به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کار رو ولش کن! پول داره یا نه؟ پول مهمه ! مثل قدیمی ها فکر نکن هی بگو کارش چی؟ پول یا حمایت خانوادش باشه کافیه کافیه!
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 خرداد 92 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-3-04
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    55
    سطح
    1
    Points: 55, Level: 1
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بیرون رفتن از یه رابطه 5 ساله و اینکه میگید هم رو دوست دارید اصلا ساده نیست
    من پیشنهاد می کنم به فکر چاره باشید اگر از انتخابتون مطمینید
    باید از همون اول نسبت به شروع یه رابطه هشیار بود وگرنه بعد از شروع شدنش دیگه جدا شدن ازش خیلی سخت تره ، من هم یه احساس بدی دارم نسبت به واژه دوست پسر و دوست دختر از بس که ...

  3. #13
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    می دونم اوضاع کار خرابه ولی پسری که تا 26 سالگی دیپلم بوده، 8 سال چیکار می کرده؟
    بعد از اون وقتی رفت دانشگاه چرا کار نمی کرد؟

    کسی که 12 ساله بیکاره، امیدی بهش هست؟

    آقای کامروا فقط مساله پول نیست.
    باید مطمئن بشه که این آدم مرد کاره، مرد مسئولیته، مرد زندگیه.

    حداقل هفته ای یک تاپیک تو این تالار هست که آقا حاضر نیست سرکار بره، خانم می ره سرکار، با بدبختی واسه شوهرش کار پیدا می کنه ولش می کنه و ...

    از 18 سالگی پسر باید کار کنه. حالا کم یا زیاد، با توجه به شرایط تحصیلش و زندگیش.

    این که دست رو دست می ذارن ببینن کی قراره پست ریاست جمهوری تحویلشون بشه عجیبه!
    نمی دونم چرا اینقدر مردها شل و بی عرضه شدند؟!

  4. 7 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 19 شهریور 92), hanie_66 (یکشنبه 05 خرداد 92), mahdi24 (چهارشنبه 15 خرداد 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 05 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 05 خرداد 92), مارتا63 (شنبه 11 خرداد 92), آبان دخت (یکشنبه 05 خرداد 92)

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 خرداد 92 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1392-2-21
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    68
    سطح
    1
    Points: 68, Level: 1
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    من قصدم اصلا توهین یا زیر سوال برنتون نیست..ولی با نظر -شیدا.- موافقم...
    12 سال رو پس چیکار میکرده؟؟
    من 19و20 سالمه و دارم توی یه شرکت کار میکنم اونم با حقوق کم..در حالی که وضع مالی خونوادم عالیه..ایشون باید از همون دوران 18و19 سالگیشون بفکر ایندشون میبودن..ولی خب نبودن...
    عیبی نداره...الانم دیر نیست...یکم سعی و تلاش کنه حل میشه و میتونید زندگیتونو شروع کنید..مطمئن باشید اگه همو دوست داشته باشید و قانع باشید از نظر مالی هم پیشرفت میکنید...
    انشالله که خوشبخت میشید..
    یا حق

  6. کاربر روبرو از پست مفید legend تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 19 شهریور 92)

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    نمی دونم چرا اینقدر مردها شل و بی عرضه شدند؟!
    شیدا جان ، درسته که توی همه پست هات رکی و با بولدوزر میری جلو ، ولی خوب دختر خوب جمع نبند دیگه .
    بالریان عزیز ، من هنوز هم میگم حرف والدینتونو گوش کنید . شاد باشین
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  8. 5 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    hanie_66 (یکشنبه 05 خرداد 92), reihane_b (یکشنبه 05 خرداد 92), کامران (یکشنبه 05 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 05 خرداد 92), شیدا. (دوشنبه 06 خرداد 92)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    230
    سطح
    4
    Points: 230, Level: 4
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 47 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان این کاری که شما میگید ایشون هم تو این چند سال رفته اما کاری نیست که خانوادم قبولش داشته باشن. این کارا به درد خانوما میخوره نه آقایون که باید زندگی رو بسازن. وضع مالی خانوادشون بد نیست. قراره یه شرکت کوچیک فنی بزنه تا ببینیم چی پیش میاد. خودم دوست دارم در آینده باشگاه بزنم (چون مربی ام) اونم موافقه.
    اما با این حال بی انصافی نکنین . شغل اداری دیگه هر کسی نمیتونه بره مگر اینکه شرکتای خصوصی رفت با حقوق کم...

