به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 43 از 50 نخستنخست ... 31323333435363738394041424344454647484950 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 421 تا 430 , از مجموع 492
  1. #421
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام
    خدا ببخشید.

    حاضر نیستم وقتی که مختص به دوست عزیزم خانم یاس پاییزی است رو تصاحب کنم و موجب بی نظمی بشم.

    با اینکه دلیلتون قانع کننده نبود ولی از سخاوتتنون ممنون آقای باغبان.
    .

  2. 3 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), شیدا. (چهارشنبه 28 بهمن 94)

  3. #422
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    ادامه سوالات آقای باغبان:

    12) اولین چیزی که به ذهنتون میرسه :

    · خانم zzzz ------
    کاش حرف گوش می کرد می رفت مشاوره حضوری

    · استاد شجریان -----
    بعضی از کارهاشون را دوست دارم.

    · تالار همدردی -----
    نقطه شروع آشنایی من با ضعف های شخصیتم و عدم مهارتهام و .... دنیایی از نداشته ها و ندانستن هام
    و البته آشنایی با نحوه ی برطرف کردنشون

    · کشاورزی ----
    دوست دارم

    · زلزله ----
    از بچگی برام یه کابوس بوده.

    · برف ----
    آرامش بخش

    · مادر و پدر -----
    هر چی سن خودم بیشتر می شه ترس از دست دادنشون بیشتر می شه. شاید چون بیشتر درکشون می کنم.

    · تنهایی ----
    نمی دونم

    · انتظار ----
    سخته.

    · یه مارمولک مهربون ، تو هدیه کادوی تولد شما ( عجب آدم هایی پیدا میشن ) ----
    واقعی؟ عروسکی؟ می دمش به یه بچه. مارمولک دوست ندارم.




    13 ) با این کلمات جمله بسازید :

    گاو - دمپایی - باغچه - آب
    گاو از توی دمپایی کنار باغچه آب خورد.

    ..........................



    14 )

    تصور کنید در بیابان خشک و بی پایانی در حال راه رفتن هستید خسته،گرسنه،تشنه،پس از 5 ساعت پیاده روی......ناگهان ساختمان مجلل و با شکوهی در جلوی شما ظاهر می‌شود.


    حالا به این سئوالات پاسخ دهید : ( ممنون )


    1.ساختمانی که جلوی شما ظاهر شده است چیست؟
    الف-یک قصر
    ب- یک موزه
    ج-یک هتل
    د-یک بنای مذهبی (مسجد-کلیسا-......)

    دوست دارم هتل باشه.
    با اون همه خستگی حوصله موزه ندارم.
    اگه یه ذره حالم بهتر بود قصر هم بد نیست. هیجان داره گشتن توش. ولی خب خسته و تشنه ؟! بنای مذهبی هم خوبه. تمیز و آرومه.



    2.شما از چه طریقی وارد ساختمان می‌شوید؟
    الف-پنجره
    ب- درب
    ج- بالکن
    د- تونل زیر زمینی

    ..........

    از در وارد می شم.
    ادامه داستان :
    وقتی وارد ساختمان شدید آن را بسیار مجلل و باشکوه می یابید......ناگهان صدای در زدن می‌شنوید...در را باز می‌کنید و فردی را می‌بینید !

    3. آن شخص کیست؟
    ............. یه دوست خوب.یه آدم سالم و سبک. یکی که کنارش نشستن احساس و انرژی مثبت بده.

    ادامه داستان :

    به گشتن ادامه می‌دهید...پلکانی را می‌بینید که به طبقه بالا می‌رود.
    4.مارپیچی است یا مستقیم؟
    ..........
    مستقیم


    ادامه :
    از پلکان بالا می‌رویم تعداد پله ها را می‌شمارید.

    5.چند پله بود؟(هر عددی از یک تا بی نهایت)

    ................
    . هفده تا
    ادامه :

    بعد وارد اتاقی می‌شوید..........

    6.دلتان می‌خواهد این اتاق چقدر بزرگ باشد؟
    الف-به اندازه یک آکواریوم
    ب-به اندازه یک اتاق معمولی
    ج-به اندازه یک جنگل
    د-به اندازه اقیانوس آرام

    اقیانوس آرام

    7.دلتان می‌خواهد رنگ دیوار اتاق چه باشد؟
    الف-قرمز
    ب-سیاه و سفید
    ج- ارغوانی
    د-زرد یا پرتقالی
    و-رنگ های رنگین کمان

    آبی و سفید ولی بین رنگهایی که گذاشتید نیست.
    رنگین کمانی را انتخاب می کنم.


