به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 82
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 22:49]
    تاریخ عضویت
    1393-1-04
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    3,729
    سطح
    38
    Points: 3,729, Level: 38
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    193

    تشکرشده 95 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پونیو نمایش پست ها
    سلام . من یه دخترم قدم 165 هست. پس به گفته ی شما قد کوتاهم! الان علاوه بر مشکلاتی که با ظاهرم دارم باید غصه قدم رو بخورم! من از خودم قد کوتاه تر دیدم هیجوقت خودمو قد کوتاه ندونستم ولی تا دلتون بخواد از قیافم ناراضی ام واسه همین اصلا قصد نصیحت کردن و شعار دادن که زیبایی مهم نیست مهم سیرت آدمیست و .... رو ندارم ! ولی هر چی فکر میکنم نمیفهمم چرا قده زیر 180 از نظر بعضیا خیلی کوتاهه خب اینهمه دختر با قد کوتاه و ریزه میزه ، که خیلی هم دوستداشتنی و بامزن. مگه همه عاشق قد خیلی بلندن؟؟؟ دو نفر از نظر قد باید به هم بیان. دختر کوتاه تر از شما هم زیاده چرا فکر میکنید به خاطر اینکه قد خیلی بلند ندارید کسی شما رو نمیبینه؟!؟ کی همچین معیاری داره؟؟! آخه اگرم کسی دنباله قد بلنداست باید خودش هم قد بلند باشه . این حرفا دلداری نیست . ایرانیا اکثرا قدشون متوسط دخترا که دیگه بیشتر ... قد بلند واسه شما خیلی مهمه نه واسه همه ی دخترا خداییش قد بلند به عنوان معیاری واسه دوستداشتن آدما خیلی خنده داره زشته ! اینهمه آدم قدشون زیره 180 هست اینا همه بدبخت وبیچاره اند ؟!
    میدونی مشکل چیه پونی جان؟
    الان دختر های با قد 160 تا 165 اغلبشون دنبال پسرهای بالای 180 قد هستن و ازشون بپرسی به اختلاف قد 5 یا 10 سانت راضی نیستن.میگن شوهرمون حتما باید 25 سانت بلند تر باشه.خوب خدا رو شکر اغلب پسرها هم 180 قدشونه الان.

  2. 2 کاربر از پست مفید myl تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 28 فروردین 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 فروردین 93)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 آذر 93 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-09
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    457
    سطح
    9
    Points: 457, Level: 9
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 41 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    من اگه یه خورده به ظاهرم برسم تو خیابون همه نگام می کنن با وجودی که ارایش نمی کنم ولی یه کوچولو روی خوش نشون بدم پسرا روشونو زیاد می کنن ادمایی هم که خودشون وضع روبراهی ندارن رسما تو حلقم میان. اونوقت اینا خوبه؟؟؟ اینا واسه من ابو نون می شه؟؟ اینا واسه من وقتی از غصه دارم دق می کنم یه اغوش گرم میشه؟ وقتی می خوام یکی باشه باهام حرف بزنه درکم کنه دو تا جمله حرف درست حسابی بزنه واسم این ادما که هی نگاه می کنن می شن همنشین دلنواز؟؟؟ من حالم بده..... ادمایی که منو نگاه کنن می تونن قلب یخ زده امو یه کم گرم کنن؟ وقتی کمک لازم دارم این ادما میان کمکم می کنن؟ وقتی از تنهایی استخونام داشت می پکید اینا بودن بهم کمک کردن؟؟؟؟ اصلا کسی بود کمکی بکنه؟؟؟؟

    اخه تو هیچ درد دیگه ای نداری؟ تو زندگیت هیچ مشکلی نداری؟ مادرت مادره؟ پدرت پدره؟ درساتو خوندی؟ شغل معتبر داری؟ شغلی داری که اطمنیان داشته باشی سال دیگه هم داریش؟ همسر و همراه درست حسابی و با درک داری؟ قلبت گرمه؟ دلت شاده؟ همه چیت رو به راه؟؟؟؟ به جز یه قد که اونم تازه معمولیه فقط؟؟؟

