به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 مهر 95 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,741
    سطح
    38
    Points: 3,741, Level: 38
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    myheavenstar گرامی

    همدردی در زمینه ازدواج و مسائل خانواده راهنمایی می دهد نه روابط دختر و پسر ، و در این زمینه هم کسانی که میآیند و از مشکلاتی که در این رابطه ها براشون پیش آمده می گویند و اینکه چطوری حلش کنند راهنمایی می شوند . بنا براین چون همدردی به شدت با این روابط مخالف هست و شما هم به نمونه ای از تبعات این رابطه یعنی اختلال در کارت گرفتار هستی . لذا ضمن دعوت شما به قطع جدی و قاطع رابطه ، پیشنهاد می کنم در خصوص راهکارهای سازگاری با قطع ارتباط و جلوگیری از وسوسه ادامه ارتباط و همنطور کسب آمادگی برای ازدواج ( خودشناسی ، تنظیم معیارها ، آموختن مهارتها ) راهنمایی بخواهی



    .

    اگر توجه کرده باشین این بخش نوشته "سوالات ارتباط دختر و پسر "
    نیت من از این ارتباط هم ازدواجه و برای اون خودمو اماده میکنم نه برای سوء استفاده از احساس دیگران
    و از دوستان عزیز ممنونم که تا این حد بهم کمک کردن
    حرف زدن بسیار آسونه عمل کردن سخته شما انقد راحت میگید باهاش قطع ارتباط کن که انگار میخوام آب نباتمو بندازم دور خب این دختر رو دوست دارم نمیگم من با بقیه فرق دارم از اسم انجمن هم مشخصه "همدردی" یعنی همه هم دردیم و واسم سخته ازش جدا بشم وقتی میبینم وقتی باهاش خدافظی میکنم باز برمیگرده و اینکه مطمئنم پای کسی دیگه هم در میون نیست

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamas
    دوست عزیز
    مطالب مرتبط زیادی در سایت هست که کمی بگردی پیدا می کنی.کمی در مورد مفهوم عشق و علاقه فکر کن،مطمئنی که این احساس یک عشق اتشین نیست؟چطور بدون اینکه کسی رو بشناسی می تونی بگی عاشقشی؟مطمئن باش زود یادت می ره!

    ممنون دوست عزیز
    اگر توجه کرده باشی من حدودا شیشمین سالمه که بهش علاقه دارم
    یه عشق آتشین مگه چقد طول میکشه ؟!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط بنفش زرد
    سلام سالی که نکوست از بهارش پیداست /دوست عزیز شما مدتی سر سنگین شده وقهر کنید شاید نتیجه بدهد.به نظر میرسه درصورت ازدواج بهانه جویی های این خانم برایت مشکل درست کنه شاید....
    ممنون دوست عزیز اتفاقا امروز امتحان کردم
    خدافظی نمیکنه میگه بهت احتیاج دارم اما من گفتم میخوام یک هفته تنها باشم

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 اردیبهشت 91 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 208 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    آقاي عزيز شما و اون دختر خانم هر دو براي ازدواج خيلي خيلي نابالغيد. بهتره قطع ارتباط كنيد و فراموشش كنيد تا وقتي كه به سن مناسب براي ازدواج برسيد.

  3. 3 کاربر از پست مفید ليلا موفق 2 تشکرکرده اند .

    ليلا موفق 2 (یکشنبه 17 اردیبهشت 91)

  4. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 مهر 95 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,741
    سطح
    38
    Points: 3,741, Level: 38
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    امروز رفتم پیش مشاور و با هم صحبت کردیم
    ازم خواست اگه میشه اون دختر رو ببرم پیشش تا باهاش صحبت کنه
    اونوقت مشاور بهم میگه باید بمونم یا نه
    دوستانی که لطف کردن و نظر دادن ازشون تشکر میکنم اما باید این نکته رو هم بدونن که اینا فقط حرف های من بود اون دختر هم حرف هایی داره که اگر شنیده بشه بهتر میشه مسئله رو درک کرد

  5. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:09]
    تاریخ عضویت
    1390-12-22
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    1,164
    سطح
    18
    Points: 1,164, Level: 18
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 68 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    من فکر میکنم رابطه رو قطع کنی بهتر باشه.تا بری مشاوره اون دختر تو رو جدی نگرفته.اینو خودت میدونی.اگه این همه ادمتو تالار میگن قطع رابطه واسه اینه که سنت کمه راه درازی جلو پاته تا پخته بشی.این احساسات اقتضای سن شماست.

  6. 2 کاربر از پست مفید sareh.s تشکرکرده اند .

    sareh.s (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)

  7. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    من هم با لیلا موفق2 موافقم. از نظر کسی که با سن و سالی احتمالا دو برابر شما و دیدن تجربه های بسیاری در دوستانم که در خیلی از اونها خود بنده را بعنوان مشاورشون انتخاب کردند صراحتا، قاطعانه، بی تعارف و بی رودربایستی جدا اخطار میکنم رابطه بشدت بچه گانه و بجز یک فضای کودکانه هیچ چیز را در ذهن متبلور نمیکنه.
    اگرصبر کنید تا کمی پخته تر شید و برگردید و همین کامنتهای خودتون را بخونید حس بسیار بدی بهتون دست میده.
    ادامه این رابطه با عرض معذرت فقط بچه بازی بوده و هیچ آینده روشنی متصور نمیشه شد.
    و باید این را هم عرض کنم که دختر خانمی که میفرمایید بسیار ناپخته و بچه تشریف دارن(باز هم معذرت از اینکه نظرم را رک و بی پرده عرض کردم) و شما بشدت در این رابطه لطمه خواهی دید. در قطع این رابطه برای همیشه کوچکترین تردیدی بدلتون راه ندهید(بعدا یکی دیگه میاد و جاشو واستون پر میکنه) و یا صبر کنید سالها بگذره و ایشون کمی از نظر بلوغ فکری شرایط بهتری را پیدا کنند و اون زمان دوباره امتحان کنید.الان اصلا وقتش نشده

