به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 12 1234567891011 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 122

Hybrid View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array

    همسرم بیرحمانه کتکم زد میخواهم طلاق بگیرم

    بین منو همسرم بابت فروش خونه ام اختلاف شدیدی افتاد
    بهش گفتم ماشینت رو بفروش با پولش خونه رهن کنیم و اینجا رو میفروشم و پولشو میذارم بانک سودشو میگیریم استفاده میکنیم


    باهام لج کرد و گفت اگر ابنجا رو فروختی حق نداری خونه مادرت بیای و من سرت بلا میارم اجازه نمیدم از خونه بیرون بیای و رفتار و اخلاقم باهات بد میشه اینا همه اش نقشه های پلیده مادرته


    زنگ زد به برادرش جریبان فروش خونه ام رو گفت به گوش پدرشوهرم رسید اومدن خونمون و هزار جور لیچار بارم کردند شوهرم میگه عروستون میخواد باهاتون حرف بزنه اصلا قرار نبود من چیزی بگم خواست منو خراب کنه منم مجبور شدم گفتم

    میخوایم ماشینو بفروشیم و پولشو واسه رهن بدیم وظیفه من نیست مسکن تهیه کنم و میخوام خونمو بفروشم پولشو بزارم بانک از سودش استفاده کنم دیگه از این زندگی بی پولی خسته شدم


    پدرشوهرم گفت من که اجازه نمیدم پسرم خونشو بفروشه تو هم نباید بفروشسی چون خونه تو خونه شوهرتم هست فرقی نداره چه اشکالی داره پدرت خرجتون رو میکشه!!قدر این شوهرت رو بدون اتنقدر اذیتش نکن من نمیذارم ماشینشو بفروشه خودت میخوای خونتو بفروشسی خودتم باید پول رهن رو جورکنی
    شوهرم حرفای پدرشو تأیید میکرد


    بعد از اینکه رفتند من حسابی قاطی بودم بهش گفتم این بود عشق و علاقت؟اعصابم خورد شد حرفای بد بهش زدم گفتم تو وایبر با زنا هستی فکر میکنی نمیدونم با همکارت چه گندبازی دراوردید!!
    عصبانی سد گفت خفه شو منم لبتابشو با پا کوبیدم به پایه فلزی مبل اونم منو تا جون داشت با لوله جاروبرقی کتکم زد و رفت تو حیاط تمام تنم درد میکنه


    منم تبلت و لب تابشو از پنجره انداختم پایین خورد شد.
    پدرم متوجه صدا شد و اومد پایین دنبالم الان خونه پدرم هستم نمیدونم همسرم کدوم گوریه فقط میخوام هر چه زودتر طلاق بگیرم
    به پدرمم گفتم پدرم گفت باشه ولی میدونم جدی نیست و فقط واسه هاطر اینکه آرونم بشم گفته
    ببخشید معلوم نیست چجوری نوشتم حالم خرابه داغونم
    چرا تا برم از زندگیم لذت بلرم همه چی خراب میشه!!

  2. 4 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 16 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), رها68 (دوشنبه 11 اسفند 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آبان 93 [ 00:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-06
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,962
    سطح
    26
    Points: 1,962, Level: 26
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 34 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    ب

    بعد از اینکه رفتند من حسابی قاطی بودم بهش گفتم این بود عشق و علاقت؟اعصابم خورد شد حرفای بد بهش زدم گفتم تو وایبر با زنا هستی فکر میکنی نمیدونم با همکارت چه گندبازی دراوردید!!
    عصبانی سد گفت خفه شو منم لبتابشو با پا کوبیدم به پایه فلزی مبل اونم منو تا جون داشت با لوله جاروبرقی کتکم زد و رفت تو حیاط تمام تنم درد میکنه

    منم تبلت و لب تابشو از پنجره انداختم پایین خورد شد.
    چرا تا برم از زندگیم لذت بلرم همه چی خراب میشه!!
    قبل از هر قضاوت و تصمیم گیری کلماتی که خودتون گفتین رو مرور کنید.

    مشاجره رو هم که خودتون از حالت لفظی به صورت فیزیکی در آوردید (گفتین :" لبتابشو با پا کوبیدم به پایه فلزی مبل " !!!!)

    عکس العمل شوهرتون که بدترین کار ممکن بوده و هیچ توجیهی نداره ولی شما با این اخلاق و اعصاب خراب با هر آدم دیگه ای و در هر رابطه دیگه ای هم به مشکل بر می خوردین .

