به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 28 از 29 نخستنخست ... 8181920212223242526272829 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 271 تا 280 , از مجموع 286
  1. #271
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    سوال در مورد مواد مخدر کجاش اشکال داره؟ ای خدا ....

  2. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    شمیم الزهرا (پنجشنبه 26 تیر 99)

  3. #272
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    [QUOTE=gholam1234;458784]خب خانم شمیم الزهرا خوش آمدید.

    ..
    سلام آقا غلام خیلی ممنونم واس صندلی داغ شما و خانم ۷ و اقای کرای خیلی زحمت کشیدید


    ۱. متاهلین؟ چند تا بچه دارین؟ چند سالتونه؟ شغل؟ رشته تحصیلی؟

    ماشالله من اینقد تو همدردی از خودم گفتم که گاو پیشونی سفیدم...
    متاهلم یک فرزند دارم.۲۹ سالمه. غیر خانه داری شغل دیگم و تحصیلم نگفتنش فقط به این خاطر که دیدتون به این قشر بد میشه...

    ۲. بزرگترین آرزو؟

    آدم شدنم

    ۳. در یک بازه زمانی کوتاه ادم چجوری میتونه طرف مقابلشو بشناسه؟ در نگاه اول ، نوع نگاه و صدا و ... چقدررمیتونه مارو در شناخت سریع و حداقلی طرف مقابل کمک کنه؟

    واقعا واستون دعا میکنم خدا کمکتون کنه همسر خوبی رو انتخاب کنین

    ولی نمیشه تو بازه کوتاه کسی رو خیلی شناخت
    واقعا خیلی اوقات اینقدر ظاهر آدمها از باطنشون متفاوته که نیاز به مدتی معاشرت داره تا کمی تازه شناخت به دست بیاد.

    ۴. نماز و قران؟ نماز مستحبی؟ دلیلتون چیه اگه میخونین؟

    متاسفانه ادم یکنواختی نیستم. همیشه دلم میخواست خیلی دقیق هروز یکسری کارهارو انجام بدم ولی همه چی بر حسب حال و هوای خودمه

    دلیل خوندنم: آرامش میگیرم. احساس نزدیکی بیشتری با خدا میکنم مشکلات برام کمرنگتر میشن خیلی اوقات مخصوصا در قرآن نکته مهمی میفهمم که خیلی به کارم میاد. هرچی بیشتر هم مانوس میشم بااین امور رضایتم و حس نشاطم بیشتر میشه و رو اخلاق و صبرمم اثر داره و نتیجش در حتی درک و فهمم میبینم

    ۵. رابطه تون با خدا چطوریه؟ فابل توصیف هست؟

    وقتی نوجوون بودم تو مدرسه یکبار یک سخنرانی از اقای پتاهیان گذاشتن که میگفت جوونا هر گناهی میکنی هیچوقت نمازتو ترک نکن بذار همین نخ ارتباطی بمونه

    من سعی میکنم هرچقدرم گناه کردم نخو ول نکنم ان شاالله

    ۶. ویژگیهای مثبت و منفی اخلاقیتون؟
    مثبت: مهربون. متعهد. مسئولیت پذیر. به فکر همنوع. دغدغه مند رشد.
    منفی: منظم نیستم. جراتمند نیستم. حرف دل و زبونم نمیتونم خیلی اوقات یکی کنم و حس منافق بودن بهم دست میده. برتامه خیلی خوب روزانه که بهش پایبند باشم فقط تایک مدت اجرا میکنم باز شل میشم. احساساتم بیش از حد بالاست و دچار تلاطم میشه. ادم شکرگزاری نیستم. خیلی مثبت بین نیستم. نمیتونم ناراحتیمو تو چهرم نیارم. وابسته به ارتباط با دیگران هستم. کمی تنبلم. صبور و راضی نیستم. کمالگرایی در یکسری مسائل دارم.مدیریت خانواده خوبی ندارم. ذهنم خیلی پر از مسائل مختلفه و توان دسته بندی و حلشو خیلی اوقات ندارم. احساس تنفر گاهی دارم از برخی چیزها و کس ها (تافردا میتونم واستون بنویسم از بس کلکسیونم)

    ۷. با یه انسان بی اعصاب چطور میشه بزخورد کرد؟
    احساسشو با تمام وجود درک کنین. هیجانش کاهش پیدا میکنه

    ۸. چند نفرین؟ چندتاخاهر چندتا برادر؟ رابطتون چطوره باهاشون؟
    دوتا برادر دارم. خیلی ارتباطمون کمه. مشکلی باهم نداریم.

