به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    یک دنیا ممنونم فهیمه جان
    دوست خوبم. دلم میخواد پیشنهاد بده برام کاری کنه مثلا دکترببره جایی برسونه. ولی نمیگه ودرمقابل خانوادش بدون اینکه بگن کارانجام میده یا به من میگه خودت برو چیکارکنم بفهمه به همیاری همدلی همدردیش نیاز دارم اکثر این مدت با مامانم رفتم دکتر خرید به خدا خجالت میکشم به خاطر اونها میره اونجا مرخصی میگیره ولی به خاطر من نه. مگه فقط اونا به حمایت عاطفییش نیازدارن؟ همه خستگی هاش برآی منه کم حوصلگیش برای منه شادیهای برآی اوناست انصافه الان که دارم می‌نویسم خیلی
    دلم گرفته دارم گریه می‌کنم به خداسخته

  2. کاربر روبرو از پست مفید fakhteh1365 تشکرکرده است .

    fakhteh1365 (چهارشنبه 06 دی 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 دی 91 [ 09:46]
    تاریخ عضویت
    1391-9-19
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    302
    سطح
    6
    Points: 302, Level: 6
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 208 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    سلام فاخته جون
    اولا آدم از مامانش خجالت نمیکشه! اینطور که گفتی خیلی اهل بیرون و .... نیست خب این یک اخلاقی است که فعلا نمیشه کاریش کرد و به ذات آدما بر می گرده (درون گرایی) سعی کن خوبی های همسرت رو ببینی. تا این جا که من متوجه شدم همسر شما مرد بسیار خوبی است که مثل همه انسانها عیب هایی دارد اما این عیب ها ریشه ای نیستند. بد دهان نیست، لا ابالی نیست، اهل رفیق بازی و ... نیست و صدها حسن دیگر . می دونی چقدر دخترها هستند که آرزوی چنین همسری دارند؟ شما هم یک انسان کامل نیستی پس عیب هایی داری. همه انسانها جز معصومین اینگونه هستند پس خیلی توی ذهنت مشکلات مربوط به خانوادش رو بزرگ نکن تا حدودی با مشکلات کنار بیا. خودت رو قوی نشون بده (نه که فیلم بازی کنی ها واقعا در مواجهه با مشکلات قوی باش کم نیار) سعی کن رابطه تون صمیمی تر بشه احتمالا این رفتارهای همسرت هم تا حدودی و نه کامل اصلاح میشه. تا حالا چند بار بهش پیشنهاد دادی که مثلا فلان وقت بروید پیش خانواده ایشون؟ اصلا تا حالا این کار رو کردی؟نتیجه اش چی بوده؟ به مادر گرام بفرمائید یک شب شام درست کنند و مثلا ساعت 5 بعد از ظهر با همسرت تماس بگیر بگو مامان دعوتمون کرده شام پخته برامون و بزارش تو کار انجام شده و ....
    بهش بگو من پیش خانواده ام افتخار می کنم که همسری مثل تو دارم تحصیلکرده، خانواده دوست و ....

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    دوست عزیزم بارها بهش گفتم به خانوادش سربزنیم من میگم که زنگ بزنیم باهاشون حرف بزنیم. همیشه بهش میگم خانوادم ازبودن با او خوشحال میشن ولی خوب همش میخواد به من بگه تو ضعیفی ناتوانی نمیتونی خوب فکرکنی. البته یک مدت دارم خودم رو قوی میکنم و روی توانایی هام. کارمیکنم میگه رفتاردیگران وخانوادم نباید روی تو اثر بزاره زن قوی میخواد که نه نیاز فه محبت خانوادش داشته باشم نه خودش
    آره صفات خوب هم داره. فقط نمیدونم کجاها چه طوری بهش بگم بهش بیشتر نیاز دارم تا پولش. ؟؟

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 14:59]
    تاریخ عضویت
    1391-7-16
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    437
    سطح
    8
    Points: 437, Level: 8
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 43 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    عزيزم ميدونستي مردها از شخصيت وابسته وضعيف خوششون نمياد .سعي كن روي استقلالت كار كني .به جز خونه داري ديگه چه كاري انجام ميدي ؟ هدف وبرنامه ديگه اي داري ؟ وقتتو چه طور پر ميكني /
    كلا مردها از اينكه از خانوادشون گله كني خوششون نميان وبيشترشون همينن از خانوادشون دفاع ميكنن .
    يك مدت روي حساسيتهاي خودت نسبت به خانوادش كار كن . حساسيتهاتو كم كن .
    خانوادش شهرستانن ؟ مگه چند وقت يك بار ميريد اونجا؟

    ميشه بگي چرا از خانوادش دلخوري ؟ چه رفتارهايي باهات دارن ؟ شايد بايد انتظاراتتو تعديل كني

