سلام خانم غزاله 2 روز در صندلي داغ همكار بود تشكر و قدرداني مي كنم
الان صندلي داغ همكار من خانم باران 68 است اميدوارم ايشان در صندلي داغ موفق باشد![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خانم غزاله 2 روز در صندلي داغ همكار بود تشكر و قدرداني مي كنم
الان صندلي داغ همكار من خانم باران 68 است اميدوارم ايشان در صندلي داغ موفق باشد![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 20 بهمن 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
محمد صالح عزیز
1- تالار چقدر در رشد شخصیتت کمک کرد؟
2- آیا توصیه های دوستان براتون کاربردی بود؟
3- تاحالا فکر کردی که محمد صالح بتونه مشکل پدر ومادرش رو اساسی حل کنه؟
اگه فکر نکردی فکرکن!!!! بعد:
4- بگو چه جوری
5- فکر می کنی کی شیرینی ازدواجت رو بما می دی؟
6- تصورت اینه که با ازدواجت مشکلات دوره مجردیت تموم میشه؟![]()
baby (سه شنبه 20 بهمن 88)
تشکرشده 419 در 163 پست
با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی:
با اجازه منم چندتا سوال دارم
به نظرتون چگونه میشه بدون هیچگونه قید و شرطی خوشبخت بود؟ ایا موفقیت شرط لازم و کافی برای خوشبخت بودن؟ شما خوشبختی رو در عوامل بیرونی می بینید یا درونی؟
شما به قانون جذب اعتقاد دارین؟ به شانس چه طور؟
به نظرتون سرنوشت رو باید پذیرفت یا ساخت؟
اخرین باری که از ته دل خندیدین کی بود؟ و چرا؟
چه چیزی شما رو خوشحال و ناراحت می کنه؟
یکی از ارزوهای دوران کودکیتون رو برامون میگین؟
به چه سازی بیشتر علاقه دارین؟
می تونم بپرسم چرا بین این همه کشور، کره جنوبی رو انتخاب کردین؟
اخرین سخن نغزی که خوندین و بهش عمل کردین چی بود؟
جالب ترین شکلک؟ و جالب ترین اواتاری که دیدین رو اگه امکان داره عکس اش رو برامون بذارین؟
تا حالا به دوران بازنشستگی فکر کردین؟ چه برنامه ای برای ان زمان دارین؟ دوست دارین در ان زمان به چه کاری بپردازین؟
اگه چند بار شکست بخورین چیکار می کنین؟ ایا ادامه میدین و یا هدف دیگری رو بر می گزینید؟
زیباترین درسی که از زندگی اموختین؟
جمله های زیر رو لطفا کامل کنید
انسان بزرگ کسی است که.....
هنر زندگی در.....
به گونه ای زندگی کنید که....
راز همه چیز در...
صندلی داغ......
و در اخر دمای صندلی داغتون بفرمایین چند درجه است؟
ممنون از پاسختون.
خســــــته نباشید.
بفرمایین یک فنجان چای نوش جان کنید.
![]()
Niloo55 (چهارشنبه 21 بهمن 88)
تشکرشده 165 در 92 پست
نوشته اصلی توسط BABY
![]()
محمدصالح (چهارشنبه 21 بهمن 88)
تشکرشده 165 در 92 پست
نوشته اصلی توسط Niloo55
محمدصالح (چهارشنبه 21 بهمن 88)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
آقای محمد صالح لطفا به سوالات خانم rsrs1380 در صفحه قبل هم جواب بدید . ممنون
baran.68 (چهارشنبه 21 بهمن 88)
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
آقای محمد صالح ابتدا به خاطر احوالپرسیهاتون تو مدتی که نبودم تشکر میکنمو بعد چند سوال میپرسم:
1- وقتی دلتنگ میشید چیکار میکنید؟
2- چقد میتونید خودتون رو با واقعیات زندگی وفق بدید ؟
3- تا چه حد برای دیگران فداکاری میکنید ؟
4- شما حاضرید به خاطر کمک به کسی تا جایی پیش برید که به ضرر خودتون باشه ؟ منظورم اینه که برای بازگرداندن کسی به راه درست طوری باهاش قاطی بشید که خودتون در معرض خطر باشید .اما این کارتون ارزش زیادی داشته باشه و در مورد اون شخص با موفقیت انجام بشه ؟
چون تمرکز ندارم همینها کافیه![]()
m.mouod (چهارشنبه 21 بهمن 88)
تشکرشده 165 در 92 پست
نوشته اصلی توسط rsrs1380
محمدصالح (چهارشنبه 21 بهمن 88)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
با شکلک هم مثل عکس عمل کن. یعنی راست کلیک بعد properties بعد کپی آدرس یا url بعد میای تو این مربعی که اینجا میخواهی عکس را بگذاری آیکون افزودن تصویر را میزنی بعد اون آدرس کپی شده را در قسمت آدرس paste میکنی. البته این یک راهش بود.
بی دل (چهارشنبه 21 بهمن 88)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
اقا محمد صالح
فقط بگو عشق یا نفرت چرا؟
کنجکاو (چهارشنبه 21 بهمن 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)