    ۹. یه روز بگن اصلا دنیای دیگه ای نداریم. هر چی بخاین میتونین توی این دنیا هر کارق دوست دارین انجام بدین. چیکار میکنین؟

    باور نمیکنم. چون با عقل و منطق دنیای دیگرو پذیرفتم

    ۱۰. آخرین باری که گریه کردین؟ علت؟
    دیشب. از دست همسرم

    ۱۱. نظرتون در مورد شخصیتهای زیر:
    ام و از. فکر میکنم یکی از کاربران قدیمی باشن که با اسم جدید اومدن. خوش به حالشون باایمان و پر اطلاعات به نظر میرسن
    $باغبان، کرای سابق. خیلی جالبن. اقایون همدردی خیلی بااقایون خشک بی احساس جامعه فرق دارن. برام جاابه یک مرد ایتقدر روون و واضح و طولانی صحبت کنه. ایشونم خیلی محترمن برام و مثل کاربر بالایی هستن
    سحر بهاری همون نظری که درباره دو کاربر بالا داشتم نوع دوست و خوش بیان. اابته یکم متن های رسمیشون برام سنگینه
    شمیم الزهرا همون علامت سوال که سحر بهاری یکبار دربارم گفت عالی بود
    اله زیباییها پرتلاش مهربون
    غلام باحال با معرفت باایمان خداجو
    اسکارفیس رقیق القلب. خانواده دوست. متعهد

    - - - Updated - - -

    من فکنم دو سه بار سیگار کشیدم
    یکیش وقتی شش سالم بود یادم نیست چرا برخی از همکاران پدرم که سیگاری بودن خونمون میومدن و ما خونه سیگار داشتیم. منو داداشم چندباری کشیدیم ولی نمیتونستم تحمل کنم دودشو هردو ادامه ندادیم
    یکبارم وقتی اول دبیرستان بودم دوست سیگاری داشتم که خیلی اصرار میکرد به من منم یکبار کشیدم ولی خیلی بدم اومد

  4. 3 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 30 تیر 99), Mvaz (پنجشنبه 26 تیر 99), باغبان (دوشنبه 30 تیر 99)

  5. #273
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    طبق برنامه، صندلی داغ شما تمومه. ولی بدلیل قطعی سایت، سه روز دیگه تمدید میشه.


    سزکارخانم شمیم الزهرا، ممنون از پاسخهاتون. چون کس دیکه ای سوال نمیکنه، من سوال میکنم ...


    ۱. یک روز عادی زندگی تون رو تعریف کنین برامون؟

    ۲. از چه انسانی بدتون میاد؟ چه کیژگیهای اخلاقی داره؟

    ۳. آدم چکار باید بکنه که بهش خوش بگذره؟

    ۴. حس تون در زمان به دنیا اومدن فرزندتون قابل توصیف هست؟

    ۵. آیا واقعا خدا به کمک بنده هاش میاد؟ و در این مورد حدا فرق میذاره بین مومن و غیر مومن؟

    ۶. ویژگیهای یک انسان خوب از نظرش
    شما چیه؟

    ۷. یه توصیه به عنوان فرد متاهل به دوستان مجرد؟

  6. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    الهه زیبایی ها (دوشنبه 30 تیر 99), باغبان (سه شنبه 31 تیر 99), شمیم الزهرا (دوشنبه 30 تیر 99)

  7. #274
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    طبق برنامه، صندلی داغ شما تمومه. ولی بدلیل قطعی سایت، سه روز دیگه تمدید میشه.


    سزکارخانم شمیم الزهرا، ممنون از پاسخهاتون. چون کس دیکه ای سوال نمیکنه، من سوال میکنم ...