    خوش به حالت
    خوش به حالت
    ای کاش اغلب دختر خانمها مثل شما یا خانم مصباح فکر میکردن .مشکل اغلب قریب به اتفاق دختر خانمهای امروزی و حتی افراد جامعه اینه که مثل شما فکر نمیکنن شما خانمهایی که اینجا نظر میدید به خدا انگشت شمارید که فقط دنبال معیارهای اخلاقی طرف هستید.شاید از هر 10 تا دختر 9 تاشون معیار اصلیشون قد و وزن و قیافه ی طرف هستش .شما این مشکلو به عینه توی جامعه ما میبیند.

  4. کاربر روبرو از پست مفید ash1 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 فروردین 93)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 12 دی 94 [ 12:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-14
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    4,713
    سطح
    43
    Points: 4,713, Level: 43
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    244

    تشکرشده 215 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نمیدونم شاید ما تو ایران زندگی نمی کنیم؟!!واقعا انقد این موضوع اهمیت داره؟اصلا خیلی خنده داره که دو طرف تفاهم و ویژگی های اخلاقی و عشق و ... اینارو ول کنن بچسبن به قد و وزن!!!به بچه 12 ساله هم بگی خندش میگیره والا!!!دختر پسر هایی که اینا ملاکشونه بهتره برن خاله بازی. پس فردا با هم ازدواج کنن قد و وزن باعث خوشبختی شون میشه؟دیدم از این دخترا نه به اون درصدی که شما میگین.یک ساعتم نمیشه تحملشون کرد چجوری میخواین باهاشون زندگی کنین؟!!

  6. 3 کاربر از پست مفید کیارش۲ تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 فروردین 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 28 فروردین 93)

  7. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ash1 نمایش پست ها
    سلام عزیز ،من چون خودم عین شما هستم کاملا و عمیقا درکت میکنم ئو اصلا لازم نیست که به قول خودت با ترحم نظر بدم ،ببین ،من خودم 168 سانت قدمه با 55 کیلو وزن. دیگه خودت تصور کن که از نظر جثه چجوری هستم.به قول شما راست میگی توی دانشگاه یدونه دختر هم نگام نمیکرد و الانم که 27 سالم شده هیچ دختری تو خیابون حتی نگاهمم نمیکنه چه برسه که بخوام سر صحبت رو باهاش باز کنم یا باهاش دوست بشم. من توی این چند مدت خیلی ناراحت بودم ولی وقتی هیچکاریش نمیتونم بکنم دیگه نمیتونم که همش بشینم غصه بخورم.جثه و قد یه چیز خدادادی هست و الانم که دیگه به بلوغ کامل رسیدم تغیرش نمیتونم بدم بنابراین چاره ای جز ساختن ندارم.
    اتفاقا از لحاظ معیارهای اخلاقی،مالی ،تحصیلی و ... همه میگن در سطح خیلی خوبی هستم.همکارا و دوستای خوبی هم دارم ولی خوب واقعیتش اینه که دخترا دنبال مردی هستن که حداقل 175 قد و حداقل 70 وزن باشه!!!حقم دارن. ما هم با این قد و قواره باید بریم دنبال یه دختر زشت و قدکوتاه دیگه چاره ای نداریم.
    اینا رو فقط گفتم که همدردی کرده باشم.به قول شما الان هیچ دختری یه پسر 168 سانتی رو قبول نمیکنه مگر اینکه حداقل جثه اش درشت باشه که قد کوتاه رو جبران کنه.به نظرم زندگیتو بکن .به توانایی ها و مزیتهات فکر کنم به جای اینکه دائما به نقاط ضعفت فکر کنی.
    آقای ash1 چرا فکر می کنید دختران با قد کوتاه لزوما زشت هستند؟!!!

