به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 خرداد 93 [ 07:40]
    تاریخ عضویت
    1391-10-28
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    1,574
    سطح
    22
    Points: 1,574, Level: 22
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    3

    تشکرشده 69 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز

    اولا از مادر شوهرت زیاد توقع نداشته باش هیچ مادر شوهری تو دنیا نیست که بین عروس و دخترش فرق نذاره
    منم نظرم اینه اگه چیزی واسه فروختن مثل طلا یا هدایای عروسیت داری اینکارو بکنی
    ما هم تقریبا مشکل شما رو داریم ماهی 1200 قسط میدیم و همون قدر هم درآمد داریم البته هنوز تو عقدیم ولی نکته مهم برنامه ریزی هست مثلا ما طوری بزنامه ریزی کردیم که با وجود سختی دوران عقد ولی این دوران رو طولانی تر کنیم که وقتی میریم خونمون قسط سنگینمون تموم شه و فقط 500 تومن بمونه
    شما باید این برنامه ریزی رو میکردی ولی حالا ازین به بعد ببین میخوای چکار کنی اینکه میخوای واسه ادامه بری اونور اگه با بورس دولت بری که هیچی وگرنه هزینه هاش خیلی زیاد میشه پس انداز واسه اون موقع داری؟ میتونی تا وقتی کارات درست شه بعد از امتحانت بری سرکار؟ با نشستن و غصه خوردن دردی دوا نمیشه به نظر من از الان بگرد دنبال کار که بعد از امتحانت کار کنی شوهرت یه جورایی حق داره زندگیای الان دو موتوره نمیچرخه. ولی در کل واسه مسائل مال خیلی حرص نخور خدا درست میکنه همین که شوهرت شاغله خیلی خوبه خیلی از مردا که کلا بیکارن و دست زیر سنگ باباشونن خدا رو شکر مشکل اخلاقی ندارین.به خدا توکل کن

  2. کاربر روبرو از پست مفید شکوفه کویری تشکرکرده است .

    sayeh_m (شنبه 21 اردیبهشت 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    نه سایه جان منم اصلا اینو نگفتم که خونتون رو از دست بدین.چون اگه این کارو کنین دیگه احتمالش کمه که بتونین با این اوضاع و احوال اقتصادی خونه بخرین :(
    اکثرا این روزها درگیر قسط و خرج و قیمتهای گرون هستیم
    به نظرم سعیت رو بکن اگه میشه یه کاری پیدا کنی تا کمک خرجی باشه...واقعا با یک حقوق کارمندی زندگی کردن دیگه مشکل شده:(
    ولی نگران نباشه تقریبا همه این روزها درگیر این مشکلات هستن:(

  4. کاربر روبرو از پست مفید gisooo تشکرکرده است .

    sayeh_m (شنبه 21 اردیبهشت 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا تایپیک منو بستین؟؟!!
    توسط میناگلد در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 94, 16:10
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 05:58
  3. ما عاشق هم هستیم 13ال اختلاف سنی داریم کمک؟؟
    توسط korosh fr در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 آذر 89, 22:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.