    .
    ویرایش توسط Parsa1 : یکشنبه 16 شهریور 93 در ساعت 01:15

  4. 9 کاربر از پست مفید Parsa1 تشکرکرده اند .

    pasta (یکشنبه 16 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 شهریور 93), فرشته مهربان (یکشنبه 23 شهریور 93), مهربونی... (یکشنبه 16 شهریور 93), خیال تو (یکشنبه 16 شهریور 93), رها68 (دوشنبه 11 اسفند 93), شیدا. (یکشنبه 16 شهریور 93), شاپرک 114 (یکشنبه 16 شهریور 93)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    من از اوضاع مالی و اقتصادیتون خبر ندارم
    اما کاش به جای دعوا می رفتی با پدرت مشورت می کردی که خونه اتو بفروشین یا نه. حتما می تونست بهتر راهنماییت کنه از نظر اقتصادی
    الان اینو کاراشو بکن که یه کمی اروم شی
    http://www.hamdardi.net/thread-26620.html
    عزیزم زندگی مشترک نداشتم که بتونم راهنماییت کنم
    اگه تونستی بازم اشتراک ازاد بگیر یه ماه مشورت کن و مشاوره حضوری هم برو
    الان سعی کن ارامشتو حفظ کنی

  6. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 16 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), آرام دل (یکشنبه 16 شهریور 93), رها68 (دوشنبه 11 اسفند 93), شیدا. (یکشنبه 16 شهریور 93)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 دی 94 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1392-7-22
    نوشته ها
    178
    امتیاز
    3,383
    سطح
    36
    Points: 3,383, Level: 36
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 443 در 158 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام خانم ارام دل
    اسم به این زیبایی دارید برای چی اینقدر عصبانی
    داشتم پستهای بین 25 تا 27 مردادتون توی تاپیک کلافه ام از بیکاری رو می خوندم شما داشتید خوب مدیریت می کردید چی شد به اینجا رسید
    تو دعوا که حلوا خیر نمی کنند همیشه همین طوره یکی یه چیزی میگه نفر بعدی یه چیزی روش میزاره همین طور این سیکل بد ادامه پیدا میکنه
    فعلا سعی کنید خودتون اروم شید بعد کمی فکر کنید
    -----------------------------------------
    یه نکته :ببینید من خودم همیشه این نکته رو با همه (پدرم ، مادرم ، همسرم و ... )رعایت می کنم اونم اینه که اگه با اس ام اس بحثمون شده حد بحث و دعوا رو تو همون اس ام اس نگه میدارم حتی تو تلفنم بحث نمی کنم اگه تلفنی بود رودرو صحبت نمی کنم
    اخه همینطوری که به سرعت مرزها رو نمی شکنند
    فعلا اول آرامش خودتون رو بدست بیارید
    ویرایش توسط آونگ : یکشنبه 16 شهریور 93 در ساعت 08:59

  8. 3 کاربر از پست مفید آونگ تشکرکرده اند .

    هم آوا (یکشنبه 16 شهریور 93), آرام دل (یکشنبه 16 شهریور 93), شیدا. (یکشنبه 16 شهریور 93)

  9. #5
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    آونگ من واقعا آروم شده بودم حتی الانم عصبانی نیستم فقط دارم گریه میکنم و مینویسم
    فهمیدم منو بخاطر خونه ام نگهم داشته
    پدرشوهرم میگه کاری نکن اون روم بالا بیاد
    شوهرمم هر چی دلش خواست به منو خانوادم بدو بیراه گفت
    آدمی که ذاتش بده عوض نمیشه منم فکر کردم محبتاش از ته قلبشه
    بهم گفته دیگه نمیخوامت همین حالاشم دخترای مجرد از خداشونه زن من بشند
    وقتی دوستم نداره چرا آویزونش باشم
    بیچاره پسرم طعم پدر داشتن رو نچشید

