به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 19:30]
    تاریخ عضویت
    1393-6-17
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,260
    سطح
    19
    Points: 1,260, Level: 19
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بالاخره 5 روز پیش بهم زنگ زد. منم خیلی خوشحال شدم و تحویلش گرفتم. ولی از اون روز تا حالا فقط منم که چند بار در روز بهش زنگ میزنم و حالشو میپرسم و اون اصلا بهم زنگ نمیزنه بگه مرد زنده ای یا مرده مگر اینکه کاری داشته باشه. دیگه از این وضعیت خسته شدم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ripi تشکرکرده است .

    (آسمانی آبی) (یکشنبه 03 اسفند 93)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 اسفند 95 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1393-1-25
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    4,004
    سطح
    40
    Points: 4,004, Level: 40
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 63.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    223

    تشکرشده 333 در 122 پست

    Rep Power
    34
    Array
    برخورد طبیعی داشته باشید با خانمتون حد تعادل حفظ کنید ابهت مردانتونو حفظ کنید.ببینید ی خانم باید تو زندگیش. حس با ارزش بودنو داشته باشه هر خانمی ب نوعی این حسو دریافت میکنه سعی کنیدوطوری که خودش دوس داره قلبشو به دست.بیارید وقتی هم شما اون پستو گذاشتی رو شبکه اجتماعی درسته رفتار همسرت عجولانه بوده اما هر خانم دیگه ی هم اون نوشترو به خودش میگیره خانما زبان کنایرو خوب میفهمن!جای که لازمه معذرت خاهی کنید نه خیلی زیاد.خانم ها انعطاف پذیرن با زبون نرم باهاش صحبت کنید و اگر میخاید بیشتر سمتتون کشیده بشه خیلی در دسترس نباشید تعادل هرچیزیو حفظ کنید.

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 19:30]
    تاریخ عضویت
    1393-6-17
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,260
    سطح
    19
    Points: 1,260, Level: 19
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    mordad میشه بیشتر توضیح بدین که طبیعی برخورد کنم یعنی چی؟ یا منظور از اینکه خیلی در دسترس نباشم چیه؟

  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    آقا ripi چرا اینهمه میشینید آمار تماسهای همو میشمارید؟ و با این مساله که حل کردنش ساده است مدام خودتونو درگیر میکنید و هی خسته میشید؟

    به جای اینکه رفتار مشکوک و غیره داشته باشید راست و خالص بهش بگید خانومم من از ارتباط یک طرفه خوشم نمیاد وقتی بهم زنگ نمیزنی حالمو بپرسی فکر میکنم دلت واسم تنگ نمیشه واست مهم نیستم ،

    اون روز زنگ زدی خیلی خوشحال شدم ازت میخوام حداقل یه روز درمیون زنگ بزنی حالمو بپرسی

    با این کار اولا خودتون خیلی روک و راست حرف دلتونو بهش گفتین و برای گرفتن نتیجه نیازی نیست لجبازی و انتظار بکشید یا بهتر بگم خودت نباشی البته بهترین کار اینه که خودت باشی مثلا اگه دلتنگی ، دلتنگی کن، اگه

    بیماری بیحال باش.

    دوما خانومت با انگیزه بهت زنگ میزنه و هر دو ازون حالت لجبازی کم کم خارج میشید چون توی جایی که صداقت هست و هرکسی خودشه یعنی عشقشو بروز میده دلتنگیشو بروز میده ناراحتیشو خستگیشو... دیگه جایی واسه

    لجبازی نمیمونه.

    شما یه مدت ازشون با زبون خواسته ها و احساساتتونو بخواین و خودتون هم لج نکنین نتیجش خیلی عمیق تر میشه. در ضمن ایشون زن هستند خوب اکثر زنها دوست دارند مدام همسرشون عشقشو بهش نشون بده اونم با ابراز

    علاقه و ناز کشیدنو ..، در ضمن اگه گفتم ایشون انگیزه پیدا میکنه واسه تماس دلیلشو با یه مثال میگم : من از دست همسرم ناراحتم به هر دلیلی و مقصرم مهم نیست، توقع دارم اون بیاد و منو ازون حالت دربیاره با صحبت درمورد

    موضوع ناراحتیم اگه همسرم بیاد جلو و باهام حرف بزنه و از دلم دربیاره من هم خجالت میکشم البته بروز نمیدم ، هم خیلی بیشتر دوستش دارم و از همه مهمتر فکر میکنم واسش مهمم و دیگه تا چند وقت به این راحتیا بهونه

    نمیارم
    اما اگه همسرم از دلم درنیاره و منم نتونم جو سکوت خونه رو تحمل کنم و مجبور شم برم باهاش حرف بزنم که ناراحتیم تموم شه ، دیگه دست خودم نیست تا مدتها این میمونه تو دلم که آخرم خودم رفتم

    باهاش حرف زدم و صدتا فکر دیگه که بازم دست خودم نیست اون وقت دیگه انقدر بهونه گیر میشم باورتون نمیشه پرخاشگر میشم اصلا مثل گربه میشم دیگه هیچ محبتیشو نمیبینم چون اونجایی که به حرفاش نیاز

    داشتم باهام حرف نزده بازم میگم دست خودم نیست ، طاقت دوریشو ندارم خیلی بهش وابسته ام اما اینجور مواقع اگه به موقع نظرمو جلب کرد که همه چی گل و بلبله اگه نکرد که خونه میشه جهنم در ضمن رفتارای

    منو مو به مو دکتر حبشی میگفتن پس اکثر زنا همینطورین
    ویرایش توسط گیسو کمند : یکشنبه 03 اسفند 93 در ساعت 10:22

  6. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 95 [ 15:31]
    تاریخ عضویت
    1393-7-30
    نوشته ها
    216
    امتیاز
    8,230
    سطح
    61
    Points: 8,230, Level: 61
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 220
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    826

    تشکرشده 744 در 192 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    68
    Array

  7. کاربر روبرو از پست مفید (آسمانی آبی) تشکرکرده است .

    گیسو کمند (دوشنبه 04 اسفند 93)

  8. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 95 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1393-1-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,977
    سطح
    33
    Points: 2,977, Level: 33
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 220 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب یعنی شما منظورتون اینکه اون پست رو بی منظور گذاشتین؟؟؟؟ قبول کنید که باور پذیر نیست و خیلی حرکت زشت و بچگانه ای بوده. هرکی اون پست رو بخونه میفهمه منظورتون به همسرتون هست. جالبه که بگم این مدل پست گذاشتن توی شبکه های اجتماعی جزو ده تا مدل پست برتر از نظر ایجاد تنفر بوده
    من احتمال میدم که دز سایر موارد هم همینطور ناشیانه و ببخشید بچگانه رفتار میکنید و همسرتون رو آزار میدید. بهتره مشکلتون رو بهش بگید با زبون خوش و رو در رو . این چه کاریه که پست میزارید آخه؟!!!!
    به نظر من همسرتون حق داره برای همین یدونه رفتار هم خیلی خیلی زیاد از دستتون دلخور بشه و عکس العملش هم اصلن غیرطبیعی نبوده. اگر میخواید از دستش ندید شدیدا توی رفتارتون تجدید نظر کنید

  9. کاربر روبرو از پست مفید شمیم بهار تشکرکرده است .

    گیسو کمند (دوشنبه 04 اسفند 93)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.