    سلام متشکرم

    ۱. یک روز عادی زندگی تون رو تعریف کنین برامون؟
    صبح معمولا نیم ساعتی رو تخت میمونمو پیامامو چک میکنم
    بعد پامیشم تاهار میذارم مرتب میکنم دورو برو درین حین معمولا دارم صوت گوش میدم. اگه فرصتی بشه کتاب میخونم تا پسرم بیدار بشه.
    کارای پسرمو میکنم صبحانشو میدم بعدش شیرشو میدم و میریم بازی
    نماز و ناهار و دوباره همینا عصر تکرار میشه تا شب که حدود دوازده دوتایی بخوابیم

    ۲. از چه انسانی بدتون میاد؟ چه کیژگیهای اخلاقی داره؟
    خب افراد ظالم در طول تاریخ به شدت ازشون بیزارم اما
    انسانی نیست که اطرافم باشه و همیشه بدم بیاد. یکوقتایی بدم میاد.
    اما ویژگی هاش غرور شدید و خودشیفتگی. دروغگویی. به دیگران توهین و تحقیر میکنه و خودشو بالاتر از همه میدونه
    ۳. آدم چکار باید بکنه که بهش خوش بگذره؟

    خوب خودشو بشناسه. راهای خوشحالی درونی و ماندگار پیدا کنه. اونچه به فطرتش نزدیکتره.


    ۴. حس تون در زمان به دنیا اومدن فرزندتون قابل توصیف هست؟

    حس قشنگ خاصی نبود درد و کلافگی و بی قراری
    اما تقریبا شاید نیم ساعت بعدش که اعصابم سر جاش اومد و با حال خوب پسرمو بغل کردم شاید بیشترین آرامش زندگیمو تجربه کردم

    ۵. آیا واقعا خدا به کمک بنده هاش میاد؟ و در این مورد حدا فرق میذاره بین مومن و غیر مومن؟

    کمک خدا تو قلب بنده هاشه نمیشه از رو اتفاقات دنیا کمک خدارو فهمید
    بنده ای که در شرایط سختیه ولی روزبه روز ارامشش بیشتر میشه و رابطش با خدا قویتر خدا به کمکش اومده هرچند بقیه فکر کنن خدا رهاش کرده
    و برعکسشم صادقه

    ۶. ویژگیهای یک انسان خوب از نظرش
    شما چیه؟

    انسان خوب یا کامل؟ انسان خوب اخلاقیات رو به طور نسبتا بالایی داشته باشه و در موقعیت های چالشی برای منافع شخصی ازش نگذره

    ۷. یه توصیه به عنوان فرد متاهل به دوستان مجرد؟
    این دنیا دستگرمیه! هیچیش موندگار نیست نه این زن و شوهرها قراره تاابد بمونن ته این مال و بچه ها. همه اینارو فقط خدا به ما داده تا برای ابدیت اماده بشیم
    )بیشتر شبیه توصیه یک فرد مرده ازون دنیا بود)

  8. 3 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 30 تیر 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 30 تیر 99), باغبان (سه شنبه 31 تیر 99)

  9. #275
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    http://www.irmp3.ir/play/44973/%D8%A...8C%D8%A7%D9%86

    این تصنیف رو گوش بدین و نظرتان را در موردش بگین. ایشالا که خدا پشت و پناهتان یاشه، خداحافظ

  10. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    الهه زیبایی ها (دوشنبه 30 تیر 99), باغبان (سه شنبه 31 تیر 99), شمیم الزهرا (سه شنبه 31 تیر 99)

  11. #276
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانم شمیم الزهرا
    ان شالله سلامت باشید



    بریم سراغ سئوال ها :






    -شادی واقعی شما در گرو چه چیزی هست ؟
    -فلسفه زندگی شما ؟




    -اگه دو بال داشتید که می تونستید به گذشته پرواز کنید ، چی را تغییر می دادید ؟
    -اگه چند دقیقه دیگه ، لحظه اعدام شما باشه ،آخرین جمله شما در دوریبین چیه؟
    -اگه حضرت عزرائیل (ع) را ببنید و ایشون بهتون بگن افتاد عقب ، یه روز دیگه فرصت دارید ، چه کارهایی انجام میدادید ؟




    -تعریف شما از عشق ؟
    -مهم ترین مهارتی که هر زوجی لازمه بلد باشه ، اون را در چی می بینید ؟
    -سخت ترین تنهایی چیست ؟
    -سخت ترین درد چیست ؟
    -یه شعری که خیلی علاقه دارید ؟
    -معنی سفر از نگاه شما ؟
    -معنی خوشحالی از نگاه شما ؟
    -بهترین خوشحالی و شادی ؟





