به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-27
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    4,516
    سطح
    42
    Points: 4,516, Level: 42
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    49

    تشکرشده 97 در 48 پست

    Rep Power
    29
    Array
    مرسی از همه مرسی از جناب مدیر بابت عنوان،خوب اینقدر تاپیک زدم دیگه حوصله معرفی کردن ندارم ولی بازم به احترام دوستانی که منو میشناسن من 30و همسرم 34 خودم پزشک و ایشون تحصیلات ابتدایی و شغل ازاد ،ما کلا حرف همو نمیفهمیم چون ایشون اعتقاد دارن به زن جماعت نباید رو داد وقتی تو جمع هستیم خوبه وقتی تنهاییم اصلا حرف نمیزنه میگه بهت رو بدم پرو میشی خلاصه من تصمیم ام واسه جدایی قطعی قطعی فقط مامانم گفته باید تخصص قبول بشی بعد طلاق چون میگه میشناسمت اگه جدا بشی چن سال عمرت تلف میشه ولی اگه قبول بشی سرت گرم میشه و خودمم نوافقم باهاش فقط دعا کنین این یکسالو با ارامش بگذرونم دعا کنین انگیزمو از دست ندم و کم نیارم در برابر مشکلات-اره بخدا الکی گیر داد که چرا 11شب داری با مامانت صحبت میکنی بعدشم دیگه پیله کرد البته منم جواب دادم دیگه و ول نکردم

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    سلام عزیزم قبل ازین که شما حزییات بگی من از اولین پستت فهمیدمایشون سر زنگ زدن به مادرت ناراحت بوده دختر خوب شما نمیدونی مردا چه خوب چه بدشون به این حساسن مردا یه حس مالکیتی دارن که تو بعضی حتی اینطوری گل میکنه یعنیفقط میخان زنشون دربست مال خودشون باشه ویکم حسود اگه حس کنن زنشونداره با خونوادش گل میگه گل میشنوه ناراحت میشن که در طیفهای مختلفی ضعیف تا قوی ناراحتی شون نشون می دن در ضمن با اینکه تاپیکای قبلیترو خیلی یادم نیست اما چون شما پزشکیو اون ابتدایی در داخل رنج میبره ولی با پرخاشگری و گیر دادن در هر چیز نشون میده حتما سخنرانیهای دکتر حبشی رو گوش کن خیلی به کارت میاد
    اقتدار مردت رو زنده کنشاید الان بگی چه ربطی داره ولی شک ندارم ریشه مشکلاتت همین اختلاف تحصیلی ویاچیزهای دیگه هست که همسرت میخاد با کوبیدنت بگه نه تو کسی نیستی همین که میگه باید به زن رو نداد
    مشکلاتت قابل حله ولی یکمصبوریمیخاد و سیاست باید یادبگیری بعضی کارا جلو همسر ممنوع مثلاهمیشه احوالپرسی و زنگ زدن به مادرت یا خونوادت رو بذار وقتی اون نبود مردا دوست دارن فقط با اون بگی بخندی
    یعنی میخان بدونن الویت اول زندگی هستن خیلی تاپیک هست که کمکت کنه تا ساستهارو یادبگیری
    ویرایش توسط ستاره زیبا : جمعه 01 آبان 94 در ساعت 01:39

  3. کاربر روبرو از پست مفید ستاره زیبا تشکرکرده است .

    میشل (جمعه 01 آبان 94)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 آذر 94 [ 03:55]
    تاریخ عضویت
    1394-6-07
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    134
    سطح
    2
    Points: 134, Level: 2
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واقعا ادمای بی سواد پر از مشکلات اعتقادی هستن.......از این دست اعتقادات رو بعضی ها هم تو اقوام ما دارن و رفتارشون شبیه همین اقا هست...خدا نصیب نکنه...تا میشه بایدازشون دور شد سر ادم پیله نشن...........

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 اسفند 94 [ 00:51]
    تاریخ عضویت
    1394-7-17
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    165
    سطح
    3
    Points: 165, Level: 3
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببین عزیزم حالا که باید چندسال تحمل کنی بهتره سعی کنی هرموقع که خواست شروع کنه به پرخاش و ناراحتی بری تو اتاق و واسه خودت با صدای اروم موزیک گوش کنی،تا با جواب دادنت بیشتر شعله ندی به دعوا میدونم سخته که جواب ندی ولیکن چون قراره چند سال با این منوال بگذره سعی کن تو هر شرایطی آرامش خودتو حفظ کنی مثل همین آهنگ، یا وقتی نمیتونی داد بکشی همه ناراحتی تو، رو کاغذ خط خط کنی،فقط باهاش اره نده تیشه بگیر که اعصابت داغون تر میشه و تمرکزتو واسه تخصص از دست میدی، این آقا میخواد کمبود هایی که در برابر شما داره رو با قلدر بازی پر کنه مثلا میخواد بگه مهم نیست پزشکی مهم منم که مرد هستم، پس سعی کن تو هر شرایطی آرامش خودتو برای نجات زودترت حفظ کنی عزیزدلم

  6. کاربر روبرو از پست مفید elidani تشکرکرده است .