    - - - Updated - - -

    انجمن آزاد شارژ کردم بازم باید فرم پر کنم یا همون یه بار کافی بود؟؟

  10. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    ارام عزیزم بهتره ارام باشی و به خودت مسلط بشی در موقع عصبانیت بهتره ادم نه حرفی بزنه نه کاری کنه تا عصبانیتش فرو کش کنه . حتی توصیه میکنم این پست رو بعد از اینکه ارامتر شدید بخونید . من توی زندگی خیلی از زوجها دقت و مطالعه کردم . هر جا که مرد خونه وضعش خوبه و زن اصلا چیزی نداره . زندگی شیرین تره . چون مردا عموما عادت ندارند منت سر زنشون بگذارند شاید هم چون وظیفه خودشون میدونند . و البته اگه اینکار رو نکنند باز هم اختلاف پیش میاد ولی هرجا که زن مال و اموالی یا درامدی داره موجب اختلاف و درگیری میشه . چون زن وظیفه خودش نمیدونه و اموالش رو فقط مال خودش میدونه .
    در زندگی زناشویی چه اموال مال مرد باشه چه زن وقتی که اونها باهم ازدواج کردند و یکی شدند هر چیزی که قبلا داشتند باید مال هر دوتاشون باشه . یعنی تو زندگی زناشویی من و تو باید از بین بره و ما جای اونو بگیره .
    حالا گذشته از اینها فروختن خونه کار عاقلانه ای نیست و شما بدون شک بعد از چند سال متوجه میشید که ضرر کردید . خدا رو شکر شما از خودتون خونه دارید و اجاره نشین نیستید . و ماشین هم دارید یعنی نصف مشکلاتی که بیشتر زوجها دارند برای شما حله . در مورد اداره خانه هم سعی کنید مسئولیت رو به همسرتون بدید چون مسئولیت ایشون هست . با اینکه نزدیک خانواده تون هستید ولی باید استقلال خانواده تون رو حفظ کنید و نه به خانواده خودتون و نه به خانواده همسرتون اجازه دخالت در زندگیتون رو ندید . شما به عنوان زن وشوهر خودتون باید فقط با همدیگه مشورت کنید و برای زندگیتون و خونه تون و ماشینتون و... تصمیم بگیرید . نه اینکه با پدرتون تصمیمی بگیرید و انتظار داشته باشید همسرتون اونو اجرا کنه . وقتی شما اینکار رو میکنید ایشون هم به خودش اجازه میده که بره پدرش رو بیاره برای مداخله .

  11. 7 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    pasta (یکشنبه 16 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 شهریور 93), هم آوا (یکشنبه 16 شهریور 93), آرام دل (یکشنبه 16 شهریور 93), رزا (یکشنبه 16 شهریور 93), سنجاقک ابی (یکشنبه 16 شهریور 93), شیدا. (یکشنبه 16 شهریور 93)

  12. #7
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    خونه واسه منه ارث پدریمه چرا باید با همسرم مشورت کنم وقتی با هاش مشورت میکنم میگه من نمیدونم خونه خودته وقتی هم تصمیم میگیرم تهدیدم میکنه
    قبول دارم هر چی داریم واسه هر دوتامونه
    ولی پدرش میگه من نمیذارم پسرم خونشو بفروشه
    واحد عزیز بخدا واسه روبراه شدن زندگیم میگم که اینحا رو بفروشم
    چون همسرم هیچ استقلالی نداره
    من اگر با پدرم مشورت کردم خونه خودم بودن اما همسرم واسه فروش خونه من با پدرش مشورت کرد!!!
    اینجا که هستم همسرمو خانوادش توقعاتی دارند
    من هر حرفی بزنم همسرم میکه مادر و پدرت یادت دادند؟؟یا به پسرم میگه بالا رفتی ماماتن جون بهت غذا داد یا به من میگه اگر جدا زندگی میمردیم پسرمون بهتر از اینا تربیت میشد
    خب منم میگم جدا شیم میگم مستقل شیم اما اونا میخواند من خرج پسرشون رو بدم
    تمام خورد و خوراک و لباس منو پسرم همه از خانواده خودمه
    حتی پول دکتر رو هم میگه ندارم
    من باید متخصص قلب و زنان برم اما پول ندارم و مجبورم از خانواده ام بگیرم
    من میخوام همسرم مقتدر باشه خودش رو پای خودش وایسته

    - - - Updated - - -

    مینوش جان نه اینترنتی همین الان شارژ کردم
    باشه دوباره پر میکنم ممنونم از راهنماییت

  13. 3 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 16 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93)

  14. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    خانم آرام دل من کوچکتر از اونی هستم که نظر بدم
    ولی متاسفانه خودم هم از عصبانیت زودهنگام و کم صبری رنج میبرم