    باور کنید من دختر قد کوتاهی می شناسم که مثل عروسکه! با اینکه جثه لاغر و کوچیکی داره و قدش کوتاهه و شاید 150 سانت باشه به نظر خود من که خیلی خوشگله.
    خب شما خواستگاری دخترای مختلف برید ان شاالله دختری که از نظر شما هم زیبا باشه پیدا می شه!
    چرا که نه؟
    وقتی شما زاویه نگاهتون به دخترا این باشه که آنهایی که قدشون کوتاهه ،زشت هستند؛چه طور انتظار دارید دخترا همچین نگاهی به شما نداشته باشن؟!
    شما زاویه دیدتان را عوض کنید،مطمئن باشید کائنات هم زاویه دیدش را نسبت به شما عوض می کند.
    هر حسی که به خودتون داشته باشید،به دیگران هم منتقل می کنید.

    من خودم یک تجربه از خودم بگم.
    من یک دخترم با قد 162.ولی قبلا اصلا قدم را اندازه نگرفته بودم و فکر هم نمی کردم تو خواستگاری مهم باشه.دبیرستان اندازه گرفته بودم 160تا 159 بود.تازه می خواستم خواستگار راه بدم که خواستگاری زنگ زد .آقا پسر موقعیت تحصیلی و شغلی خیلی خوبی داشت.گفته بودند که از نظر ایمانی هم خوب هست و...
    مادر من هم مشخصات منو گفت.در مورد حجابم؛اعتقاداتم ،خانوادمون،تحصیلاتم و...
    (منم داشتم کنار مادرم به حرفاشون گوش می کردم!)
    که مادر خواستگار پرسید حاج خانم قد دختر شما چقدره؟ منم کنار مامانم بودم گفتم بگو 159.(چون اون موقع نمی دونستم قدم بلند شده.قد دبیرستانم را گفتم).
    مامانم که اینو گفت،مادر آقا پسر گفت: آآآخ حاج خانم حیف شد.چون قد پسر من 180 سانته!

    هیچی دیگه اینو که شنیدم این قدر به من برخورد!!!خیلی عصبانی شدم. که من این همه خصوصیات مثبت داشتم.یک دونه قدم مونده بود!؟
    اعتماد به نفسم واقعا داشت پایین می رفت!

    بعد مادرم به من گفت: اگه یکی تو را نپسنده، خیلی هوشش پایینه!که این قدر خصوصیات خوب داری و... آنها لیاقت تو را نداشتند.
    مادرم گفت برن کل تهران را بگردن،یک دختری پیدا کنند که مثل تو نجیب و تحصیل کرده و... باشه قدش هم بلند باشه!اگه پیدا کردند!؟
    من خودم برای پسرام دنبال دختر گشتم می دونم که جامعه چه طوره دیگه! دختری مثل تو کمه!
    وقتی مامانم این صحبت ها را با من کرد،دیدم راست می گه.کسی که این همه خصوصیات مثبت را نبینه و بچسبه به قد لیاقت منو نداره! اصلا چقدر خوب شد که نیومدن خواستگاری و...
    خلاصه این قدر با صحبت های مامانم اعتماد به نفسم زیاد شد.......
    بعدش هم دیگه این قدر آدم اومد فهمیدم قد کمترین مساله تو ازدواجه! و چقدر پیدا کردن یک شخصیتی که هم کفو آدم باشه سخته!.

    خلاصه من بعدش قدم را که اندازه گرفتم 162 بود.اما بازم اصلابرام مهم نیست که قدم برای دخترای ایرانی خوبه و شوهرم حتما قدش بلند باشه .برام مهم اینه که شوهرم قلبش بزرگ باشه و انسان مهربون و باحیا و باایمانی باشه.
    ولی کلا بعد از اون موقع هر چند وقت یک بار از مامانم می پرسم اون حرفایی که اون موقع بهم زدی راست بود؟ مامانم میگه آره! اگه از تو کسی خوشش نیاد خیلی هوشش پایینه! همون بهتر که خوشش نیاد!