    میشل (جمعه 01 آبان 94)

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1394-2-12
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    2,513
    سطح
    30
    Points: 2,513, Level: 30
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 124 در 73 پست

    Rep Power
    33
    Array
    ببین عزیزم من با دوستمون موافقم...وقت عصبانیتش فقط سکوت کن و برو توی اتاق دیگه ای...خود من هم همیشه همینکار رو میکنم...با این حال شوهرم بیشتر داد و بیداد میکنه...و حتی خیلی هم لجش میگیره که چرا من جوابش رو نمیدم..اولای زندگی خیلی واسم مهم بود..اینکه توی عصبانیتش به خانوادم توهین میکرد و من جوابش رو میدادم..اونم نقطه ضعفم رو پیدا کرده بود.
    اما الان به پدر و مادرم فحش هم بده...من به هیچ عنوان جوابش رو نمیدم....البته وقتی که اشتی میکنیم ازش گله میکنم..اونم از سیاست خودمه....یه جورایی خودمو مظلوم میگیرم....و بهش میگم که این جور حرف زدن و توهین کردن توی شخصیت تو نباید باشه..بیشتر روی خودش مانور میدم....سعی میکنم که بهش بفهمونم ازش بعیده و ارزشش رو با اینجور عصبی شدنش و توهین کردنش میاره پایین...الهه جان چکار داری هم کلامش بشی...وقتی خودش ببینه که دیگه با حرفاش نمیتونه تو رو عصبی کنه....خودش دست بر میداره..اخه دختر خوب چرا نقطه ضعف میدی دستش....؟؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید خورشید30 تشکرکرده است .

    میشل (جمعه 01 آبان 94)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 اردیبهشت 95 [ 22:01]
    تاریخ عضویت
    1392-9-28
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,043
    سطح
    27
    Points: 2,043, Level: 27
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 38 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خورشید30 نمایش پست ها
    ببین عزیزم من با دوستمون موافقم...وقت عصبانیتش فقط سکوت کن و برو توی اتاق دیگه ای...خود من هم همیشه همینکار رو میکنم...با این حال شوهرم بیشتر داد و بیداد میکنه...و حتی خیلی هم لجش میگیره که چرا من جوابش رو نمیدم..اولای زندگی خیلی واسم مهم بود..اینکه توی عصبانیتش به خانوادم توهین میکرد و من جوابش رو میدادم..اونم نقطه ضعفم رو پیدا کرده بود.
    اما الان به پدر و مادرم فحش هم بده...من به هیچ عنوان جوابش رو نمیدم....البته وقتی که اشتی میکنیم ازش گله میکنم..اونم از سیاست خودمه....یه جورایی خودمو مظلوم میگیرم....و بهش میگم که این جور حرف زدن و توهین کردن توی شخصیت تو نباید باشه..بیشتر روی خودش مانور میدم....سعی میکنم که بهش بفهمونم ازش بعیده و ارزشش رو با اینجور عصبی شدنش و توهین کردنش میاره پایین...الهه جان چکار داری هم کلامش بشی...وقتی خودش ببینه که دیگه با حرفاش نمیتونه تو رو عصبی کنه....خودش دست بر میداره..اخه دختر خوب چرا نقطه ضعف میدی دستش....؟؟
    خورشید خانوم این پیشنهاد و نحوه رفتار شما همیشه و در همه آدمها جواب نمیده .خب شما که گله میکنید . تو عصبانیت جوابشون رو نمیدین دیگه تو دعواهاتون توهین نمیکنن ؟ به عبارتی متوجه شدن که اینکارو دیگه تکرار نکنن ؟
    من که فکر نمیکنم .کافیه یکبار شما تو همون دعواها بصورت ناشناس یه حرفی که شاید توهین هم نباشه به خانواده شون بزنید .مطمئنید ایشون هم مثل شما رفتار میکنن ؟
    من در مورد شما نمیدونم اما آدمها با هم فرق میکنن .خودم تجربه کردم که میگم .زیادی خوب بودن هم خوب نیست .امروز میگن بالای چشمت ابرو ست اگه جواب ندی فردا میگن ابروت چه زشته ،پس فرداش میگن ابرو نداشتی بهتر بود و به همین ترتیب هیچ چیزی از شما باقی نمیمونه و قضیه به همین جا هم ختم نمیشه ....
    توجه کنید به این جمله : نیکی چو از حد بگذرد ،نادان خیال بد کند ...