    -معنی غم چیست ؟
    -آیا همه ی غم ها ناراحت کننده ست ؟
    -آیا امکان داره بعضی از غم ها قشنگ باشه؟






    -به نظرتون کدام سوپ خوشمزه تر میشه ؟
    الف )سوپی که خانم بی نهایت و خانم پوه درست کنند
    ب) سوپی که خانم الهه زیبایی ها و خانم گیسوکمند درست کنند
    ج) سوپی که خانم زلال و خانم فرشته مهربون درست کنند
    خ ) سوپی که باغبان و اسکارفیس درست کنند
    ه) گزینه خ






    -زندگی سخته به نظرتون ؟





    -راهکاری برا امیدواری ؟





    -پیری و کهنسالی ترس داره به نظرتون ؟ چرا؟
    -دوست داشتید اول پیر بودید و بعد جوان می شدید و بعد در کودکی فوت می کردید ؟ ( یعنی بر عکس )






    -یک روز دنیا چقدر قیمت داره ؟
    -اگه سختی های برزخ خودش گناهان انسان را کم کنه ،،حاضرید برزخ نداشته باشید و یک راست برید قیامت ؟
    -عالم برزخ چه جوری هست به نظرتون ؟
    -نظرتون د ر مورد لطف و رحمت خدا ؟
    -نکیر و منکر دو فرشته ای هستند که الان در چپ و راستمون هستند که اعمال ما را می نویسند ( خوب و بد ) ،،درسته به نظرتون ؟ اینها می یان تو شب اول قبر ؟
    -تو عالم برزخ دوست دارید کی را ببینید که تنها نباشید ؟ ( اگه اجازه و اختیار انتخاب را داشته باشید )





    -اگه یه ساعت فرصت داشته باشید که صحبت کنید و پند بگیرید ، کدام یک را انتخاب می کردید :
    الف ) حضرت جبرئیل (ع)
    ب) حضرت اسرافیل (ع)
    ج ) حضرت عزرائیل (ع)
    د ) حضرت میکائیل (ع)
    ه ) حضرت خضر (ع)





    -احوال این روزهای خودتون را با یه تصویر نشان دهید ؟






    -پیشنهاد شما برای تالار همدردی ؟





    متشکرم .
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 31 تیر 99 در ساعت 05:32

  12. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (سه شنبه 31 تیر 99)

  13. #277
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام مجدد خدمت شما
    راستش نمیدونم چرا گوشام صدارو خوب نمیشنید. اهنگ زمینه خیلی بلند بود نسبت به صدای خواننده. اگه متن شعر دارین لطفا بذارین چون نمیفهمیدمش درست
    فقط تاحدی که تونستم بشنوم درباره جدایی از مبدا و خالق بود
    شایدم کلا اشتباه فهمیدم
    ان شاالله خدا همیشه یاورتون باشه

  14. 2 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    gholam1234 (سه شنبه 31 تیر 99), miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99)

  15. #278
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    سلام مجدد خدمت شما
    راستش نمیدونم چرا گوشام صدارو خوب نمیشنید. اهنگ زمینه خیلی بلند بود نسبت به صدای خواننده. اگه متن شعر دارین لطفا بذارین چون نمیفهمیدمش درست
    فقط تاحدی که تونستم بشنوم درباره جدایی از مبدا و خالق بود
    شایدم کلا اشتباه فهمیدم
    ان شاالله خدا همیشه یاورتون باشه
    اشکال از سیستمتون هست یحتمل، یا هندزفری اگه استفاده میکنین

  16. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    شمیم الزهرا (سه شنبه 31 تیر 99)

  17. #279
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام خانم شمیم الزهرا
    ان شالله سلامت باشید



    سلام آقای باغبان ببخشید من چندبار خواستم بیام تبریک بگم بابت مدیر شدن شما و خانم سحر بهاری باز نشد. ان شاالله بااین تصمیم مدیر همدردی خیلی بیشتر از قبل توفیق خدمت به اهالی همدردی داشته باشین
    خانواده خوبن؟ از بیمارستان مرخص شدن؟ رو به بهبودن ان شاالله؟


    بریم سراغ سئوال ها :






    -شادی واقعی شما در گرو چه چیزی هست ؟
    رضایت خدا از من
    -فلسفه زندگی شما ؟
    تلاش برای بندگی خدا