    شما هم خصوصیات مثبت را در خودتون زیاد کنید،الان تو جامعه چی کمه واقعا؟
    من تجربه داشتم.بهتون می گم:
    یک پسری که هم با ایمان و هم تحصیل کرده باشه(در سطح بالا مثل خودم) ،هم با اخلاق و با عاطفه؛هم با حیا،هم خوش رو،هم اجتماعی و هم با اعتماد به نفس و هم کاری و هم مودب خیلی خیلی کمه! یک پسری که براش مال حلال خیلی خیلی مهم باشه واقعا کمه!
    من فقط یک خواستگار داشتم که بهم از تمام نظرات می خوند.اونم قدش 168 بود و اتفاقا خیلی هم لاغر.(پدرم با ازدواج ما مخالفت کرد و گرنه من مشکلی برای ادامه جلسات نداشتم)
    ولی از اون به بعد دیگه اون شخص تکرار نشد.الان می بینم باید از بعضی معیارام کوتاه بیام.مثلا باید از معیار تحصیلات و داشتن شغل مناسب کوتاه بیام.یا باید از ایمان یکم کوتاه بیام.همین که اهل واجبات باشه برام کافی باشه(در صورتی که من خیلی خیلی دوست دارم همسرم واقعا با ایمان و با حیا باشه و البته اهل تظاهر و سیاست و... نباشه).
    اون موقع فقط باید از یک معیار(البته سلیقه نه معیار) کوتاه میومدم.ولی الان انگار ....

    من به شما قول می دم اگه این معیارها را همگی با هم داشته باشید،دختر باید خیلی خیلی بد سلیقه باشه که شما را سر همین مورد نپسنده. و حتما لیاقت شما را نداشته!

    البته اگه همه این معیارها را داشته باشین!تا این معیار کاملا براش پوشونده بشه.
    وگرنه ایمانتون پایین باشه،تو اجتماع آدم موفقی نباشید و... و خیلی آدم معمولی باشید و اهل دوست دختر و چشم چ...خب شاید دختر خانم حق داشته باشه که وسط این معیارها ؛قد براش بزرگ جلوه کنه! منم باشم برام بزرگ جلوه می کنه!و نمی پسندم!

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  8. 7 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    AMIN 1994 (پنجشنبه 28 فروردین 93), e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), mehdi1392 (پنجشنبه 28 فروردین 93), meinoush (پنجشنبه 28 فروردین 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 فروردین 93), کیارش۲ (پنجشنبه 28 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93)

  9. #35
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    مصباح خوبه که معیاراتو یه کم متعادل کنی اما دیگه از همه چی هم کوتاه نیا. شغل مناسبو که دیگه باید داشته باشه طرف. نمی دونم ولی از زور خستگی دیگه هر کی اومد نگی بله. اما خوبه یه مقدار یه مقدار معقول معیاراتو متعادل کنی و تا یه حدی کوتاه بیای. اما دیگه نه بیش از حد.
    خوبه حالا بابات سخت گیره نمی ذاره احتمالا به هر کسی بله بگی.

    صاحب تاپیک ببخشید. می تونین اون مثلث سمت راست پایین پستو بزنین از مدیران بخواین این پست منو حذف کنن جا نگیره.


    http://www.hamdardi.net/thread-32984.html
    مصباح یه سر به تاپیک صبوری هم بزن راهنمایی کن.
    ویرایش توسط meinoush : پنجشنبه 28 فروردین 93 در ساعت 14:38

  10. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 28 فروردین 93)

  11. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    ملاک های ازدواج تو ایران :
    1- درجه ی مدرک تحصیلی
    2- رشته ی تحصیلی
    3- گرایش رشته تحصیلی
    4- خوشگل بودن
    تبصره: چشم رنگ غیر تیره و سفید بودن رنگ پوست امتیاز ویژه محسوب می شود
    5- قد بلند بودن
    6-پولدار بودن
    دوستان به نظر شما باعث تاسف نیست؟
    قد 168 با مثلا 176 خیلی تفاوت فاحش نداره، تازه کسی که با کولیس یا میکرومتر قد شما رو اندازه نمیگیره.