  10. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    راستی !
    الهه عزیز ...تمایلت به ماندنه یا رها شدن ؟!

  11. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-27
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    4,516
    سطح
    42
    Points: 4,516, Level: 42
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    49

    تشکرشده 97 در 48 پست

    Rep Power
    29
    Array
    من ابتدا با احساسم تصمیم گرفتم ولی الان دیگه همون احساسم هم میگه باید برم این زندگی و من مال هم نیستیم وقتی میرم پیش هم رشته ای هام خوشحالم ولی با این و فامیلاش دپرسم حتی اگه باهاشونم بخندم بازم دپرسم بعدش،،ولی مامانم میگه یه بار اشتباه کردی حالا باید حرفمو گوش بدی اول تخصص قبول بشی بعد طلاق-از وقتی تشمیم جدایی گرفتم زندگی واسم راحتر شده ولی باز خودش بی جهت به پام میپیچه -دوستان تو این شب عزیز دعا کنین ثابت قدم باشم تو درس خوندنم تا قبول بشم و راحت بشم امیدوارم تو این تالار پایان خوبی داشته باشم و یه روز از خوشبختیم بنویسم

  12. کاربر روبرو از پست مفید الهه4 تشکرکرده است .

    donya. (یکشنبه 03 آبان 94)

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 98 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1394-1-17
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,231
    سطح
    56
    Points: 7,231, Level: 56
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    411

    تشکرشده 310 در 114 پست

    Rep Power
    44
    Array
    سلام الهه جان...
    به خدا اطمینان داشته باش دوست گلم. چرا ضعیف آخه؟؟؟ چرا میذاری این اسم روت بمونه؟ تلاش کن برای خودت و برای زندگیت.یه بار این اتفاق افتاد و از روی به قول خودت ضعف و احساسات تصمیم گرفتی نتیجش شد این نذار دیگه تکرار بشه. رو خودت و نقاط ضعفت کار کن و نقاط قوتت رو هم بیشتر کن. دوست خوبم اگر تصمیمت طلاقه مواظب باش که وابستگی کار دستت نده. حالا من از شرایط رشته شما خبر ندارم اینطور نشه که امسال نتونی خوب درس بخونی تخصص قبول نشی بعد باز بیفته سال دیگه و ... طلاقتم همینطوری هی عقب بیفته و اوضاع زندگیت از اینی که هست درهم و برهم تر بشه... نمیگم حتما طلاق میگم از الان تکلیفتو با خودت روشن کن و تصمیمت رو هم قطعی. راستی مگه شما رفتین سرخونه و زندگیتون؟
    در ضمن برای چی از حمایت پدرت برخوردار نیستی ؟ از اول مخالف ازدواجتون بودن یا با مسئله طلاق مشکل دارن؟ من فکر میکنم هیچ پدری دوست نداره رنج بچه اش رو ببینه.تو روی خودت کار کن و اینبار بذار هرچیز مطابق نظم خودش پیش بره.. برای آینده ات برنامه داشته باش و نذار فکر طلاق اوضاعت رو خراب کنه.
    برات آرزوی موفقیت میکنم.

  14. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    سلام عزیزم فرض کنیم یکی اون بگه دوتا شما بگی یکی اون شکوند سه تا شما بشکنی ....خوب این میشه زندگی نه میدون جنگ بهترین سیاست همون که دوستان گفتن مگه شما میخای کار به جدایی برسه که بخای مقابله به مثل کنی شما میخوای مردت رو موم کنی پس راهش همونه بهترین روش اینه که تو دعواها سکوت و گوش کردن و حتی همدلی کردن تا طرفت ببینه درکش میکنی و قتی خالی شد کلی شرمندت میشه و حتی به رو نمیاره ولی وقت خوشیا توپ میفته تو دست شما اونوقت با سیاست تمام دلخوریهات رو همونطور که دوستان گفتن میگی و میگه در شان تو نیست اون
    کارا کم کم شوهرت از اینکه میبینه شما شان ایشون بالا میدونی دیگه خجالت میکشه حرف زشت بزنه
    کلا اگه میخای رفتار طرفت اونی باشه که تو میخای نقاط منفیش رو کمرنگ کن و قریبا به روش،نیار و نقاط مثبتش هرچند کوچیک رو بزرگ کن تا کم کم به صورت عادت براش در بیاد
    من اینکار کردم که میگم
    این روش هم تجربی هست هم علمی
    ویرایش توسط ستاره زیبا : یکشنبه 03 آبان 94 در ساعت 21:31


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 فروردین 93, 18:22
  4. توروخدا همین الان به دادم برسین
    توسط maryam9966 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 آذر 92, 12:36
  5. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.