    اولا الان ناز شوهرت رو نکش به نظر من
    بالاخره کتک زده ولی میبینید که خودشم ناراحته که این کار رو کرده
    بذار یه مدت واسه خودش فکر کنه و اگه برگشت خودش برگشته باشه
    اگه زنگ بزنی دعوا ممکنه بشه و دوباره حرمت شکنی
    اگر هم آشتتز کنین تو ذهن خودت میمونه که منت کشی کردی(در حالی که به هرحال عکس العمل اون هم بد بوده)

    بعد خانم آرام دل نمیدونم چرا تا این حد عصبانی میشید که مث مردا چیز پرت میکنید
    مثلا دفعه ی قبل که با تبلت زده بودینش
    این دفعه هم لپ تاپ رو کوبیدید (به خدا من که دخترم اگه یکی این کار رو با لپ تاپم بکنه دیوونه میشم کما اینکه یه بار بابام این کار رو کرد و من اعصابم چند روز خرد بود فقط پولش نیس اونو که بابام میداد ولی کلی پروژه داشتم توش)

    یه چیزی رو هم یاد بگیرید که تو دعوا نقل و نبات پخش نمی کنن
    پس هیچ وقت تو دعوا مسایل قدیمی رو عنوان نکنید
    من نمیدونم رابطه شوهرتون با همکارش چی بوده
    ولی چت تو وایبر و اینا در اون حد هم نیست و اگه شما قبلا با درایت ایشون رو بخشیدین دیگه عنوان نکنید(این چیزی هس که خیلی از ما آدمای عصبانی باید یاد بگیریم)

    این بحث دخترای مجرد رو هم بزارید کنار و از اون نتیجه نگیرید دوستتون نداره
    تو دعوا بره سوزوندن طرف آدم خیلی چیزا میگه

    کلا زود در مورد طلاق تصمیم نگیرید و زود هم خودتون به فکر آشتی کردن و انداختن واسطه نباشید
    بذارید فکر کنه و سهم خودش از اشتباه رو ببینه
    اگه اون تماس نمیگیره فعلا شما هم نگیرید
    پروسه طلاق حتی اگه مرد خودش بخواد همچین آسون نیس
    که شما به این زودی میخواید همسرتون رو برگردونید
    و اون هم با منطق مردونه اش به خیلی چیزا از جمله پسرش و اشتباهات خودش فک میکنه بعد تصمیم میگیره
    پس شما فعلن نه اظهار ندامت بیش از حد کن و نه تماس بگیر و دعوا کن

    - - - Updated - - -

    اینکه شما هی بگی غلط کردم و خودت رو کوچیک کنی
    و یا پدرتون بره دنبالش
    ممکنه شوهرتون رو برگردونه
    ولی اگه با این حالت برگرده
    شما فرصت نمی کنید
    در مورد دخالت های خانوادش و چیزایی که واقعا آزاردهنده هس صحبت کنید
    بذارید یه مدت (حتی زیاد دو هفته سه هفته یک ماه) فکر کنه و اگه خواست خودش برگرده

    - - - Updated - - -

    برخلاف پست های اولتون الن من که حس میکنم شوهرتون چندان آدم بدی هم نیس
    کلن تو عصبانیت آدم فقط قهر کنه -واسه خودش گریه کنه- هیچ حرفی نزنه و هیچ تصمیمی نگیره بهتره

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    خونه واسه منه ارث پدریمه چرا باید با همسرم مشورت کنم وقتی با هاش مشورت میکنم میگه من نمیدونم خونه خودته وقتی هم تصمیم میگیرم تهدیدم میکنه
    قبول دارم هر چی داریم واسه هر دوتامونه
    ولی پدرش میگه من نمیذارم پسرم خونشو بفروشه
    واحد عزیز بخدا واسه روبراه شدن زندگیم میگم که اینحا رو بفروشم
    چون همسرم هیچ استقلالی نداره
    من اگر با پدرم مشورت کردم خونه خودم بودن اما همسرم واسه فروش خونه من با پدرش مشورت کرد!!!
    اینجا که هستم همسرمو خانوادش توقعاتی دارند
    من هر حرفی بزنم همسرم میکه مادر و پدرت یادت دادند؟؟یا به پسرم میگه بالا رفتی ماماتن جون بهت غذا داد یا به من میگه اگر جدا زندگی میمردیم پسرمون بهتر از اینا تربیت میشد
    اولا وقتی میگه خونه مال خودت هس بگو آره ولی تو شوهرمی و نظرت واسم مهمه
    بعد حالا شما تصمیم گرفتی شوهرت همون اول که گفت نه تهدیدت کرد؟
    کلا درسته خونه واسه شماست ولی نظر اون هم مهمه
    پس اشکالی داره که به عنوان یه آدم کم تجربه بره با پدرش مشورت کنه و بیاد نظرش رو به شما بگه

