
نوشته اصلی توسط
پژمان
فرهنگ جان عزیزم توی کدوم قرن زندگی میکنی؟ در دهن همچین مردمی رو باید گل گرفت.
حتی زندگی کردن توی خوابگاه بهتر از زندگی کردن با یه پدر دائم الخمره که دخترش رو اینجوری به باد کتک میگیره.
- - - Updated - - -
خانم کیت کت خیلی متاسف شدم برای اتفاقی که برای شما پیش اومده خیر سرمون عید نوروزه
فکر نکنید از خونه فرار کردید شما به دوستتون پناه بردید بخاطر امنیت جانی ذهنتون رو با این تفکر مسموم نکنید
سعی کنید توان مالیتون رو زیاد کنید اگر تنهایی هم نمیخواهید با دوستی همکلاسی مستقل بشید.خیلی از دخترخانمها هستند برای کار یا تحصیل حتی در شهرهای دور از خونواده مستقل زندگی میکنند
شما به این فکر نکنید با پدرتون دعوا کردید فکر کنید برای تحصیل یا کار توی همان شهرتون میخواهید مستقل باشید
درباره کتک خوردن از پدرتون ناراحت نباشید منم کلی کتک خوردم شما لاله گوشت بابای من پرده گوشم رو پاره کرد ولی خوب شد
کلا عادت ایرانی جماعته پسر و دختر هم برایشون فرقی نداره
حتما برای تقویت روحیه تون مشاوره برو... از مشاوران محترم انجمن هم میتونی کمک بگیری
علاقه مندی ها (Bookmarks)