سلااااااام
چی شده؟؟کی کیوناراحت کرده؟؟چرااینجوری شدین؟دوروزنبودم ها؟!!!!
اگه منظورتون آقای ام رضابودش بایدخدمتتون بگم که ایشون تاهمه روازرونبرن بی خیال نمیشن!!
راستی مگه شما خداحافظی نکردی ازمیادین؟بازهم که اینجایی؟
اما جداازشوخی آقای ام رضا فوق العاده باجنبه وباظرفیت هستن اصلا نگران نباشید...ناراحت هم نشدن...
مثل مدیرپویا!!!ایشون هم ازآقایونی بودن!که ظرفیت بالایی داشتن اما نمیدونیم چی شددیگه نیستن!!راستی تاپیک تصویرذهنی چراکسی نیست؟پس این مدیرش کجاست؟؟؟
- - - Updated - - -
راستی جریان این پروفایل چیه؟چه جوری صورتی میشه؟؟!!!
- - - Updated - - -
البته اینجاتاپیک کل کل!!جای پرسیدن این سوالهانیست!!!





گفتم بیام ببینم چه می کنید
و میرم خروجو بزنم ولی بعدا متوجه میشم اون بالا نوشته تعداد 24 عضو در حال فعالیت هستن یعنی 17 نفر مخفی ان
.میگم ای شیطونا پس اینجایین ولی چرا رو نمی کنید !
اخه نبودی ببینی به چه روزی افتاده بود .





علاقه مندی ها (Bookmarks)