    ...............

    ادامه :

    یک میز جلوی شما ظاهر می‌شود...
    8.آیا گرد- مربع- مثلث یا بدون شکل خاصی است؟

    ....................
    مربع
    مثلث اصلا نیست. ولی گرد هم قابل قبوله.



    و ظرفی با 5 میوه روی آن قرار دارد: گیلاس- سیب- کیوی- طالبی-هندوانه

    9.یک میوه را انتخاب کنید.......همه این میوه ها را دوست دارم و برمی دارم.
    ولی اگر مجبور به انتخاب بشم ... سیب
    ....................

    10.شما میوه را برمی‌دارید و.........
    الف-بلافاصله آن را می‌خورید.
    ب- قسمت کرم خورده را می‌ برید و قسمت سالمش را می‌خورید.
    ج-آن را می‌برید و داخلش را می‌بینید که کرم خورده است و....بعد به خوردنش ادامه می‌دهید
    د-اگر کرم خورده باشد تمامش را دور می‌اندازید

    قسمت کرم خورده را می برم سالمش را می خورم. البته اگه خراب باشه.
    اگر سالم باشه که هیچی

    ......................

    از آن ساختمان خارج می‌شوید و 5 حیوان را می‌بینید.موش- آهو- اسب- دلفین- فیل

    12.این حیوانت را به ترتیب اولویت که برایتان دارند رده بندی کنید..

    اسب
    دلفین
    آهو
    فیل
    موش


    ..................
    ...........................


    ممنون .
    از شما هم ممنون
    تفسیر این تست روانشناسی را هم لطفا بگید
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  4. 7 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), zzzz (چهارشنبه 28 بهمن 94), بی نهایت (چهارشنبه 28 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 28 بهمن 94), سرشار (چهارشنبه 28 بهمن 94)

  5. #423
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 01 بهمن 95 [ 20:32]
    تاریخ عضویت
    1394-5-20
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,202
    سطح
    19
    Points: 1,202, Level: 19
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    29
    تشکرشده 7 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانوم شیدا



    سنتون؟
    شاغل هستین یا خانه دار؟
    چه چیزی شمارو بیش از حد عصبانی میکنه؟
    چی شمارو خیلی خوشحال میکنه؟
    چه غذایی رو دوست دارین؟
    اولین چیزی که به فرزنتون یاد میدین چیه؟
    بارز ترین ویژگیتون از نظر خودتون چیه؟
    بهترین فیلمی که دیدین؟
    چه نوع اهنگی دوست دارین؟
    خواننده مرد علاقتون؟
    اهنگ های مورد علاقتون؟
    یه بیت شعر از خودتون بگین؟
    پیشنهاد شما در مورد کنترل احساسات چیه؟
    آشپزیتون خوبه ؟ چه غذایی را بهتر از همه ، درست می کنید ؟
    يه جمله در مورد زادگاهتون:
    اولین چیزی که به ذهنتون میرسه :
    اقایی مدیر
    خانم بالهای صداقت
    خانم گیسو کمند
    خانم فرشته اردیبهشت
    خانم شیدا
    رانندگی خانوم ها


    اولین بار کی اومدین همدردی؟ دلیلش چی بود؟

  6. 7 کاربر از پست مفید جواد 75 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), بی نهایت (چهارشنبه 28 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 28 بهمن 94), سرشار (چهارشنبه 28 بهمن 94), شیدا. (چهارشنبه 28 بهمن 94)

  7. #424
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام شیدا خانم عزیز

    1- بزرگترین درسی که از زندگیتون گرفتید؟
    2- چیزی که داشتید و قدرش رو ندونستید؟
    3- زندگی از نگاه شما؟
    4- با چه معیاری متوجه میشوید که یک شخص خوب است ؟ ( در کل چه رفتاری را در کسی ببینید متوجه خوب بودن او می شوید؟)
    5- موقع دعا کردن اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟
    6- به نظر شما جذابیت یک شخص به چه عواملی بستگی داره؟
    7- تو این دوره زمونه چی بیشتر از همه کمرنگ شده؟
    8- دلتون میخواد چجور زندگی داشته باشید؟
    9- وقتی دلتنگ و غمگین هستید چی آرومتون میکنه؟
    10- چرا آدم دلتنگ میشه ؟
    11-توصیه به مجرد های تالار؟
    12- کسی رو تو زندگیتون دارید که راحت باهاش دردو دل کنید؟
    13- منو ميشناسيد؟ نظرتون رو دربارم ميگيد؟
    14- تا حالا برای خدا نامه نوشتید؟ چرا؟
    15- سخن و جمله ای که دوستش دارید....