  8. 2 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    کامران (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)

  9. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    در ضمن ان را هم اضافه کنم که این نوع روابط بقدری سریع تبدیل به سردی و نفرت میشه که باورش واسه خود آدم هم مشکله(نمون های بسیار زیادی داره)-روابطی که بسیار اصولی تر شکل گرفتند را ببینید به کجاها کشیده(تو همین سایت پر نمونه) چه برسد به این رابطه شما!

  10. 2 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    کامران (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)

  11. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اردیبهشت 91 [ 19:42]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    662
    سطح
    13
    Points: 662, Level: 13
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    سلام . ببین منم یه دخترم ... قاطعانه میگم تو رو نمیخواد و داری وقتتو حروم میکنی.اینجور دخترا باید کم محلی ببینن.کاملا قطع ارتباط کن.بی چون و چرا.خودتو تو قفس اسیر نکن.به موقع و آگاهانه و عاقلانه علاقمند شو.اینجور دخترا اهل همزمان با چند نفر بودنن.تو یکی رو انتخاب کن که ارزش داشته باشه.غرور دختره اجازه نده حتی ازت شارژ قبول کنه.ارزش معیارت باشه نه چشم و ابرو.شک نکن عشقه زود گذره که اکثر ما چشیدیم.

  12. 2 کاربر از پست مفید الو تشکرکرده اند .

    الو (پنجشنبه 21 اردیبهشت 91)

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 مهر 95 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,741
    سطح
    38
    Points: 3,741, Level: 38
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید





    در جواب همه دوستانی که واقعا به من لطف دارن و دارن همه جوره بهم کمک میکنن باید بگم اولا از همتون ممنونم
    تموم کردن ارتباط خیلی واسم سخته به هر حال این مشاوره رو میرم اگه نتیجه نداد
    حتما قطع رابطه میکنم بدون هیچ شک و تردیدی اما اگه نتیجه داد و این دختر دست از رفتاربچگانه اش برداشت که همه چیز درست میشه

    یک نکته دیگه اینکه ایشون دختری نیستن که باپسری دیگه جز من ارتباط داشته باشن یعنی به قول دوستمون که گفت اهل همزمان با چند نفر بودنه!!! نیست


  14. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: چند سال عشق بچگانه و بی نتیجه

    دوست عزیز
    چرا نمیتونه اتشین باشه؟به بلوغ فکری خودتو اون فکر کردی؟دلایلت رو برای علاقه نگفتی.

  15. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    tamas (جمعه 22 اردیبهشت 91)

  16. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 مهر 95 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,741
    سطح
    38
    Points: 3,741, Level: 38
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سال عشق بچگانه و بی نتیجه

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamas
    دوست عزیز
    چرا نمیتونه اتشین باشه؟به بلوغ فکری خودتو اون فکر کردی؟دلایلت رو برای علاقه نگفتی.
    ممنون دوست عزیز
    خب اگر یه عشق اتشین باشه که به مرور سرد میشه تا حالا باید شده بود هرچند الان تازه زمان شروع واس بعضی دیگه است!

    بلوغ فکری و ... درکل اونطوری هستم که اگر تا حالا یه چیزی رو تنها میخوردم از این به بعد تقسیمش کنم و...
    دلایلم برای علاقه به این دختر زیاده ولی میشه چند موضوع رو گفت
    مثلا اخلاق و رفتار خوب و کاملا اجتماعی داره صرف نظر از رفتارش با من که دلیلشو نمیدونم
    از نظر زیبایی مشکلی نداره
    از نظر خانواده مشکل خاصی ندارن و دو خانواده در یک سطح هستن تا حدودی ولی ارتباط زیاد صمیمانه ای ندارین در حد چند بار دیدار رسمی در طول سال و دو یا یک مهمانی !

    هیچ انسانی بی عیب و نقص نیست چند مشکل هم داره که مهم نیستن واسم
    در کل از نظر عقلی علاقه ام در سطح عادی مشکلی نداره اما شاید من بیش از اندازه حساسیت به خرج میدم و اینکه حتی خودم هم به این موضوع اعتقاد دارم که برای ازدواج زوده و این کار رو برای حد اقل 5 سال آینده گذاشتم اگر عمری بود اما هدفم هوس نیست که بخوام از خانواده مخفی کنم هم خانواده خودم در جریان این علاقه هستن هم خانواده اون


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احتیاج به یک مشاوره فوری دارم
    توسط ali.javan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 22:11
  2. احساس افسردگی میکنم به کمک احتیاج دارم
    توسط eli70 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 19:01
  3. حس تنفر وجودمو گرفته دارم اتیش میگیرم
    توسط rooz530 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 دی 91, 21:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.