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 تیر 93 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    محل سکونت
    البرز کرج
    نوشته ها
    105
    امتیاز
    833
    سطح
    15
    Points: 833, Level: 15
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    92

    تشکرشده 184 در 65 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    23
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بابک 1369 نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز

    قد 168 برای یه مرد حتی در کشور ما کمتر از میانگینه. قد میانگین در مردهای ایرانی 170.6 سانتی متره (منبع)
    شما باید با ورزش به خصوص ورزشهای با فیزیک بالا مثل بدنسازی و فیتنس، این کمبود رو کمرنگش کنید
    به هر حال اگر می خواید این مشکل تون رو اصلاح کنید ساده نیست و باید براش زحمت بکشید یکیش همین باشگاه بدنسازی رفتنه که میگید آدمای توش فلان و اینا هستن.
    من خودم نزدیک 2 ساله دارم مستمر بدنسازی میرم و قدم 178. آدمایی که هم قد شما میان واقعا خیلی زیاد هستن. اونا هم میان وزن و هیکلشونو ارتقا بدن که کمبود قد شون کمرنگ بشه.
    اول لینک منبع از نظر ethic خوب نبود خودشون هم بهتر میدونند که لینک دادن از سایتی مثل BBC لازم نبود

    دوم آمار هر کشور که اعلام میشه مال سال های مختلف هستش و اون آماری که در مودش حرف زدند از نظر علم آمار صحیح نیست !

    سوم بعضی از اطلاعات اعلام شده کشور ها مال سنین مختلف هستند در کشور ژاپن در هر سال تحصیلی این آمار به وزارت بهداشت اونها اعلام میشه ولی در کشوری مثل اندونزی به این شکل نیست و بازه سنی 16 تا 18 سال رو مد نظر گرفتند خود ایران مثلا توی دبیرستان دیگه خبری از مربی بهداشت نبود برای بعضی ا دبیرستان ها بود اون هم نه برای پسر ها

    چهارم در اطلاعات متوسط کشوری که خودم گفتم در موردی که یکی از دوستان intern بودند نمونه قد از مریض هاشون در بازه سنی مختلف گرفته بود با همکاری برخی از دوستان دیگه مون در شهرستان انجام شد که توی اون مقاله قد متوسط افراد (بیماری های به صورت عمومی بود) ملاک اون قرار دادیم.

    پنجم در کشوری که دانشجو بودن شغل محسوب میشه و فرم آماری اونها مشکل داره نمیشه ادعا بر درست بودن اطلاعات جمع آوری شده کرد

    ششم آمار دروغ نمیگه ولی با آمار دروغ های بزرگ میشه گفت

    سوسول بازی رو بزار کنار که توی باشگاه مردم لباساشونو در میارن و این حرفا.
    این رفیق ما بیشتر از همه نیاز به گفتار درمانی داره و از نظر mental باید بهش کمک بشه و از عهده ما خارجه

    اگر وسع مالی هم داری از داروخانه ها پودر مکمل پروتئین بخر ، سرعت رشد تو خیلی سریع می کنه
    اگر باشگاه بری و در کنارشم پودر مکمل مصرف کنی بعد 6 ماه واقعا معجره می کنه
    استفاده برخی از اینها مجاز نیست شاید با تغییر وعده غذایی درست بشه، حتی اونهایی که داخل داروخانه به فروش رسیده میشه دلیل بر بی خطر بودنشون نیست، میزان مصرف باید زیر نظر پزشک متخصص باشه هر چند بعضی از مربی های بدن سازی علم کافی برای این کار دارند (نه همشون)