    براتون زندگی سرشار از خوشبختی و آرامش را خواهانم

  8. 6 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), بی نهایت (چهارشنبه 28 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 28 بهمن 94), سرشار (چهارشنبه 28 بهمن 94), شیدا. (چهارشنبه 28 بهمن 94)

  9. #425
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام شیدای عزیز

    1- در مورد نمی دونم های زندگی کدوم بیشتر صدق می کنه؟

    - عدم آگاهی نسبت به اون مساله

    - بی تفاوت بودن نسبت به اون مساله

    - دوست نداشتن رویارویی با اون مساله و فرار از اون

    2- ملاک های شما برای انتخاب همسر

    3- رابطه تون با پدر ، مادر

    4- تا حالا شده بر دست یا پاهای مادرتون بوسه بزنید؟

    5- رابطه تون با آینه چطوره؟

    6- به حجاب برای خانم ها و آقایان اعتقاد دارید اگر بله می شه برای هر کدام جداگانه تعریفش کنید؟

    7- چند تا دوست صمیمی دارید؟

    8- چه کاری در شما ایجاد هیجان و شادابی می کنه و چندبار در روز یا هفته یا ماه یا سال اون کار رو انجام می دید؟

    9- با دوستان تفریح مشترک دارید؟

    10- توی زندگی تون از اطرفیانتون ،از چه کسی الگو برداری می کنید؟ چرا؟

    11- آیا به سائلین خیابانی کمک می کنید؟

    12- نظرتون راجع به بچه های کار چیه؟

    13- عدد 13 رو توصیف کنید.

    14- نظرتون راجع به بی نهایت.

    15- نظرتون راجع به شاغل بودن یا نبودن خانم های متاهل .


    ممنون از وقتی که می گذارید.

  10. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 28 بهمن 94), سرشار (چهارشنبه 28 بهمن 94), شیدا. (چهارشنبه 28 بهمن 94)

  11. #426
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سلام آقای جواد

    نقل قول نوشته اصلی توسط جواد 75 نمایش پست ها
    سلام خانوم شیدا


    سنتون؟ 14 سال و چند ماه

    شاغل هستین یا خانه دار؟ شاغل

    چه چیزی شمارو بیش از حد عصبانی میکنه؟ دروغ ... وقتی می فهمم یکی از سادگی یا خوش باوریم سواستفاده کرده.
    البته الان خیلی بهتر شدم .....


    چی شمارو خیلی خوشحال میکنه؟ بودن در جمع کسانی که دوستشون دارم یا باهاشون راحتم

    چه غذایی رو دوست دارین؟ قیمه بادمجون - ماکارونی - کباب

    اولین چیزی که به فرزنتون یاد میدین چیه؟ دوست داشتن خودش و دنیا - لذت بردن از زندگی

    بارز ترین ویژگیتون از نظر خودتون چیه؟ خیلی سیستماتیک فکر می کنم. سعی می کنم و مایلم تعدیلش کنم.

    بهترین فیلمی که دیدین؟ انتخاب یکی سخته. cast away

    چه نوع اهنگی دوست دارین؟ بستگی به حال و هوام داره. از همه نوعش گوش می دم. ولی موسیقی بی کلام را ترجیح می دم.

    خواننده مرد علاقتون؟ شخص خاصی نیست. کارهای خاصی را دوست دارم.

    اهنگ های مورد علاقتون؟ بازم بسته به حال و هوام ... خیلی زیاد و متنوع هست. نمی دونم تا چه حد اسم بردنش اینجا در محدوده قوانین تالار می گنجه فقط این رپرها را فاکتور بگیرید که اصلا نمی فهممشون

    یه بیت شعر از خودتون بگین؟ از خودم؟ من توی نثر نوشتن موندم چه برسه به نظم !

