RE: مشکل من با خواستگارم
سلام
حالا که تا اینجا اومدید بیشتر از این کشش ندید و سعی کنید خودتونو از این آقا و خانواده اش دور کنید
ادامه این رابطه به نفع هیچ کدومتون نیست رفتن شما به بیمارستان دوباره نور امیدی رو در دل ایشون روشن می کنه و دوباره همه چیز رو براش تازه می کنه
چند روزی به سفر برید خیلی براتون خوبه
مشکلاتی هم که از ایشون گفتید چیزی نیست که بشه نادیدش گرفت و چه بسا بعد از ازدواج همه چیز خیلی خیلی پررنگتر هم میشد
دلسوزی شما برای ایشون دردی نه از شما و نه از ایشون درمان نمی کنه پس بیشتر از این کشش ندید و همه چیز رو همین جا تموم کنید.
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)