
نوشته اصلی توسط
انديشه
سلام خانم نازنين
من كه خودم شخصا دوست دارم چندين ماه نامزد باشيم(رسمي) تا با شناخت عميقتري تصميم بگيرم اما اگر نشد(به هم خورد) فكر مي كنم دختر بيش از پسر لطمه ببينه...يك جورايي بدنام ميشه تو فاميل(متوجه هستيد؟).البته اين يه نگاه عام هست ممكنه در نظر خيليها هم بدنامي نباشه
در رابطه با قسمت دوم منظور من هم يكي دو جلسه نبود،يادم مياد پاي صحبتهاي دكتر غلامعلي افروز(دكتراي روانشناسي دانشگاه تهران)كه نشسته بودم گفت كه هر تعداد جلسه كه دو طرف شناختشون از همديگه بيشتر بشه مثلا ممكنه 10 جلسه هم بشه(متغير) و مي گفت كه من هم دخترم رو اينطوري به ازدواج در آوردم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)