    پیشنهاد شما در مورد کنترل احساسات چیه؟
    چطور می شه احساسات را کنترل کرد؟ توی یه جمله که نمی شه گفت.

    آشپزیتون خوبه ؟ چه غذایی را بهتر از همه ، درست می کنید ؟ بله. از ده فکر می کنم بالای هفت باشم. ماکارونی. قیمه بادمجون و سوپ

    يه جمله در مورد زادگاهتون: بار دیگر شهری که دوست می داشتم


    اولین چیزی که به ذهنتون میرسه :

    اقایی مدیر کمی خودرای در مدیریت سایت

    خانم بالهای صداقت پشتکار

    خانم گیسو کمند باهوش

    خانم فرشته اردیبهشت آروم (عکسش اینطوره خودش نیست )

    خانم شیدا گاهی می ره رو اعصاب من !

    رانندگی خانوم ها نمی فهمم چرا اینقدر برای آقایون مهمه در موردش بحث کنند


    اولین بار کی اومدین همدردی؟ دلیلش چی بود؟
    قبل از 1391.12.22
    نیاز به مشاوره در مورد یه مشکل خانوادگی

    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  12. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), باغبان (چهارشنبه 28 بهمن 94), سرشار (چهارشنبه 28 بهمن 94)

  13. #427
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها

    سلام
    خدا ببخشید.

    حاضر نیستم وقتی که مختص به دوست عزیزم خانم یاس پاییزی است رو تصاحب کنم و موجب بی نظمی بشم.

    با اینکه دلیلتون قانع کننده نبود ولی از سخاوتتنون ممنون آقای باغبان.


    سلام خانم بی نهایت


    ما روزی که صندلی داغ سری 12 را اعلام کردیم - هم به صورت عمومی و هم یه صورت خصوصی به دوستان پیام فرستادیم

    واقیعتش اگر یادم باشه در تالار حضور نداشتید در اون اوایل ، و از طرفی کم رنگ هم بودید ( مثل الان خودم ) - اگر پررنگ بودید حتما پیغام دعوت در صندلی داغ به دست شما می رسید

    شما جز کاربرای خوب تالار هستید و قطعا باعث افتخار ما هست حضور شما


    خوشحال میشیم شما هم در صندلی داغ حضور پیدا کنید :


    11/30......12/2 خانم یاس پاییزی

    12/3...12/5 خانم بی نهایت



    ببخشید .


    ​​

  14. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), شیدا. (چهارشنبه 28 بهمن 94)

  15. #428
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    سلام جناب باغبان
    یعنی لیست جلوس کنندگان بر صندلی داغ هنوز بسته نشده؟
    میشه بنده هم ثبت نام کنم؟ یا فقط همون یکبار اجازه اضافه شدن به کاربری داده شد؟
    البته توقعی نیست و اگر اجازه هم ندید بهتون حق میدم.
    موفق باشید
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  16. 4 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), باغبان (پنجشنبه 29 بهمن 94)

  17. #429
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام به همه دوستان.

    باغبان شنیدی از هر دست بدی، از همون دست میگیری؟

    خانوم شیدا رسما، سه هیچ شما رو زده. فکر کنم استقلالی باشن خانوم شیدا!
    --------
    جای خانوم گیسوکمند خالیه. چقدر دوست داشت تو صندلی داغ خانوم شیدا باشه.
    --------
    خانوم شیدا سلام
    1. شما ادم خونسرد ی هستین؟ اگر بله، خونسردی خوبه یا نه؟

    2. روزی چقدر برای همدردی وقت میگذارید، و چرا ؟

    3. بهترین سکانس فیلم cast away?

    4 یه فیلم خوبه دیگه از hanx؟

    5. دو کل دنیا ، دو نفر دارای گروه خونی نادری هستن، یکی از اونها، دچار تالاسمی هست که باید سالی ده بار خونش تعویض بشه، نفر دوم شما هستین.

