به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 خرداد 94 [ 23:44]
    تاریخ عضویت
    1393-5-26
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    884
    سطح
    15
    Points: 884, Level: 15
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6 زن دوم بشم یا نه ؟؟؟

    من 33 سالمه و با مردی اشنا شدم که قرار بود توافقی جدا بشن ولی خانمش موافقت نکرد و دو تا بچه داره و میگه نمیخواد جدا بشه نزدیک یه ساله که اصلا کاری به هم ندارن یه خونه شمال داره که یه ماه عید و سه تا چهار ماه اونجاست و این اقا میگه که به هیچ عنوان رابطشون درست نمیشه ولی به خاطر بچه هاش نمیتونه طلاقش بده حالا به من یگه خانم نمی مونه اینجا ولی معلوم نست که بره شمال زندگی کنه .حالاه ماد بیاد خواستگاری (البته خانواه امون از رابطه ماخبر دارن ) یه شرط داره اونم اینه که یه شب پیش من باشه و یه شب پیش بچه هاش تا وقتی که خانمش نرفته شمال.

    اختلافشون به خاطر اخلاق بد زنشه .این اقا از همه لحاظ خوبه فقط مشکلش اینه

    لطفا مشاوره بدین به من

    من این اقا را خیلی دوست دارم و او هم منو دوست داره
    چه کار کنم ؟
    کسی هست که توی چنین شرایطی قرار گرفته باشه

    زن دوم بشه میخوام در مورد سختیهاش به من بگید

  2. 3 کاربر از پست مفید asaln531 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (پنجشنبه 22 آبان 93), zendegiye movafagh (پنجشنبه 22 آبان 93), بانوی آفتاب (پنجشنبه 22 آبان 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام
    عزیزم به نظرم زندگیت رو روی ویرانه های زندگی یکی دیگه بنا نکن .
    اون آقا اگه واقعا درست می گفت مثل خیلی از آدمهای دیگه اول کاملا جدا می شد بعد با شخص دیگه ای آشنا میشد.
    این نشون میده که خیانت براشون کار آسونیه ... یعنی به جای انکه بیاد مشکلات بین خودش و خانمش رو اصلاح کنه اومده به نفر دوم روی آورده و محبت و احساساتی که باید تو زندگیش خرج شه خرج شما می کنه.
    از کجا معلوم که این کار رو باز تکرار نکنه و اگر با شما دچار مشکل شه نره سراغ نفر سوم ؟
    بعدش اچرا اینقدر ساده ای که باور می کنی همه حرفاشو ؟ اونایی که می یان خیانت کنن همه میگن زن اولمون مشکل داره اخلاقش بده هیچ وقت نمی یان بگن خانوم ما خوب بوده بساز بوده و خوشی زده زیر دلم و هوس جوونی کردم اگه خانومش بد بود چرا همون اول ازش جدا نشد و چرا ازش دو تا بچه داره ؟

    - - - Updated - - -

    شما می تونی با یه فرد مجرد ازدواج کنی که فقط مال خودت باشه
    نه اینکه یه شب پیش تو یه شب پیش همسر اولش
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  4. 20 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 22 آبان 93), ali -guilan (پنجشنبه 22 آبان 93), baran.68 (پنجشنبه 22 آبان 93), DOOSTI (جمعه 23 آبان 93), Eram (یکشنبه 02 آذر 93), khaleghezey (جمعه 23 آبان 93), rayehe (پنجشنبه 22 آبان 93), roozbeh220 (پنجشنبه 22 آبان 93), SpecialBoy (پنجشنبه 22 آبان 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 آبان 93), گوش ماهی (شنبه 24 آبان 93), نیکیا (جمعه 23 آبان 93), آزرم (جمعه 23 آبان 93), بالهای صداقت (جمعه 23 آبان 93), بانوی آفتاب (پنجشنبه 22 آبان 93), داود.ت (پنجشنبه 22 آبان 93), دختر بیخیال (شنبه 24 آبان 93), رزا (پنجشنبه 22 آبان 93), سنجاقک ابی (شنبه 24 آبان 93), صبا_2009 (پنجشنبه 22 آبان 93)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 خرداد 94 [ 23:44]
    تاریخ عضویت
    1393-5-26
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    884
    سطح
    15
    Points: 884, Level: 15
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام مرسی از راهنماییت

