اولا خودت میگی عشق بچگانه ...
دوما مثل بچه ی آدمیزاد به مادرت بگو زنگ بزنه منطلشون و خاستگاری کنه و رسمی منتظر جواب باشید ..البته قبل از بررسی تمام جوانب که آیا واقعا این دختر معیارهای شما را دارند یا صرف یک علاقه است. ضمناً گاهی آدم دختر ها وپسرهای فامیل را دوست دارد چون هم خون هستند و خودش این موضوع رو نمیفهمه . دقت کن ببین این دوست داشتن در حد ازدواجه یا دوست داشتنت مثل دوست داشتن خواهرته






علاقه مندی ها (Bookmarks)