شما الان با یه گوشه نشستن و مشکل دارم مشکل دارم گفتن دردی ازتون دوا نمیشه. خانواده شما باید از مشکلتون با خبر بشه در اولین قدم چون شرایطتون بحرانیه
تشکرشده 9 در 6 پست
شما الان با یه گوشه نشستن و مشکل دارم مشکل دارم گفتن دردی ازتون دوا نمیشه. خانواده شما باید از مشکلتون با خبر بشه در اولین قدم چون شرایطتون بحرانیه
فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)
تشکرشده 48 در 35 پست
وقتی میدونم خانواده کمکی از دستشون بر نمییاد بره چی بگم خودمو کوچیک کنم!
تشکرشده 433 در 151 پست
roze sepid (دوشنبه 21 اسفند 91), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)
تشکرشده 48 در 35 پست
نگفتم که دوست پسرم پول دار باشه! گفتم دوست پسر داشته باشم با پول........به نظر شما نه خانواده کمکی می تونن بکنن، نه پزشک ها. شما دوست پسر پولدار می خواید مثل اینکه. خب برید پیدا کنید. ما فقط راه صحیح و علمی حل مشکلات شما رو می تونیم به شما نشون بدیم که دادیم، بقیه اش به عهده شماست.
خواسته زیادیه مگه دوست پسر!؟
چجوری پیدا کنم! هم سنامو مگه نمیبینی تو جامعه؟..من که خجالت میکشم از خودم وقتی هم سنامو میبینم.
تشکرشده 911 در 430 پست
مگه همسناتون چطورن؟ميخواين چطور زندگي كنيد؟چي داشته باشين كه الان ندارين؟
باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92)
تشکرشده 911 در 430 پست
تا جايي كه من ميدونم پسرا تو شرايطي كه واسشون پيش مياد مثلا مدرسه يا دانشگاه يا محيط كار باكسي دوست ميشن.كه ادامه دوستي بستگي به شرايط ورفتار هر دوطرف داره.اما بعضيا ميتونن دوستيهاي عاقلانه وطولاني داشته باشن.وبعضيا عادت دارن فقط در جهت منافع خودشون دوستي كنن كه اين دوستي پايدار نيست.
باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92)
تشکرشده 48 در 35 پست
همسنای منو همونان که دست ب دست هم دادن آمار تجاوز ب دختران و سقط جنین بالا بره.......مگه همسناتون چطورن؟ميخواين چطور زندگي كنيد؟چي داشته باشين كه الان ندارين؟
منظورم از تجاوز(نه زوری با استفاده از رگ خواب دختر ها متاسافانه دختران ما noobیی بیش نیستن)
البته این میراث پدران ماست+فقر.رکود.و خیلی چیزای دیگه..
میخوام همه مراعات حال هم دیگه رو بکنن....به عنوان مثال:دختر خانم ــه یهو تو تاکسی گوشیشو در نیاره زنگ بزنه ب دوست پسرش خودشو براش لوس کنه..یا تو مترو با موبایل صحبت نکنن....یا جنس مخالف ها هی بروبر هم دیگه رو نیگاه نکنن....و خیلی چیزای دیگه که گفتنی نیست..ميخواين چطور زندگي كنيد؟
(مثال ک نه همش حقیقته و خودم دیدم ک دارم میگم)..
چی میتونم داشته باشم تو اینجا؟..همین اینترنت مون 20برابر گرون تره نسبیت به اینترنت جهانی..یعنی پول هنگفت میدیم بابت هیچ.....یعنی اینکه یکی از یکی دزد تریم به روی هم دیگه هم نیمیاریم......دروغگویی رو ب ارث بردیم..چي داشته باشين كه الان ندارين؟
تشکرشده 48 در 35 پست
از محیط مدرسه که متنفرم!تو همون دوران ترک تحصیل کردم خدارو شکر ب دانشگاه نرسیدم...و نخواهم رسید..دانشجو دوور ورم زیاد هست.همه از کمبود شعور رنج میبرن...ثلا مدرسه يا دانشگاه يا محيط كار باكسي دوست ميشن
تشکرشده 48 در 35 پست
همسنای منو همونان که دست ب دست هم دادن آمار تجاوز ب دختران و سقط جنین بالا بره.......مگه همسناتون چطورن؟ميخواين چطور زندگي كنيد؟چي داشته باشين كه الان ندارين؟
منظورم از تجاوز(نه زوری با استفاده از رگ خواب دختر ها متاسافانه دختران ما noobیی بیش نیستن)تجاوز هم هست
البته این میراث پدران ماست+فقر.رکود.و خیلی چیزای دیگه..
میخوام همه مراعات حال هم دیگه رو بکنن....به عنوان مثال:دختر خانم ــه یهو تو تاکسی گوشیشو در نیاره زنگ بزنه ب دوست پسرش خودشو براش لوس کنه..یا تو مترو با موبایل صحبت نکنن....یا جنس مخالف ها هی بروبر هم دیگه رو نیگاه نکنن....و خیلی چیزای دیگه که گفتنی نیست..ميخواين چطور زندگي كنيد؟
(مثال ک نه همش حقیقته و خودم دیدم ک دارم میگم)..
چی میتونم داشته باشم تو اینجا؟..همین اینترنت مون 20برابر گرون تره نسبیت به اینترنت جهانی..یعنی پول هنگفت میدیم بابت هیچ.....یعنی اینکه یکی از یکی دزد تریم به روی هم دیگه هم نیمیاریم......دروغگویی رو ب ارث بردیم..چي داشته باشين كه الان ندارين؟
از این آمارهای 10تا 20 برابر قیمت واقعی زیاد داریم.
roze sepid (چهارشنبه 23 اسفند 91)
تشکرشده 911 در 430 پست
نميدونم تا چه حد حرفاتون درسته اما منظور من با جواب شما فرق داشت.منظور من فقط دوستي پسر با پسر بود.من دانشجوديدم وخودم تودانشگاه اينقد كه شما ميگيد بد نديدم.البته شنيدم اما اينو با اطمينان ميگم هر كس چه دختر وچه پسراگه براي خودش ارزش قائل بشه دنبال هيچ احدالناسي براي رابطه نميره.شما كه نبايد به جامعه وبقيه كار داشته باشيد.خودتون راه درستو انساني رو انتخاب كنيد تا بقيه ازتون ياد بگيرن.
فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)