    ادم هوس بازی نیست مقید خیرخواه

    یه ساله که رابطشون خیلی بد شده اینوخواهرش گفته

    نیاز به همفکری دارم
    ویرایش توسط asaln531 : پنجشنبه 22 آبان 93 در ساعت 16:15

  6. 4 کاربر از پست مفید asaln531 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (پنجشنبه 22 آبان 93), Eram (یکشنبه 02 آذر 93), roozbeh220 (پنجشنبه 22 آبان 93), SpecialBoy (پنجشنبه 22 آبان 93)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
    ویرایش توسط zendegiye movafagh : پنجشنبه 22 آبان 93 در ساعت 16:20

  8. 11 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 22 آبان 93), ali -guilan (پنجشنبه 22 آبان 93), baran.68 (پنجشنبه 22 آبان 93), khaleghezey (جمعه 23 آبان 93), SpecialBoy (پنجشنبه 22 آبان 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 آبان 93), گوش ماهی (شنبه 24 آبان 93), واحد (جمعه 23 آبان 93), آزرم (جمعه 23 آبان 93), دختر بیخیال (شنبه 24 آبان 93), رزا (پنجشنبه 22 آبان 93)

  9. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 خرداد 94 [ 23:44]
    تاریخ عضویت
    1393-5-26
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    884
    سطح
    15
    Points: 884, Level: 15
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون عزیزم .

  10. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    راستی لینک سوم و چهارم مال یه نفر هست که بعد از نتیجه گرفتن اومده دوباره شرایط زندگیش رو گفته بهتره بخونی

    - - - Updated - - -

    یه آدم که همه جوره بد نمیشه یا همه جوره خوب !!!
    خب ممکنه خیرخواه باشه اما تنوع طلب هم باشه اینا رو با هم اشتباه نگیر
    آدم که همه خصلتهاش بد نمیشه....
    ممکنه یه نفر هرزه باشه اما به مردم خیلی کمک مالی کنه ....
    این یه مثال بود
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  11. 11 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 22 آبان 93), ali -guilan (پنجشنبه 22 آبان 93), Eram (یکشنبه 02 آذر 93), khaleghezey (جمعه 23 آبان 93), SpecialBoy (پنجشنبه 22 آبان 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 آبان 93), نیکیا (جمعه 23 آبان 93), آزرم (جمعه 23 آبان 93), دختر بیخیال (شنبه 24 آبان 93), رزا (پنجشنبه 22 آبان 93), سنجاقک ابی (شنبه 24 آبان 93)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سلام ....

    عزیزم یکم بیشتر توضیح بده...مثلا چند وقته که این آقا رو میشناسی؟؟ چقدر خودش رو میشناسی؟

    چقدر تو جریان زندگی این آقا با همسرش هستی؟؟
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  13. 6 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    ali -guilan (پنجشنبه 22 آبان 93), rayehe (جمعه 23 آبان 93), SpecialBoy (پنجشنبه 22 آبان 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 آبان 93), کیت کت (شنبه 24 آبان 93), واحد (جمعه 23 آبان 93)

  14. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 خرداد 94 [ 23:44]
    تاریخ عضویت
    1393-5-26
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    884
    سطح
    15
    Points: 884, Level: 15
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    [quote=واحد;361502]سلام . متاسفم که توی همچین شرایطی هستید . به خاطر خدا از این ارتباط بیرون بیا . به خاطر اون بچه های بیگناه از زندگیشون بیرون بیا .

    عزیزم من به خوب بود این اقا شک ندارم خواهرش با من صحبت کرده و تایید کرده که اخلاق زنش خوب نیست اختلافشون خیلی جدیه حتی قرار بوده توافقی جدا بشن اختلافشون بکسال پیش برمیگرد در حالی ما 7 ماه همدیگه رامیشناسیم

    مطمئنم خدا برات جبران میکنه . عزیزم میدونی در صورتی که همسر یه خانم دوست دختر داشته باشه اخلاق خانم خیلی بد میشه ؟
    [/
    quote]

    این اقا اصلا ادم هوسرانی نیست فقط به خاطر اخلاق بد زنش دیگه کار بهم ندارن و میخواد ازدواچ کنه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط رزا نمایش پست ها
    سلام ....

