به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 43 , از مجموع 43
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 خرداد 91 [ 14:26]
    تاریخ عضویت
    1391-1-29
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    662
    سطح
    13
    Points: 662, Level: 13
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سال عشق بچگانه و بی نتیجه

    اولا خودت میگی عشق بچگانه ...
    دوما مثل بچه ی آدمیزاد به مادرت بگو زنگ بزنه منطلشون و خاستگاری کنه و رسمی منتظر جواب باشید ..البته قبل از بررسی تمام جوانب که آیا واقعا این دختر معیارهای شما را دارند یا صرف یک علاقه است. ضمناً گاهی آدم دختر ها وپسرهای فامیل را دوست دارد چون هم خون هستند و خودش این موضوع رو نمیفهمه . دقت کن ببین این دوست داشتن در حد ازدواجه یا دوست داشتنت مثل دوست داشتن خواهرته

  2. کاربر روبرو از پست مفید ninanoori تشکرکرده است .

    ninanoori (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 اردیبهشت 91 [ 17:50]
    تاریخ عضویت
    1391-2-22
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    599
    سطح
    11
    Points: 599, Level: 11
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سال عشق بچگانه و بی نتیجه

    سلام به نظر من بهش خوب گفتی ببین این دختره کله اش بوی قرمه سبزی میده
    تو هرچقدر خودتو کوچیک کنی اون نخواهد فهمید اما ی چیزیم هستا..
    بعضیا بعضیا رو خیلی دوست دارن اما توو رفتاراشون دچار اشتباها..
    به نظر من اینو بهش بفهمون
    که انگار یه دختری به تو ابراز علاقه کرده(که حس حسادتش رو برانگیخته کنی)
    بهش بگو این دختر انقدر دختر خوبیه که دارم یواش یواش بهش فکر میکنم
    بگو "من که نشستم به پای تو و نفهمیدی حالا من میخوام یکی دیگه رو بفهمم،تو که منو واس ازدواج نمیخوای"
    اینو بگو دیگه ازت هیچ خبری نشه
    حتی اگه بهت اس داد یا هرچی بازم ج نده
    اگه بعد از جند ماه پشیمون شد -ازش دوباره بپرس که تورو واسه ازدواج میخواد یا نه
    اگه گفت نمیدونم یا نه،دیگه کلااااااااااااااااااااااا اااااااااااا بیخیالش چون به درد نمیخوره
    حالا توو یه بحث کوچیک نمیتونم همه ی منظورمو بگم امیدوارم منظورمو گرفته باشی

  4. کاربر روبرو از پست مفید J.LO تشکرکرده است .

    J.LO (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  5. #43
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: چند سال عشق بچگانه و بی نتیجه

    از آنجا که اعلام شد همدردی در زمینه روابط دختر و پسر و کیفت و روند به کجا کشیده شدنها و ... راهنمایی نمی دهد ، و همچنین مخالف پستهای اعلام خبر از وضعیت رابطه و درد دل کردن در این زمینه هست ، و متأسفانه مراجع این تاپیک علیرغم توضیح و تذکر باز هم در وادی ارتباط نه اقدام رسمی قدم بر می دارند و صریح اعلام کرده است که ازدواج را برای 5 سال آینده در برنامه دارد و اکنون نیز پی گیر رابطه و اصلاحات فی ما بین در رابطه هستند که گزارش آنها را در این تاپیک می دهند و به توصیه اعضاء در خصوص قطع رابطه یا اقدام رسمی هیچ توجهی ندارند .

    این تاپیک قفل می شود ، چون همخوانی با اهداف و روند اکید تالار همدردی ندارد .

    myheavenstar گرامی لطفاًاز ایجاد تاپیک دیگری با این روند خود داری کنید ، در صورت عدم رعایت اخطار و در صورت تکرار بعد از اخطار مسدود شدن حساب کاربری اعمال خواهد شد .


    .

  6. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احتیاج به یک مشاوره فوری دارم
    توسط ali.javan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 22:11
  2. احساس افسردگی میکنم به کمک احتیاج دارم
    توسط eli70 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 19:01
  3. حس تنفر وجودمو گرفته دارم اتیش میگیرم
    توسط rooz530 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 دی 91, 21:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.