    بعد شوهرت اگه اینقدر ناراحته از این که مستقل نیستید
    اشکالی که نداره
    خونتون رو بذارید اجاره و برید یه جای دیگه خونه اجاره کنید (کلا یه جورایی مسولیت رو بندازید به عهده شوهرتون و اجازه دخالت هیچ کدوم خانواده ها رو ندید)

    بعد خانم آرام شما دیشب دعوا کردی
    امشب پشیمون شدی؟
    همچین دعوای بزرگی نیاز به یه فرصت اساسی داره
    گذشت رو هم اشتباه نگیرید لطفن ( شما باید ایشون رو متوجه کنید و این جز با صبر بدست نمیاد)

  15. کاربر روبرو از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده است .

    آرام دل (یکشنبه 16 شهریور 93)

  16. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام خانم ارام دل
    انشاء الله که زودتر ارامش به زندگی تون برگردد

    لطفا خونسردی خودتون را حفظ کنید و مدام به اینکه نتیجه این دعوا چی میشه فکر نکنید. یکم به خودتون و همسرتون زمان بدید و ببینید کجاها اشتباه کردید و به فکر برطرف کردن مشکلاتتون باشید.
    ان شاء الله که همسرتون بر می گردند و مشکلی پیش نمیاد ولی وقتی برگشتند شما باید بتونید اعصابتون را کنترل کنید.
    از بس عصبانی بودم مجله ای که جلوم بود پارش کردم و کل خونه پخش کردم
    برای یک شروع جدید نیاز دارید که بتونید عصبانیت تون را کنترل کنید.
    از همین حالا تمرین کنترل عصبانیت را شروع کنید.

    پدرش نمیذاره میگه نمیذارم پسرم خونشو بفروشه و پولشو بگیرید آتیشش بزنید اون واسه علی هست
    یک سوال دارم. هم شما و هم شوهرتون، هر دو خانه دارید؟

    به نظرم کمی به ذهنتون استراحت بدید و فکرهای منفی به ذهنتون راه ندید.
    چند روز صبر کنید. در این مدت سعی کنید سر خودتون را با انجام کارهایی که دوست دارید، گرم کنید. موسیقی ارامش بخش گوش کنید. با پسرتون کارتون ببینین.... و به پسرتون هم بیشتر برسید و اجازه ندید که ناراحتی های شما روی پسرتون تاثیر بذاره. باهاش صحبت کنید و نذارید که احساس ناراحتی و نگرانی کنه. و از او هیچ وقت بعنوان واسطه بین خودتون و شوهرتون استفاده نکنید.
    و به جای ناراحتی و گریه برید دو رکعت نماز بخونید که ارامش خیلی خوبی بهتون میده.....

    با ارزوی بهترینها برای شما و خانواده تون


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : دوشنبه 17 شهریور 93 در ساعت 20:39

  17. 2 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    آرام دل (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)

  18. #10
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    صالحه جان ازت ممنونم
    چقدر با حرفاتون آرومم میکنید از شما هم بی نهایت سپاسگذارم

    بله هم من خونه دارم هم همسرم اما خونه اونذقسط داره البته میتونه با قسط هم بفروشه
    اصلا من خیر خونشو خوردم دیگه چرا تو فروش خوپه من دخالت میکنند
    حتی راضی هم نیستند من برم اونجا رندگی کنم البته خودمم دوست نداشتم برم
    دادند اجاره قسطش دویست تومانه ولی اونا ماهی 350 دادن اجاره با یکی دو تومان رهن

    - - - Updated - - -

    ببخشید غلط املایی زیاد دارم دستام میلرزند دیگه حوصله ویرایش کردن هم ندارم :(

  19. 2 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), salehe92 (دوشنبه 17 شهریور 93)


 
صفحه 1 از 12 1234567891011 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.