    عزیزم یکم بیشتر توضیح بده...مثلا چند وقته که این آقا رو میشناسی؟؟ 7 ماه


    چقدر خودش رو میشناسی؟ ادم خوبیه

    چقدر تو جریان زندگی این آقا با همسرش هستی؟؟
    میگه 10 ماه که حتی یه کلمه هم با هم حرف نزدن من خودم چند بار بهش گفتم که با زنت صحبت کن شاید مشکلتون حل شد ولی میگه 12 سال تلاش کردم فایده نداره

  15. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1393-5-10
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,054
    سطح
    17
    Points: 1,054, Level: 17
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 127 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    عزیزم من به خوب بود این اقا شک ندارم خواهرش با من صحبت کرده و تایید کرده که اخلاق زنش خوب نیست اختلافشون خیلی جدیه حتی قرار بوده توافقی جدا بشن اختلافشون بکسال پیش برمیگرد در حالی ما 7 ماه همدیگه رامیشناسیم

    [/
    quote]

    این اقا اصلا ادم هوسرانی نیست فقط به خاطر اخلاق بد زنش دیگه کار بهم ندارن و میخواد ازدواچ کنه

    [/quote]

    به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم! جریانه خواهر این آقاس!
    هوسرانی پس چیه؟بد بودن و خوب بودن پس چیه؟
    اینکه این آقا افتادن دنبال شما با زن و بچه.. هوسرانی نیست؟ اینکه این آقا به زن و بچه هاش رحم نکرده آدم خوبی بحساب میاد؟ مفهوم خوب بودن و هوسران نبودن هم فهمیدیم. آخه دختر خوب چرا میخوای خودت رو بدبخت کنی... ببین الان شما این همه مشخصات بد رو نمیبینی و داری ازشون به عنوان خوب بودن یاد میکنی.... خیلی باید رو خودت کار کنی.... !آدم مجرد بمونه بهتر از اینه که بره هوو بشه!!!!! انقدر خودت رو پایین نیار... ببین شما تو زندگیه اون خانم و آقا نیستی از کجا معلوم مشکلات این آقا از سر همین خیانتشون نباشه. خداییش کدوم زنی وقتی ببینه شوهرش داره بهش خیانت میکنه اخلاقش خوب میمونه!!!
    شما نشستی به حرف این آقا و خواهرش گوش دادی و برات سند شده!!! اصلا اون خانم به فرض بدترین زن دنیاست.. شما به چه حقی به خودت اجازه میدی که وارد زندگیش بشی.. شما چیکاره هستی که میخوای صاحب شوهر اون خانم بشی! وجدانت کو پس؟!!؟ مطمئن باش که زندگیت جهنم میشه... پس تا دیر نشده خودت و زندگیت رو نجات بده..

  16. 8 کاربر از پست مفید maryy تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 23 آبان 93), فرهنگ 27 (شنبه 24 آبان 93), کیت کت (شنبه 24 آبان 93), واحد (شنبه 24 آبان 93), نیکیا (جمعه 23 آبان 93), zendegiye movafagh (شنبه 24 آبان 93), دختر بیخیال (شنبه 24 آبان 93), سنجاقک ابی (شنبه 24 آبان 93)

  17. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 خرداد 94 [ 11:33]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    1,140
    سطح
    18
    Points: 1,140, Level: 18
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    66

    تشکرشده 136 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    یه کم از خودت بگو


    چرا تا حالا ازدواج نکردی؟
    ویرایش توسط مدیرهمدردی : پنجشنبه 22 آبان 93 در ساعت 23:29 دلیل: سئوالهای غیر ضروری حذف شد

  18. 4 کاربر از پست مفید ebi-larynx تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 23 آبان 93), rayehe (جمعه 23 آبان 93), واحد (جمعه 23 آبان 93), دختر بیخیال (شنبه 24 آبان 93)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا من مقصرم یا اون؟؟؟
    توسط bluee در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 08 مرداد 95, 17:41
  2. امیدم به زندگی کم شده ( چرا من ؟؟؟ کمکم کنید)
    توسط ab96 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 شهریور 94, 13:47
  3. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  4. چطور بهش بگم ؟؟؟
    توسط amir_irani در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 دی 89, 19:33
  5. با شوهر بچه ننه ام چه کنم؟؟؟
    توسط sara62 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 12:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.