  6. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    من رشته تحصیلیم طوریه که سخت کارمورد نظر پیدامیشه اگرم بشه تو کارخونه ها جایی که برآی خانم سخته کارکردنش بعدم همسر من فقط غذای خونه میخوره برآی همین دنبال کار پاره وقت هستم البته رشتمون خیلی سنگین بود
    تقریبا هرسه ماه یکبار میریم اونجا. پذیرایی میکنن ولی بهشون نزدیک میشی خودشونو دور میکنن مثل دوستی که واقعا نمیخواد با شما حرف بزنه یا همش حرف های نیش دار میزنن منم همیشه ساکت بعد به همسرم غر میزدم ولی الان تصمیم گرفتم جرات مندانه جواب بدم بعد هم فارسی حرف زدن براشون تحقیر آمیزه. منم فه خاطر اینکه برخورد درستی ندارن زبونشون رو زیاد یاد نگرفتم ذوق آدم کور میشه دیگه
    ممنون نیلای عزیز

  7. کاربر روبرو از پست مفید fakhteh1365 تشکرکرده است .

    fakhteh1365 (سه شنبه 21 آذر 91)

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 14:59]
    تاریخ عضویت
    1391-7-16
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    437
    سطح
    8
    Points: 437, Level: 8
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 43 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    خوب تو هم باشون رسمي باش .حريم ها را حفظ كن .تو هم ميتوني باشون قاطي نشي .در ضمن ميتوني به حرفهاشون اعتنا نكني اين مشكلات را تقريبا همه دارن .شما از هم دوريد زياد با هم ارتباط ندارين .سخت نگير خيلي حساسي . هر سه ماه يكبار تو كل سال ميشه 4 بار ( هر بار 2 يا 3 روزه ديگه ) چقدر ميشه كلش ؟
    نكته ديگه اينكه شوهرت ازشون دوره واين دور بودن باعث ميشه بيشتر دوستشون داشته باشه . وقتي 3ماه يكبار ميبينتشون كلي ذوق زده ميشه اين طبيعيه .
    يك مقدار به نظر مياد وابسته اي واعتماد به نفس پاييني داري .
    به نظر مياد مشكلتو خودت بزرگ كردي .
    اول اينكه بايد خودت را توانمند ومستقل نشون بدي .از اين گير دادنها وبچه بازي ها دست برداري . اونها رابيشتر از من دوست داري يعني چه؟هر كس جايگاه خاص خودش را دارد .
    يك مقدار براي وقتت برنامه ريزي كن .ورزش برو وسعي كن كاري پيدا كني
    البته رفتار شوهرت هم مورد تاييد نيست .ولي با اين حساسيت هاي تو ونق زدنها ت شوهرت ازت دورتر ميشه .
    به جاي اينكه مقابل شوهرت باشي در كنارش باش .

    میگه رفتاردیگران وخانوادم نباید روی تو اثر بزاره زن قوی میخواد که نه نیاز فه محبت خانوادش داشته باشم نه خودش

    ببين ذهنيتي كه شوهرت از تو داره اينه كه شخصيت وابسته داري محتاج تاييد ومحبت واظهار دوستي ديگراني .والا آرامشتو از دست ميدي .در واقع شوهرت تو را يك زن ضعيف شناخته زني كه وابسته به ديگرانه .
    اين ذهنيت را تو ايجاد كردي رفتارهاي تو اين ذهنيت را در همسرت به وجود آورده
    از متنهايي هم كه نوشتي كاملا معلومه اينن قضيه .
    تو بايد اين ذهنيت را ازبين ببري .شروع كن روي خودت كار كن .

    مردها از زن وابسته وضعيف خوششون نمياد

  9. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    یک دنیا ممنون نیلا جان
    حتما این رفتارو در پیش میگیرم
    متشکرم که برام وقت گذاشتید

  10. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1391-2-28
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    925

    تشکرشده 957 در 224 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    فاخته جان سلام ..
    عزیزم هیچ وقت جایگاه خودتو با کسی مقایسه نکن ..
    خانواده ی همسرت یه جایگاه دارن شما یه جایگاه دیگه ..
    خانواده ش رو یه جور دوست داره شما رو یه جور دیگه ..
    و این دلیل بر این نمیشه که شما رو کمتر یا اونا رو بیشتر دوست داشته باشه ! بلکه نوع محبتش فرق داره ..

    شما با همسرت مشکل داری که بهت توجه نمیکنه ..
    خب این چه ربطی داره به توجه ش به خانواده ش ؟ چرا خودتو با اونا مقایسه میکنی ؟؟ چرا مسائل رو بهم ربط میدی ؟؟
    مشکل شما بی توجهی همسرته نه توجهش به خانواده ش ..
    همون طور که تو پست اولت هم گفتی که با محبت هاش به اونا مشکلی نداری بلکه میخوای به تو هم توجه کنه ..