    اگر خونش تعویض نشه، خوب معلوم چی پیش میاید. شما چیکار میکنید؟

    در ازای دریافت پول، سالی ده بار خون میدهید؟

    با جان و دل خون اهدا میکنید؟

    خون نمیدهید؟

    سایر، نظر خودتون؟

    6-پیشنهاد برای بهبود کیفیت تالار همدردی؟

    7- نظر راجع به افراد زیر:

    باغبان

    محمد 93

    مصباح الهدی

    گیسوکمند

    محمدرضا 164

    هلیاجون

    عشق افرین

    خاله قزی


    مادم کوری

    نوبل

    علی دایی

    8.چرا اموجی بیتفاوت استفاده کردین؟
    9. چرا در صندلی داغ شرکت کردین؟

    ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها
    سلام جناب باغبان
    یعنی لیست جلوس کنندگان بر صندلی داغ هنوز بسته نشده؟
    میشه بنده هم ثبت نام کنم؟ یا فقط همون یکبار اجازه اضافه شدن به کاربری داده شد؟
    البته توقعی نیست و اگر اجازه هم ندید بهتون حق میدم.
    موفق باشید
    من به اقای مدیر برای اضافه کردن خانوم یاس پاییزی، تاریخ اتمام صندلی داغ رو تا دوم اسفند اعلام کرده بودم.


    ان شالله دوست خوبمون ، اثر راشمون رو در سری بعدی ببینیم.


    پ.ن: خانوم شیدا اگر در نوبت شما این موارد مطرح میشه، به دل نگیرید، تاپیک در حاشیه، به انجمنی رفته که کمرنگ ها نمیتونن نظر بگذارند..

    ویرایش توسط mohamad.reza164 : چهارشنبه 28 بهمن 94 در ساعت 23:09

  18. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 29 بهمن 94), شیدا. (پنجشنبه 29 بهمن 94)

  19. #430
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام شیدا خانم عزیز

    سلام خانم هفت عزیز

    1- بزرگترین درسی که از زندگیتون گرفتید؟ صبر - قضاوت نکردن دیگران و زندگیشون ...

    2- چیزی که داشتید و قدرش رو ندونستید؟ گاهی فکر می کنم بهتر از این می شد از عمرم استفاده کنم

    3- زندگی از نگاه شما؟ پیچیده

    4- با چه معیاری متوجه میشوید که یک شخص خوب است ؟ ( در کل چه رفتاری را در کسی ببینید متوجه خوب بودن او می شوید؟) حرفهایی که در مورد دیگران یا جامعه می زنند.

    5- موقع دعا کردن اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟ یعنی اولین دعایی که به ذهنم می رسه؟ دعای سلامتی

    6- به نظر شما جذابیت یک شخص به چه عواملی بستگی داره؟ قلبش و رفتارش

    7- تو این دوره زمونه چی بیشتر از همه کمرنگ شده؟ در نظر گرفتن دیگران توی رفتارها و تصمیماتمون.

    8- دلتون میخواد چجور زندگی داشته باشید؟ زندگی ای که توش وجدانم راحت باشه

    9- وقتی دلتنگ و غمگین هستید چی آرومتون میکنه؟ گریه. آب . موسیقی

    10- چرا آدم دلتنگ میشه ؟ یه جا خوندم
    دلمان که می گیرد تاوان لحظه هاییست که دل می بندیم.


    11-توصیه به مجرد های تالار؟ ازدواج کنید دیگه تشکیل یک خانواده سالم و خوشبخت را یکی از مهم ترین هدفهاتون قرار بدید.

    12- کسی رو تو زندگیتون دارید که راحت باهاش دردو دل کنید؟ بله. تا حدودی. ولی اصولا کم درد و دل می کنم.

    13- منو ميشناسيد؟ نظرتون رو دربارم ميگيد؟ نه متاسفانه. آخه تاپیک زیاد یا طولانی نداشتید که بیشتر بشناسمتون

    14- تا حالا برای خدا نامه نوشتید؟ چرا؟ نه. نمی دونم.

    15- سخن و جمله ای که دوستش دارید....
    جمله ای که برای امضام گذاشتم دوست دارم.

    "زندگی مثل بازی ورق می مونه،
    دستی که بهت می دن اجباریه،
    اما این که چطور با اون ورقها بازی کنی، اختیاریه"
    براتون زندگی سرشار از خوشبختی و آرامش را خواهانم
    مرسی.
    منم برای شما سلامتی و شادی و خوشبختی آرزو می کنم.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : چهارشنبه 28 بهمن 94 در ساعت 23:08

  20. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 29 بهمن 94)


 
صفحه 43 از 50 نخستنخست ... 31323333435363738394041424344454647484950 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.