masy عزیز
میدانی چرا در زندگی بلا تکلیفی؟
چون هدف و برنامه برای آینده ات نداری و نمی دانی از زندگی چه می خواهی!
برای خودت هدف گذاری کن و برنامه بریز ، می بینی که زندگیت معنادار می شود!
آرزویی داشتن و هدفی را دنبال کردن به تو شوق ادامه زندگی را نوید می دهد!
آینده همان اندیشه های امروز تو و تلاش و برنامه ریزی برای بدست آوردن آنهاست!
این تاپیک را دنبال کن








تلقين منفي هم نكن كه در زندگي بلاتكليفم، از پستهايت معلومه كه واسه خودت برنامه هاي مشخصي داري و براي رسيدن بهشون هم داري تلاش مي كني. موفق باشي عزيزم.

. ببین از چه کاری لذت میبری، اون کارو انجام بده. اصلا لازم نیست مرتبط با رشتت باشه. اصلا فکر نکن که کاری که الان داری میکنی به درد آیندت میخوره یا نه. تو توی این برهه نیاز داری یه چیزی پیدا کنی که برات لذت بخش باشه.
.
خلاصه بعد از 2-3 ماه که حال و هوام عوض شد به مدیرمون گفتم حالا میخوام بیام توی بخش فنی. و بعدش شدم کارشناس ارشد سازه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)