به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 38
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط athi نمایش پست ها
    سلام به همه ی دوستان
    من دختر 23 هستم یک سال که درسم تموم شده، تحصیلاتم کارشناسی
    من دختری نیستم که با پسری دوس شم همانطوری که 4 سال دوران دانشجویی به هیچ کدوم از پیشنهاد های دوستی پاسخ مثبت ندادم .و تا حالا با هیچ پسری دوس نشدم.
    اما ایندفعه دو دل شدم، واقعا نمیدونم باید چیکار کنم.
    کسی که بهم پیشنهاد دوستی داده دکتر دندون پزشکم هستند که چند جلسه اس که واسه دندونام میرم پیشش.
    شماره ی منو به بهونه کار گرفت که من واقعا فکر میکردم به همین دلیل باشه!
    اما بعد بهم ز زدو...
    اون جوون، جذاب، تحصیلات بالا، موقعیت اجتماعی خیلی خوب،و اینکه میدونم ایشون مجرد هستن.
    من واقعا خیلی خیلی جذب ایشون شدم.
    راستشو بگم از ته دل از همون اول میخواسم قبول کنم اما ازش خواستم اجازه بده فکر کنم بد جواب بدم.
    به نظرتون دوستان باید چیکار کنم؟
    ما بعضی اوقات خودمون رو فاعل می بینیم بعضی اوقات هم مفعول. اگر اینقدر به خودت اطمینان داری که می تونی فاعل باشی همونطور که گفتی که دختری نیستی که اهل دوستی باشی پس شما الان هم همون فاعل هستی و همون توانایی ها رو برای کنترل احساساتت داری. اما اگر فکر می کنی موجودی هستی که اراده ات محدوده و مفعولی اونوقت می تونی مغموم این آقای به اصطلاح پزشک بشوی. تا اونجا که من می دونم در تمام کشور ها رابطه دوستی بین دکتر و مریض یک کار غیر اخلاقی محسوب میشه. حالا حتما خودت می دونی که این پیشنهاد در حالیکه شما هنوز بیمار ایشون هستید چه معنایی می تونه داشته باشه. این یعنی اعلام نیاز برای لذت بردن از جسم شما وقتی شما زیر دست این آقا هستید. آیا دوست داری اینقدر کوچک بشی ؟ اگر نیتش پاک بود اولا بهت پیشنهاد دوستی نمی داد دوما صبر می کرد بعد از اینکه مطمئن شد دیگه نمی ری مطبش اونوقت اینکار رو می کرد. راستش می دونم الان پیش خودت چی فکر میکنی . می گی من با بقیه فرق دارم و ممکنه بعدا نظرش عوض بشه و به ازدواج با من فکر کنه. ولی مطمئن باش اون که الان می گه دوستی هیچ وقت به ازدواج فکر نمی کنه.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  2. 5 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    majid_k (پنجشنبه 13 تیر 92), shapoor (پنجشنبه 13 تیر 92), taraneh89 (پنجشنبه 13 تیر 92), حلیمه (چهارشنبه 19 تیر 92), دختر مهربون (جمعه 14 تیر 92)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    دختر خوب!
    تو رو خدا اگه واسه خودت به اندازه یه ارزن ارزش قائلی قبول نکن این پیشنهادهارو!!
    اونم از طرف یه دکتر ( البته توهین نشه به همه دکتران محترم منظورم بعضیاشونن که واقعا مریضن)
    مطمئن باش قصدش فقط و فقط سو استفاده است هیچی غیر از این نمیتونه باشه!
    میدونم به قول دوستان تصممیتو گرفتی کلا دلت رفته پی یش الان داری بشکن میزنی واسه خودت که یه دکتر خوش تیپ بهم پیشنهاد داده در رو یاهات با اون بسر میبری
    ولی فقط ظواهرو نبین که اون دکتر و جذابه...... فکر کردی تا حالا مونده تا تو بری بهت پیشنهاد بده!! خدا میدونه که اگه اهلش هست شما شاید صدو مین نفر باید باشین که قصد حالو حول داره باهاتون شک نکن!!!!!!!!
    ارزش خودتو پایین نیار!...... نزار چند وقت دیگه بیای اینجا تایپیک بزنی بگی ازم سو استفاده کرد و رفت حالا با دل شکستم چیکار کنم چرا با من ؟ چرا؟ چرا؟؟؟؟؟
    من خیلی دیدم و شنیدم از این رابطه های دکتر و مریضی که همشون تهش سو استفاده بوده و بازی با احساسات دخترای ساده ای مثل شما!!
    پس تا به اون مرحله نرسیدی پا روی احساستت بزار و محکممممممممم و قاطعععععع بهش بگو نهههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه من اهلش نیستم.
    ویرایش توسط abi.bikaran : پنجشنبه 13 تیر 92 در ساعت 21:58

  4. 2 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    shapoor (جمعه 14 تیر 92), دختر مهربون (جمعه 14 تیر 92)

  5. #13
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمي خوام به ايشون تهمت بزنم و يا اينكه شما رو بترسونم .
    اما در زمينه مطب دندونپزشكي مسئله ايي هست كه مي تونيد در روزنامه هاي حوادث بخونين ، اونم جرم هاي سياهي كه در اين مكان ها شكل ميگيره .

    با توجه به پيشنهاد دوستي ايشون لازمه كه حواست رو بيشتر جمع كني .
    صرف اينكه ايشون هيچ پيشنهادي به دوستات نداده كه دليل نميشه .
    با فرهنگ خارج بزرگ شدن هم ميتونه تاثير بذاره .
    بر ايشون حرجي نيست چون هدفش رو دوستي عنوان كرده نه ازدواج .

  6. کاربر روبرو از پست مفید omid65 تشکرکرده است .

