به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مهر 94 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1392-11-27
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,400
    سطح
    20
    Points: 1,400, Level: 20
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    گل پسر پست خوبی توی تاپیک میشل نذاشتی. منم توی کوزه افتادم اما می بینی که این راهنمایی میشلو لایک کردم.
    سلام
    با اینکه هیچکدوم از بچهها رو نمیشناسم قصد نداشتم کسی رو ناراحت کنم .

    شما اصطلاح در کوزه افتادن رو با اون شعر زیبای " رفوزه با سر میره تو کوزه" تعبیر نکنی ها. این کوزه ماله خیاطه است که سنگریزه مینداخت داخلش تا آمار اموات رو داشته باشه که فکر کنم همه توی کتابهای دبیرستان خوندن و مفهوم بدی هم نداره. یه چیزی تو مایه های اون شتره که دم خونه همه میخوابه.

    با این احوال باز عذر میخوام. رفتم براشون پیغام خصوصی بذارم اما ظاهرا امکانش نیست. خودشون میدونند که وقتی نظرشونو خوندم ازشون تشکر کردم.

    در کل دیگه بچه ها بزرگ شدین. به دل نگیرین. تفاوت فرهنگ ها و محیط ها اینطور تناقضات رو در پی داره. همینه که میگن با طرفتون باید تشابه فرهنگی داشته باشین

    سالم، تندرست و سعادتمند باشین

  2. 4 کاربر از پست مفید gol_pesar تشکرکرده اند .

    capitan (دوشنبه 28 بهمن 92), khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), meinoush (دوشنبه 28 بهمن 92), noamooz (شنبه 02 فروردین 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 شهریور 95 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    4,122
    سطح
    40
    Points: 4,122, Level: 40
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    566

    تشکرشده 594 در 190 پست

    Rep Power
    35
    Array
    من کسیو میشناختم که نامزد داشت اماتو محیط کارش به هیچ کس نمیگفت و اینقدر ادا اصول میومد تا چند نفرم ازش خواستگاری کردن و اون جواب منفی دادو به همه هم گفت تا مثلا خودشو بالا ببره و بعد هم کاشف به عمل اومد ایشون تو اون مدت نامزد داشته. دلیلش نمیدونم چیه اما به نظرم اینکه آدتم دیگرانو به بازی بگیره کار آدم درست و درمون نیست باید مشکلی چیزی این وسط باشه.

    - - - Updated - - -

    من کسیو میشناختم که نامزد داشت اماتو محیط کارش به هیچ کس نمیگفت و اینقدر ادا اصول میومد تا چند نفرم ازش خواستگاری کردن و اون جواب منفی دادو به همه هم گفت تا مثلا خودشو بالا ببره و بعد هم کاشف به عمل اومد ایشون تو اون مدت نامزد داشته. دلیلش نمیدونم چیه اما به نظرم اینکه آدتم دیگرانو به بازی بگیره کار آدم درست و درمون نیست باید مشکلی چیزی این وسط باشه.

  4. 4 کاربر از پست مفید روژان20 تشکرکرده اند .

    capitan (دوشنبه 28 بهمن 92), khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), meinoush (دوشنبه 28 بهمن 92), خانوم مجرد (دوشنبه 28 بهمن 92)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    حالا من یه نطر دیگری هم دارم این که نکنه اون دوستتون بش نگفته و ار خودش در اورده که اون گفته نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    والا عجیبه یکم

  6. کاربر روبرو از پست مفید کاغذ بی خط تشکرکرده است .

    meinoush (دوشنبه 28 بهمن 92)

  7. #14
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط روژان20 نمایش پست ها
    من کسیو میشناختم که نامزد داشت اماتو محیط کارش به هیچ کس نمیگفت و اینقدر ادا اصول میومد تا چند نفرم ازش خواستگاری کردن و اون جواب منفی دادو به همه هم گفت تا مثلا خودشو بالا ببره و بعد هم کاشف به عمل اومد ایشون تو اون مدت نامزد داشته. دلیلش نمیدونم چیه اما به نظرم اینکه آدتم دیگرانو به بازی بگیره کار آدم درست و درمون نیست باید مشکلی چیزی این وسط باشه.
    یکی از دوستان تعبیر خوبی در این مورد داشت : پر کردن رزومه
    یعنی طرف مقابل به همکاراش میخواد اثبات کنه که چقدر از اونا سر تره نتنها کلی خواستگار داره بلکهدوبار دوبار میان و اگه بیشتر میشد بیشتر میومدن
    بحر حال دست روی دست زیاده کسی که احساسات دیگران رو به بازی میگیره یه روزم نوبت خودش میشه

  8. 2 کاربر از پست مفید 1234567 تشکرکرده اند .

    meinoush (دوشنبه 28 بهمن 92), روژان20 (سه شنبه 29 بهمن 92)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مهر 94 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1392-11-27
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,400
    سطح
    20
    Points: 1,400, Level: 20
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همگی

    بعد از کلی تلاش فهمیدم که مدت زیادی هست که به کسی علاقه داره (حدود 5 سال). از فامیلشونه و خیلی زیاد اونو میخواد ولی اون ظاهرا حس خاصی نسبت به همکار

    من نداره. رفتم چک کردم هر مطلبی که اون آقا توی فیسبوکش نوشته از طرف همکاره من لایک خورده و کامنت داره ولی ردپایی ازش توی صفحه همکار من نیست.

    به من جواب رد میده چون دلش با کس دیگه ای هست و من هم بهش حق میدم که اینو به من نگفته باشه. میدونم همونقدر که دوسش دارم منو دوست داره و برای

    همین جواب منفی میداده.

    از وقتی که فهمیدم خیلی فکر کردم که چطور میتونم مشکلشو حل کنم و قصد دارم به روش غیر مستقیم از دل اون آقا خبردارش کنم تا بهش برسه یا بتونه ازش دل بکنه.

    اومدم یه آی دی به نام یه خانوم که توی فیسبوک داشتم رو احیا کردم و از این طریق قصد دارم به اون آقا بگم که "دوستی دارم که احساس میکنم به شما علاقه داره

    ولی ظاهرا شما اونو نمیبینی. داره خودشو به خاطر تو اذیت میکنه و خواستگاراش رو رد میکنه. " بعد به یه طریقی بفهمم شاید اون پسر بنده خدا هم کس دیگه ای

    رو بخواد و شاید هم به همکار من علاقه ای داشته باشه. سعی میکنم طوری صحبت نکنم که اشاره مستقیم به شخص همکارم نداشته باشم که در زندگی مشترک

    احتمالی اونا مشکلی به وجود بیاد.

    دوستان راهنمایی کنن آیا این کار درستی هست یا خیر؟

    اگر درست نیست چطور میتونم بهش کمک کنم که بیشتر از این توی این رابطه ظاهرا یک طرفه اذیت نشه؟

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام گل پسر
    برادر من ژان وال ژان بازی رو فراموش کن بچسب به زندگی خودت شاید تموم حدسهات اشتباه باشه شایدم درست،خودشون میدونن،آخه این چه کاریه آیدی به اسم دختر درست کردی؟؟؟؟؟اومدیدم و طرف شک کرد شاید از سمت همکار شما باشه و اگه 1% درصد هم قرار بود چیزی بینشون پیش بیاد دیگه نیاد

  11. کاربر روبرو از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (شنبه 17 اسفند 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.