غزاله جان،
اگه سوتفاهمی پیش اومد ببخشید ( در مورد پست قبلی من ).
در مورد زندگیتون هم بهتره صبر کنیم تا کارشناسها نظر بدهند. البته شما با حروف انگلیسی نوشتید و برخلاف قوانین سایت هست و خوندنش هم سخته.
طلاق خیلی خیلی راه حل بدی است. به نظرم مشکل شما قابل حل است.








علاقه مندی ها (Bookmarks)