    دختر مهربون (جمعه 14 تیر 92)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط athi نمایش پست ها
    من دختری نیستم که با پسری دوس شم همانطوری که 4 سال دوران دانشجویی به هیچ کدوم از پیشنهاد های دوستی پاسخ مثبت ندادم.و تا حالا با هیچ پسری دوس نشدم.
    سلام دوست عزیز، در مورد سوالتون به نظرم شما خودت اونقدر بزرگ شدی و توی اجتماع بودی که بتونی خیر و شر خودت رو تشخیص بدی. ولی تناقضی در نوشته هات بود که با خوندن اونها دو سوال برام پیش اومد:
    1- چند نفر تا حالا بهتون پیشنهاد دوستی دادند؟
    2- تا حالا چند تا خواستگار داشتین؟

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    فکر میکنی این دکتر در شما چی دیده که در دوستانتون ندیده؟

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نشمردم که بگم چندتا بهم پیشنهاد دوستی دادن!
    خواستگارم خوب هر چندوقت یبار یکی میاد.
    چیه این تناقض؟!!
    من تا این سن خودمو کنترل کردم.اما منم یه انسانم میشه که منم...
    چون فکر میکردم درگیر احساساتم شدم اومدم اینجا و از شما راهنمایی خواستم!
    نمیدونم نپرسیدم ازش که چرا منو انتخاب کرده بین این همه مریض.
    نمیدونم شاید حق با شما باشه، ولی اون خیلی رک بمن همون اول گفت دنبال رابطه ی جنسی باهام نیست!!
    رو همه ی راهنمایی های شما فکر میکنم و بعد تصمیمو میگیرم
    ویرایش توسط athi : پنجشنبه 13 تیر 92 در ساعت 23:07

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آذر 92 [ 23:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-08
    نوشته ها
    127
    امتیاز
    791
    سطح
    14
    Points: 791, Level: 14
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 202 در 83 پست

    Rep Power
    26
    Array
    بعضی از دوستی ها اگه درست مدیریت بشه به ازدواج کشیده میشه
    شما باید هدف خودت رو مشخص کنی ایا مایل به ازدواج هستی یا تا سالهای زیادی تصمیم به ازدواج نداری و دوست میخواهی
    اگه تنها دوست میخوای و تمامی عواقب و مسئولیت هاش رو میپذیری با شرط احتیاط عقل رابطه ات رو باهاش شروع کن و به یاد داشته باشه هر انتخابی مسئولیتی داره
    ممکنه این اقا بره ممکنه وارد رابطه جنسی با شما بشه ممکنه با زن دیگه ایی ازدواج کنه و ....
    یه جا گفته بودی این اقا گفته نمیخواد با شما رابطه جنسی داشته باشه یعنی واقعا فکر میکنی مردها همون اول رابطه میان میگن ببین عزیزم من شما رو برای رابطه جنسی میخوام
    خب دختره میذاره میره دیگه میگن عزیزم بیا با هم دوست باشیم و بعدا رابطه رو اینجاها میکشونن ...
    حالا خودت تصمیم بگیر ایا میخواهی دوست بشی یا نه .. دو روی سکه کاملا مشخصه

  11. 3 کاربر از پست مفید hamrahi تشکرکرده اند .

    ویدا@ (جمعه 14 تیر 92), حلیمه (چهارشنبه 19 تیر 92), دختر مهربون (جمعه 14 تیر 92)

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دلم میگه بهش بگو آره ولی عقلم میگه نه!یه جنگی تو خودم!!
    خیلی برام سخته که بهش بگم نه...آسون نیست برام دوستان!خیلی دارم اذیت میشم.از یه طرف هم مطمئنم حداقل الان منو برا دوستی میخواد بعدشو نمیدونم!

  13. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط athi نمایش پست ها
    دلم میگه بهش بگو آره ولی عقلم میگه نه!یه جنگی تو خودم!!
    خیلی برام سخته که بهش بگم نه...آسون نیست برام دوستان!خیلی دارم اذیت میشم.از یه طرف هم مطمئنم حداقل الان منو برا دوستی میخواد بعدشو نمیدونم!
    احساسی که عقل ردش کنه اسیب زا خواهد بود. خیلی خوبه که مطمئنی که الان فقط برای دوستی می خوادت. یعنی فقط برای یک رابطه بی تعهد می خوادت. با داشته های الانت تصمیم بگیر نه با رویاهای فردا. هنوز خیلی جوونی و حیفه که بخوای خودت تجربه سر به سنگ خوردن رو داشته باشی. همونطور که تا حالا عاقلانه برخورد کردی از این به بعد هم با عقل از تجربه دیگران استفاده کن. اینم لینک این تجربه ها (یادمه یک موضوع مشابه رو هم در تالار داشتیم) http://www.hamdardi.net/thread-17296.html
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  14. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    ویدا@ (جمعه 14 تیر 92)

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 شهریور 93 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,301
    سطح
    20
    Points: 1,301, Level: 20
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    118

    تشکرشده 160 در 70 پست

    Rep Power
    25
    Array
    می تونی به قیمت زندگیت امتحان کنی

    این سناریوی آیندت :برو..................پیشنهاد دوستی رو قبول کن..............بعد بیا اینجا و بنویس:

    از لحاظ روحی شکست خوردم

    بهش وابسته شدم

    می دونم اخلاقش بده ولی نمی تونم ترکش کنم

    دیگه نمی تونم رندگی کنم

    و ........

  16. 2 کاربر از پست مفید دلنشین تشکرکرده اند .

    ویدا@ (جمعه 14 تیر 92), دختر مهربون (جمعه 14 تیر 92)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 14 مهر 91, 22:09
  4. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 22:07
  5. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.