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اردیبهشت 96 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1393-1-26
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    2,580
    سطح
    30
    Points: 2,580, Level: 30
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    برادرای عزیزم حالا بیخیال بدنسازی بشین بحث من قدمه درمورد مکمل که نگفتم پیشنهاد بدین
    حرف همگی رو قبول دارم درسته خیلی چیزهای دیگری وجود داره که از قد هم مهم تره ولی به قول دوستمون قبول ندارین آمار دخترهای ظاهرپسند خیلی بالاتر رفته؟ قبول ندارین همیشه اولین جرقه رو ظاهر یه آدم میزنه؟
    من نمیگم از همه دخترا قدکوتاه ترم ولی از این قد احساس حقارت میکنم خوب نیست مرد قدش کوتاه باشه!
    توهین به دوستان نباشه اما من اعتقاد دارم قد زیر 180 واسه مرد کوتاهه حالا چه 179 باشه چه 150
    ضمنا دارم واسه ارشد میخونم خیلیم بیکار نیستم که میگین ذهنت آزاده به این چیزا فک میکنی
    اون عزیزانی هم که میگن پسر تا 25 رشد میکنه سخت در اشتباهن
    من دکتر رفتم بهم گفت حداکثر 17 یا 18 تموم بعدش حتی 1 سانت هم اضافه نمیشی!
    همه حرفایی که زدین رو با دقت خواندم اما چه کنم که نمیتونم با این قضیه کنار بیام احساس میکنم تو خیابون راه میرم نگاه هیچ دختری بهم نیست یا اگر هم منو نگاه میکنن به حالت تمسخره

  14. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    سلام

    یک موقعیتی رو میگم تصور کنید:
    دارید از خیابون عبور میکنید ، یکی از دوستان شما از کنار شما عبور میکنه و بدون اینکه به شما سلام کنه یا جواب سلام شما رو بده ، بی تفاوت از کنارتون رد میشه ، با دیدن این اتفاق بدجور بهم میریزید و این اتفاق به ظاهر ناگوار و ناچیز تمام فضای ذهنی شما رو پر میکنه و شما رو پر از غم و اندوه و ناراحتی میکنه . در همون لحظه با شما تماس میگیرن میگن ، مثلا خونتون خدای نکرده اتیش گرفته یا عزیزی از شما تصادف کرده و یا یک خبر بدتر. از همون لحظه بکل اون داستان سلام نکردن دوستتون رو فراموش میکنید و تمام فکرتون میشه یک ناراحتی واقعی بزرگتر.

    پسر تنهای عزیز، حدس میشه زد خدا رو شکر مشکل خاصی تو زندگیتون ندارید و در وفور نعمت خداوندی هستید به همین خاطر یک موضوع بی ارزش و بی اهمیت مثل یک قد نرمال براتون اینقدر مهم شده ، و مطمئن باشید اگر صدها پست دیگه هم تو این تاپیک زده بشه هیچ فایده ای نداره و شما همچنان این موضوع بی ارزش براتون مهم هست. اجازه ندید کار به جایی برسه که سیستم نظام طبیعت از روشهای تنبیهی خودش استفاده کنه و یک مشکلی خدای نکرده سر راهتون قرار بده که روز صدبار از خدا بخواید کاش مشکلتون همون قدتون بود و البته در اون زمان فراموش میکنید که اصلا چنین دغدغه ای داشتید. پس با تمام وجود شاکر نعماتی که خدا داده بهتون باشید و اینقدر به چیزهای الکی توجه نکنید . حاضر بودید 185 سانت قدتون بود ولی مثلا مشکل در بینایی داشتید؟ مشکل کلیوی داشتید؟ مشکل پوستی داشتید؟ یک انگشت کمتر داشتید؟ کمردرد داشتید؟ نارسایی کبد داشتید؟ و موارد دیگه. پس خدا رو شاکر باشید بخاطر میلیون ها نعمتی که به شما داده و این قد رو هم فراموش کنید. من هم پسر هستم و دو سه سانت با شما اختلاف قد دارم ولی در این بیست و خورده ای از زندگیم حتی یکبار هم یادم نمیاد این موضوع برام دغدغه بوده باشه.
    و مطلب اخر اینکه چه در محفل دوستان و یا حتی برای ازدواج ، افرادی که قد بلند براشون یک ارزش بزرگ هست ، از این جمعها و از این مدل دخترخانمها فرار کنید ، چون خودشون در حد همون ارزشهای چیپی که دارن ، سطح فکر پایینی دارند.