    پس اول مشکلت رو برای خودت مشخص کن ..
    و از مقایسه کردن خودت با خانواده ی همسرت دست بردار ..



    کارهای همسرت ریشه تو رفتارهای شما داره !! اینو به جرات میتونم بگم ..
    شما خودت تعیین میکنی همسرت چطور باهات برخورد کنه و خواسته هاتو چه جوری براورده کنه ..
    گرمی رو بیار به زندگیتون .. گاهی همسرتو سورپرایز کن . محیط خونه رو براش دلنشین کن ..
    درسته وقتی از در میاد میری استقبالش و غذات همیشه حاضره و خونه همیشه مرتب .. اما بگرد ببین شوهرت چی میخواد که شما براش براورده نمیکنی ؟؟ چه انتظاری داری که نتونستی انجام بدی و بهت بی توجه شده ؟
    بعضی مردها محبت کلامی رو بلد نیستن .. میتونی یادش بدی ..
    نه اینکه یه روز خیلی محبت کنی و روز بعد خسته بشی و پرخاش کنی و مدام با خودت فکر کنی من بهش محبت میکنم اون بهم توجه نمیکنه ! نه .. آهسته و پیوسته ..
    به خاطر دل خودت بهش محبت کن .. نه به خاطر اینکه اونم این محبت رو جواب بده ..
    اونوقت میبینی که چقد دلت اروم میشه ..


  11. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    ممنون از دوست خوبم الف -ح
    راستش یک مشکل دیگه اینه که همسرم فقط کادو ولباس ها ووسایلی که خودش خریده دوست داره واگه من یا خانوادم بدن استفاده نمیکنه من خیلی دلم میخواد استفاده کنه میگه هروقت لازم شد استفاده میکنم
    نمیدونم با این مورد چطوری کناربیام؟
    یک مورد دیگه من خیلی زیارت رفتن دوست دارم با اینکه مذهبیه ولی تو خونه دعا میخونه بیشتر تو خونه میمونه یا پای نت مستند دانلود میکنه یا فیلم خوب و معنادار ازش تقاضا میکنم میگه به وقتش
    یا اینکه زن های ترک خیلی اشپزن واهل ترشی و سبزی من تو خونم نیست فقط عشقم کتاب ودرس و کامپیوتره
    راستش نمیدونم تا چه حد باید با مردا راه بیایی که وظیفه نشه واسم چون دیدم تو این سایت خیلی ها. با شوهرشون راه اومدن ولی اونا روشون زیاد شده حدومرز سازگاری کجاست؟

  12. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1391-2-28
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    925

    تشکرشده 957 در 224 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: محبت زیاد همسرم به خانوادش. کمتربه من

    فاخته جان این ها همه ناشی از اختلاف سلیقه ی شما دوتاست .. همین فقط !!
    به سلیقه ش احترام بذار .. سلیقه ی اون با شما فرق داره که مثلا لباسهایی که خریدی رو نمیپوشه ..
    خودت چقدر اذیت میشی هروقت همسرت ازت میخواد اونجور که ایشون دوست داره لباس بپوشی و چادر سر کنی و ..؟
    سلیقه تو تحمیل نکن .. همسرت هم حق تصمیم گیری داره ..
    این ها مشکلاتی نیست که نشه حلش کرد ..
    اگر شما زیارت رفتن رو دوست داری و ایشون دوست نداره این کار رو توی برنامه ی اوقات فراغتت بذار .. خودت برو و دلتو سبک کن و برگرد .. بهش بگو که دوست داری کنارت باشه و همراهیت کنه اما اجبار نکن که باهات بیاد ..
    فیلم خوب و معنا دار دوست داری خب بخر و نگاه کن عزیزم :D مگه همه ی کارها رو شوهرت باید انجام بده واسه ت ؟

    راستش ما خودمون هم ترکیم ولی این فقط مختص ترک ها نیست .. هر مردی دوست داره زنش کدبانو باشه و بساط شور و ترشی و مربا و ........ به پا باشه ..
    به سلیقه ی شوهرت . به خواسته هاش . به انتظاراتش احترام بذار . که بعد نگی شوهرم به خانواده ش بیشتر از من توجه میکنه .. یه شیشه ترشی یا یه سبزی پاک کردن کاری نداره واسه تو اما باعث میشه شوهرت خوشحال بشه و بیشتر سمتت بیاد ..

    این لینکی که برات میذارم رو بخون عزیزم ..
    مرد مقتدر - زن لطیف

    این ها همه نظر شخصی من بود و ممکنه درست نباشه .. امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری .

  13. کاربر روبرو از پست مفید الف-ح تشکرکرده است .

    الف-ح (چهارشنبه 22 آذر 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.