    -اگه دو بال داشتید که می تونستید به گذشته پرواز کنید ، چی را تغییر می دادید ؟
    اخ که این سوال اگه شدنی بود... یکبار به اول راهنمایی برمیگشتم و خیلی بهتر مسیر زندگیو پیش میبردم
    اشتباهات قبلو نمیکردم
    -اگه چند دقیقه دیگه ، لحظه اعدام شما باشه ،آخرین جمله شما در دوریبین چیه؟
    الان دست من ازین دنیا کوتاه میشه خواهش میکنم هرکس منو میشناسه و ناراحتی ازم داره حلالم کنه اگه نمیتونه ازم بگذره به خانوادم مراجعه کنه تا در حد مالی از اموال خودم براش جبران کنن تا منو ببخشه

    -اگه حضرت عزرائیل (ع) را ببنید و ایشون بهتون بگن افتاد عقب ، یه روز دیگه فرصت دارید ، چه کارهایی انجام میدادید ؟

    این سوالو همسرم چندوقت پیش ازم پرسید جوابامون خیلی جالب بود...
    راستش بایکروز نمیشه جبران خاصی کرد فقط سعی میکنم اون یک روزو نخوابم به بطالت نگذرونم و گناه نکنم



    -تعریف شما از عشق ؟
    باعث رشد بشه

    -مهم ترین مهارتی که هر زوجی لازمه بلد باشه ، اون را در چی می بینید ؟
    مهارت ارتباطی. اونم باهر نوع شخصیتی. چون با برخی ادمها اصلا هنر نیست که ارتباط خوب بشه برقرار کرد کاری واقعا نداره. مهم اونایی هستن که در استانداردهای ما جانمیشن و ما بتونیم خوب ارتباط بگیریم

    -سخت ترین تنهایی چیست ؟
    خدارو حس نکنی تتهاترینی
    -سخت ترین درد چیست ؟
    درد انتظار
    -یه شعری که خیلی علاقه دارید ؟
    الان سالهاست دیگه شعری خودم نرفتن دیوان بردارم بخونم اما همیشه به دیوان حافظ ره خیلی ارادت داشتم و در دوران جوانی میخوندم

    در کوی نیک نامی مارا گذر ندادند گر تو نمیپسندی تغییر ده قضا را...
    اینو یکدفعه به ذهنم رسید وگرنه شاید خیلی شعرای بهتری باشن الان تو ذهنم نیاد
    -معنی سفر از نگاه شما ؟
    همون مسافرت
    -معنی خوشحالی از نگاه شما ؟
    کاملا تو قلبه. به میزان قهقهه نیست!
    -بهترین خوشحالی و شادی ؟
    با سوال شادی واقعی فرق داره؟ الان هیجان انگیزترین و خوشحال کننده ترین اتفاقی که میتونه بیفته به نظرم برای همه ظهور امام زمان عج باشه






    -معنی غم چیست ؟

    کاش صندلیای بقیه رو خونده بودم اینجور سوالات سخت داشتن؟
    غم به نظرم یک حس در دله. با ناراحتی فرق داره. یکجور دلتنگیه
    -آیا همه ی غم ها ناراحت کننده ست ؟
    نه اصلا
    -آیا امکان داره بعضی از غم ها قشنگ باشه؟
    بله حتما





    -به نظرتون کدام سوپ خوشمزه تر میشه ؟
    الف )سوپی که خانم بی نهایت و خانم پوه درست کنند
    ب) سوپی که خانم الهه زیبایی ها و خانم گیسوکمند درست کنند
    ج) سوپی که خانم زلال و خانم فرشته مهربون درست کنند
    خ ) سوپی که باغبان و اسکارفیس درست کنند
    ه) گزینه خ

    چه چیدمان جالبی داشتین برای گزینه هاتون
    داستش فکنم اشپزی همشون خیلی جالب نیس. نمیدونم چرا این فکرو میکنم
    ولی دیدم اقایون اگه بخوان خیلی میتونن دقیق و خوب اشپزی کنن بخوام یکیو امتحان کنم همون گزینه خ هست