  15. 4 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    AMIN 1994 (پنجشنبه 28 فروردین 93), e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), m.reza91 (جمعه 29 فروردین 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 28 فروردین 93)

  16. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 آذر 93 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-09
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    457
    سطح
    9
    Points: 457, Level: 9
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 41 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    آقای ash1 چرا فکر می کنید دختران با قد کوتاه لزوما زشت هستند؟!!!

    باور کنید من دختر قد کوتاهی می شناسم که مثل عروسکه! با اینکه جثه لاغر و کوچیکی داره و قدش کوتاهه و شاید 150 سانت باشه به نظر خود من که خیلی خوشگله.

    خب شما خواستگاری دخترای مختلف برید ان شاالله دختری که از نظر شما هم زیبا باشه پیدا می شه!

    چرا که نه؟
    وقتی شما زاویه نگاهتون به دخترا این باشه که آنهایی که قدشون کوتاهه ،زشت هستند؛چه طور انتظار دارید دخترا همچین نگاهی به شما نداشته باشن؟!

    شما زاویه دیدتان را عوض کنید،مطمئن باشید کائنات هم زاویه دیدش را نسبت به شما عوض می کند.

    هر حسی که به خودتون داشته باشید،به دیگران هم منتقل می کنید.


    من خودم یک تجربه از خودم بگم.

    من یک دخترم با قد 162.ولی قبلا اصلا قدم را اندازه نگرفته بودم و فکر هم نمی کردم تو خواستگاری مهم باشه.دبیرستان اندازه گرفته بودم 160تا 159 بود.تازه می خواستم خواستگار راه بدم که خواستگاری زنگ زد .آقا پسر موقعیت تحصیلی و شغلی خیلی خوبی داشت.گفته بودند که از نظر ایمانی هم خوب هست و...

    مادر من هم مشخصات منو گفت.در مورد حجابم؛اعتقاداتم ،خانوادمون،تحصیلاتم و...

    (منم داشتم کنار مادرم به حرفاشون گوش می کردم!)
    که مادر خواستگار پرسید حاج خانم قد دختر شما چقدره؟ منم کنار مامانم بودم گفتم بگو 159.(چون اون موقع نمی دونستم قدم بلند شده.قد دبیرستانم را گفتم).

    مامانم که اینو گفت،مادر آقا پسر گفت: آآآخ حاج خانم حیف شد.چون قد پسر من 180 سانته!


    هیچی دیگه اینو که شنیدم این قدر به من برخورد!!!خیلی عصبانی شدم. که من این همه خصوصیات مثبت داشتم.یک دونه قدم مونده بود!؟

    اعتماد به نفسم واقعا داشت پایین می رفت!


    بعد مادرم به من گفت: اگه یکی تو را نپسنده، خیلی هوشش پایینه!که این قدر خصوصیات خوب داری و... آنها لیاقت تو را نداشتند.

    مادرم گفت برن کل تهران را بگردن،یک دختری پیدا کنند که مثل تو نجیب و تحصیل کرده و... باشه قدش هم بلند باشه!اگه پیدا کردند!؟

    من خودم برای پسرام دنبال دختر گشتم می دونم که جامعه چه طوره دیگه! دختری مثل تو کمه!