  10. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط roozaneh نمایش پست ها
    شیدا جان ، درسته که توی همه پست هات رکی و با بولدوزر میری جلو ، ولی خوب دختر خوب جمع نبند دیگه .
    بالریان عزیز ، من هنوز هم میگم حرف والدینتونو گوش کنید . شاد باشین
    معذرت می خواهم.
    یک عدد لغت بعضی از جمله جا افتاده است.
    بولدوزر؟؟

  11. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 19 شهریور 92), rozaneh (دوشنبه 06 خرداد 92), ویدا@ (دوشنبه 06 خرداد 92)

  12. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام بلریان عزیز.
    یکم با خانوادت صحبت کن و اوضاع رو براشون توضیح بده شاید اونها تا این حدی که تو فکر میکنی سخت گیری نکنند.اگرهم نه واقعا سخت گیر بودن ازشون یکم وقت بخواه تا اون بتونه شرکتش رو به امید خدا بزنه.اصلا نگران نباش همین که با کسی هستی که دوسش داری و دوست داره نصف راه رو رفتین.
    همیشه یادت باشه فرهاد به خاطر عشقش کوه کند به دوستت اعتماد داشته باش.

  13. 3 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 19 شهریور 92), adelm (سه شنبه 19 شهریور 92), HakhaamanesH (شنبه 12 بهمن 92)

  14. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 92 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1392-6-14
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    79
    سطح
    1
    Points: 79, Level: 1
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Rolleyes

    سلام گلم من درک میکنم عزیزم چی میگی چون منم دقیقا مشکل شما رو ولی با این تفاوت که 22 سالمه و دوستم پسر عمه ام هست و خدمات کامپیوتر زده ولی خانوادم میگن دولتی فقط من عشقت درک میکنم ولی به نظر من هر چی وایستی فایده ای نداره چون وقتی خانواده میگن نه واقعا نه هست . چون واسه چندتا از دوستام هم اتفاق افتاده میگن نمون که فقط خودت و زندگیت داغون میکنی فایده ای نداره چون خودم به شخصه بابام رو راضی کردم ولی با حرفای مامانم زیرش زد . ولی اگه واقعا میدونی خوشبخت میشی پاش بمون و خانوادت راضی کن

  15. کاربر روبرو از پست مفید sahar70 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 19 شهریور 92)

  16. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar70 نمایش پست ها
    سلام گلم من درک میکنم عزیزم چی میگی چون منم دقیقا مشکل شما رو ولی با این تفاوت که 22 سالمه و دوستم پسر عمه ام هست و خدمات کامپیوتر زده ولی خانوادم میگن دولتی فقط من عشقت درک میکنم ولی به نظر من هر چی وایستی فایده ای نداره چون وقتی خانواده میگن نه واقعا نه هست . چون واسه چندتا از دوستام هم اتفاق افتاده میگن نمون که فقط خودت و زندگیت داغون میکنی فایده ای نداره چون خودم به شخصه بابام رو راضی کردم ولی با حرفای مامانم زیرش زد . ولی اگه واقعا میدونی خوشبخت میشی پاش بمون و خانوادت راضی کن
    دوست عزیز این تاپیک تاریخ گذشته هست قبل از ارسال پست به تاریخ تاپیک ها توجه کنید
    پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت
    من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم

  17. کاربر روبرو از پست مفید shapoor تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 19 شهریور 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست پسرم اتفاقی خواستگارم شد
    توسط mahla73 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 28 آذر 93, 00:43
  2. پدر و مادر عزیز من دوست و همراه پسر شما هستم!
    توسط خود ساخته در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 23:15
  3. دوست پسرم کار نداره که بیاد خواستگاری
    توسط ballerian65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 03 خرداد 92, 17:53
  4. انتخاب دوست پسر یا خواستگار؟؟
    توسط mahdie_ir در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 شهریور 91, 13:22
  5. رابطه جنسی با دوست پسرم و داشتن خواستگار جدید
    توسط الای در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 مرداد 91, 12:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.