    -زندگی سخته به نظرتون ؟

    اره خب زندگیا رو به سختتر شدنه مخصوصا اگه هدف و مفهوم والایی براش نباشه



    -راهکاری برا امیدواری ؟
    معنویت درمانی



    -پیری و کهنسالی ترس داره به نظرتون ؟ چرا؟
    اره من میترسم. دوست ندارم سربار شم نمیخوام ناتوان شم بیفتم رو دوش بقیه
    همیشه ارزوم اینه قبل افتاده شدن از دنیا برم
    مخصوصا زوال عقل اگه جسم سالم باشه خیلیییی سخته. خدا نیاره فکرشم ازاردهندست
    -دوست داشتید اول پیر بودید و بعد جوان می شدید و بعد در کودکی فوت می کردید ؟ ( یعنی بر عکس )
    نه!!!! اونوقت کلا در حال خطا کردن و اشتباه کردن بودم





    -یک روز دنیا چقدر قیمت داره ؟
    منکه واسم هیچی. ارزشی واسش شاید خیلی نذارم. ولی میدونم بعدها هم ثانیش هم گرانبها و دست نیافتتی میشه برام
    -اگه سختی های برزخ خودش گناهان انسان را کم کنه ،،حاضرید برزخ نداشته باشید و یک راست برید قیامت ؟
    یعنی بشم خالد در جهنم؟چرا باید اینو بخوام
    -عالم برزخ چه جوری هست به نظرتون ؟
    نظر من که مهم نیست.
    ولی در یک جمله حسرت و سرگردانی و بی قراری و اضطرار
    -نظرتون د ر مورد لطف و رحمت خدا ؟
    بی انتها و شامل همه هست
    خاصش هم شامل خواص
    -نکیر و منکر دو فرشته ای هستند که الان در چپ و راستمون هستند که اعمال ما را می نویسند ( خوب و بد ) ،،درسته به نظرتون ؟ اینها می یان تو شب اول قبر ؟

    کلا برای اینکه به ذهن ما ملموس بشه برامون با مثال های عینی میگن
    چون درک ما از دنیای بعدی وقتی هنوز درین دنیا هستیم و محدودیت هارو داریم درک ناقصیه


    -تو عالم برزخ دوست دارید کی را ببینید که تنها نباشید ؟ ( اگه اجازه و اختیار انتخاب را داشته باشید )

    وای مگه میشه
    اگه بهم احازه بدن پیامبر ص و حضرت زهرا ع شده یک لحظه...



    -اگه یه ساعت فرصت داشته باشید که صحبت کنید و پند بگیرید ، کدام یک را انتخاب می کردید :
    الف ) حضرت جبرئیل (ع)
    ب) حضرت اسرافیل (ع)
    ج ) حضرت عزرائیل (ع)
    د ) حضرت میکائیل (ع)
    ه ) حضرت خضر (ع)

    الف نمیدونم چرا خیلی دوسشون دارم



    -احوال این روزهای خودتون را با یه تصویر نشان دهید ؟

    عکسشو پیدا کردم نتونستم بارگذاری کنم. شاید پست جدا بتونم




    -پیشنهاد شما برای تالار همدردی ؟

    نمیدونم باید بهش فکر کنم]متشکرم .
    [/B][/COLOR]
    ممنونم از سوالات خوبتون

  18. 2 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    scarface (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (سه شنبه 31 تیر 99)

  19. #280
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 بهمن 99 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1399-4-26
    نوشته ها
    449
    امتیاز
    6,953
    سطح
    55
    Points: 6,953, Level: 55
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 435 در 224 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    71
    Array
    سلام خانم شمیم الزهرا

    منم میخواستم چند تا سؤال ازتون بپرسم ( البته صندلی داغ این سری رو مطالعه نکردم)

    1. بهترین رفتار و برخورد با حسادت فرزندان چی میتونه باشه؟

    2. شخصی که پیش تون غیبت می کنه و شما هم اذیت هستید بهترین رفتاری که باید داشته باشید چی هست ؟ سکوت میکنید ؟ دفاع می کنید؟

    3. مواقعی که افکار منفی به سراغ تون میاد (مثلا خدای ناکرده ترس از دست دادن عزیزان و... ) چطور خودتون رو آرام می کنید؟


    متشکرم‌ خانم روان شناس

  20. 2 کاربر از پست مفید تبسم آسمانی تشکرکرده اند .

    باغبان (سه شنبه 31 تیر 99), شمیم الزهرا (سه شنبه 31 تیر 99)


 
صفحه 28 از 29 نخستنخست ... 8181920212223242526272829 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.