    وقتی مامانم این صحبت ها را با من کرد،دیدم راست می گه.کسی که این همه خصوصیات مثبت را نبینه و بچسبه به قد لیاقت منو نداره! اصلا چقدر خوب شد که نیومدن خواستگاری و...

    خلاصه این قدر با صحبت های مامانم اعتماد به نفسم زیاد شد.......

    بعدش هم دیگه این قدر آدم اومد فهمیدم قد کمترین مساله تو ازدواجه! و چقدر پیدا کردن یک شخصیتی که هم کفو آدم باشه سخته!.


    خلاصه من بعدش قدم را که اندازه گرفتم 162 بود.اما بازم اصلابرام مهم نیست که قدم برای دخترای ایرانی خوبه و شوهرم حتما قدش بلند باشه .برام مهم اینه که شوهرم قلبش بزرگ باشه و انسان مهربون و باحیا و باایمانی باشه.

    ولی کلا بعد از اون موقع هر چند وقت یک بار از مامانم می پرسم اون حرفایی که اون موقع بهم زدی راست بود؟ مامانم میگه آره! اگه از تو کسی خوشش نیاد خیلی هوشش پایینه! همون بهتر که خوشش نیاد!


    شما هم خصوصیات مثبت را در خودتون زیاد کنید،الان تو جامعه چی کمه واقعا؟

    من تجربه داشتم.بهتون می گم:

    یک پسری که هم با ایمان و هم تحصیل کرده باشه(در سطح بالا مثل خودم) ،هم با اخلاق و با عاطفه؛هم با حیا،هم خوش رو،هم اجتماعی و هم با اعتماد به نفس و هم کاری و هم مودب خیلی خیلی کمه! یک پسری که براش مال حلال خیلی خیلی مهم باشه واقعا کمه!

    من فقط یک خواستگار داشتم که بهم از تمام نظرات می خوند.اونم قدش 168 بود و اتفاقا خیلی هم لاغر.(پدرم با ازدواج ما مخالفت کرد و گرنه من مشکلی برای ادامه جلسات نداشتم)

    ولی از اون به بعد دیگه اون شخص تکرار نشد.الان می بینم باید از بعضی معیارام کوتاه بیام.مثلا باید از معیار تحصیلات و داشتن شغل مناسب کوتاه بیام.یا باید از ایمان یکم کوتاه بیام.همین که اهل واجبات باشه برام کافی باشه(در صورتی که من خیلی خیلی دوست دارم همسرم واقعا با ایمان و با حیا باشه و البته اهل تظاهر و سیاست و... نباشه).

    اون موقع فقط باید از یک معیار(البته سلیقه نه معیار) کوتاه میومدم.ولی الان انگار ....


    من به شما قول می دم اگه این معیارها را همگی با هم داشته باشید،دختر باید خیلی خیلی بد سلیقه باشه که شما را سر همین مورد نپسنده. و حتما لیاقت شما را نداشته!


    البته اگه همه این معیارها را داشته باشین!تا این معیار کاملا براش پوشونده بشه.

    وگرنه ایمانتون پایین باشه،تو اجتماع آدم موفقی نباشید و... و خیلی آدم معمولی باشید و اهل دوست دختر و چشم چ...خب شاید دختر خانم حق داشته باشه که وسط این معیارها ؛قد براش بزرگ جلوه کنه! منم باشم برام بزرگ جلوه می کنه!و نمی پسندم!


    فکر کنم دلیل رد کردن اون خواستگارتون توسط پدرتون همون قد و وزن طرف بوده !البته حق دارید! ولی به قول دوستان دخترها 90 درصدشون قدشون بین 155 تا 165 هست ولی 90 درصد دخترها دنبال پسرهای با قد بالاتر از 180 هستن!
    مشکل از جامعه ما هست که این چیزا تبدیل شده با ارزش .فقط ادعا میکنیم که مسلمونیم ولی پول و ظواهر جای اخلاقیات رو گرفته واقعا متاسفم.


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.