آدم وقتی از درون خوشحال میشه که از زندگیش راضی باشه
روزهایی رو یادتون میاد که قبلا از زندگیتون راضی بودید؟
ببینید اون روزا چطوری روزاتونو میگذروندید و علت رضایتتون چی بوده
همون شرایطو برای خودتون بوجود بیارید
هرکسی با یه چیزی شاد میشه و احساس رضایت از زندگیش پیدا می کنه
بعضی آدما واسشون ارتباطات خیلی مهمه
بعضیا موفقیت کاری
بعضیا تحصیل
و ...
ببینید تو اون دوران زندگیتون که شاد بودید و راضی بودید، کدوم یکی از اینا رو داشتید
ممکنه بگید من الآن سنم بیشتر شده و نیاز به همدم دارم ولی اونموقع اینطور نبوده
اما من میگم، اگه شرایطش رو داشتید، یه اقدامی می کردید
حالا که نمیخواید یا نمیتونید اقدامی بکنید بهتره کلا بهش فکر نکنید تا شرایطش فراهم شه
ضمنا تا آدم خودش خوشبخت نباشه نمیتونه یکی دیگه رو خوشبخت کنه
اول خودتونو خوشبخت کنید

علاقه مندی ها (Bookmarks)