سلاااام 7 عزیزم.. مرسی عزیز دلم برای این دعای خیلی خیلی زیبات
.. من این دعات رو برداشتم به امید استجابت.
، فدااات بشم دخمل گل ، انشالله به لطف خدا به حاجت دلت برسی و انتظارت تموم بشه به خیر و شادی، این قدر برام این دعات قشنگه که همین دعا رو برای همه و نفر نفر بعد تکرار میکنم :
ان شاءالله به حاجت قلبیش برسه و به معنای واقعی آیه یانّما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکونرا درک کنه![]()





.. مرسی عزیز دلم برای این دعای خیلی خیلی زیبات 
، فدااات بشم دخمل گل ، انشالله به لطف خدا به حاجت دلت برسی و انتظارت تموم بشه به خیر و شادی، این قدر برام این دعات قشنگه که همین دعا رو برای همه و نفر نفر بعد تکرار میکنم :
پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)