیز
    من حرف شما رو قبول دارم از این نظر که ممکن هست یک خانم به زندگی مشترکش وابسته باشه و آمادگی جدایی نداشته باشه
    ولی به نظرم اگر کسی به مسیر اشتباهی وابسته بود بقیه نباید به پیشروی در اون مسیر غلط تشویقش کنن
    ممنونم، نه ما اینجا نیستیم که مطالبی بر خلاف نظراتمون باشه رو ویرایش یا حذف کنیم، گاهی یه جاهایی نیاز هست پرانتز باز کنیم و دقت رو بالا ببریم. شما جزو کاربران قدیمی هستین و قطعا واقف به قوانین و سیاست های سایتین.

    ببینید خانم فکور اظهار نظرهای شخصی در هر جایی تفاوت هایی داره، برخی اوقات موضوعات حساسن و باید از نظرات شخصی خودمون تا جای ممکن فاصله بگیریم و سعی کنیم نظراتی که میدیم نزدیک به نظرات کارشناسی باشه و باعث آسیب بیشتر نشن.
    صفحه اول و دوم نوشته استارتر این مهم رو میرسوند که یاز به کمک فوری داره و این کمک نمیتونه نسخه ی جدایی یا حتی ترک منزل بعقیده خودش باشه.
    اینجا ما نه به تحمل تشویق میکنیم و نه به جدایی، دنبال یک راه حل مفید هستیم. چیزی که واقعیت هست رو در نظر میگیریم و سپس بر اساس اون عمل میکنیم. واقعیت چی رو بما نشون میده؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    الانم واقعا بلاتکلیفم اومدم که برنگردم ولی دلم راضی نیست به جدایی و مشکلاتش و همین طور به اینکه بدون اینکه هیچ تلاشی بکنن هم حاضر نیستم بر گردم بی تهایت به من احترامی شده
    در حالیکه خانواده م در هر شرایطی پشت من هستن و حمایت می کنن و مشکل مالی ندارم بچه هم ندارم واقعا کاش حداقل میومد میگفت بیا ی فرصت دیگه ب زندگی مون بدیم.
    +
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    الان 20 روزه ک اینجام
    و هیچ خبری نیس و من خیللی دو دلم که باید این زندگی رو تموم کنم یا نه.
    بررسی لازمه؛

    باید ببینیم این شرایط چرا بوجود آمده؟
    ببینیم چقدر اونفرد در بیان صادق هست؟
    چه قدم هایی برداشته شده؟ ( درست یا غلط )
    چقدر در تلاش مصمم هست؟
    خودش در صورت تصمیم قطعی نیاز به چه آمادگی هایی داره؟ و مشاور باید برای اون مطالب رو بگه و نسبت به تصمیماتش آگاهش کنه...
    دانستنی هایی در مورد همسرش ...
    و ....
    سپس اون راهی رو پیدا کنیم که میتونه کمک کننده باشه، از اینجا به بعد وقتی به آگاهی میرسه و تغییر میکنه میتونه تصمیم درست بگیره که قاطعیت و عقلانیت در اون مشاهده بشه.

    پ.ن
    اینجا توضیحاتی که لازم بود داده شد، بهتر هست برای احترام به حقوق آغاز کننده، تاپیک رویه ی خودش رو در پیش بگیره، این پرانتز باز شد تا همه‌ی ما دقتمون رو بالا بریم و از نظرات ارزشمند هم بیش از گذشته استفاده کنیم.


  14. 2 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 15 اسفند 99), فرزانه 123 (جمعه 15 اسفند 99)

  15. #19
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    :
    :

    البته در متن بالا منظور این نیست باید دیگران رو کنترل کرده و تغییر بدیم، چون‌ امکانش نیست. از جهت ذهنیت برخی افراد عرض کردم.

  16. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    Mvaz (جمعه 15 اسفند 99)

  17. #20
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    ایا این که ادم بخواد با شوهرش راحت و بی پرده حرف بزنه و اگر چیزی رو قبول نداره مخالفت کنه یا حتی بگه چرا این رفتارو میکنی زبون درازیه؟؟

    ................................


    سلام

    تو زندگی امکان داره مشکلات و مسائل مختلفی برامون پیش بیاد ،،
    مسائل را اصولی حل کنید .
    می تونید این تاپیک ها را مطالعه بفرمایید :


    چگونه همسران مشکلات،اختلافات و درگیریهای بین خود را حل کنند؟(1)


    چگونه زوجین درگیری ها و مشکلات خود را حل کنند(2) - منافع کودکانه ---- منافع بالغانه


    * مقصر من هستم یا شوهرم؟!


    مهارتهاي كلامي زن و شوهر


    مهارتهای ارتباطی بین زن و شوهر به تنهایی کافی نیست!!






    دکتر شیری یه مطلب داره به عنوان نبوغ عاطفی ( 1و2و 3)
    می تونید تهیه کنید و خودتون را توسعه بدید .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 15 اسفند 99 در ساعت 18:01


 
صفحه 2 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.