به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 خرداد 93 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1393-1-14
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    18
    سطح
    1
    Points: 18, Level: 1
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    New 2 29 سالمه و هیچ رابطه عاشقانه ای رو تجربه نکردم

    سلام من 29 سالمه و طی این همه سال هرگز نتونستم با هیچ دختری رابطه ی عاشقانه برقرار کنم و این موضوع داره دیوونم میکنه.. دوست های دختر داشته ام (مسلما منظورم "دوست دختر" نیست!) و رابطه خوبی باهاشون برقرار کردم ولی هیچ وقت نتونستم از یه دوستی معمولی فراتر برم. از نظر ظاهری قیافم بد نیست (طبق گفته چند دختر). ریزاندامم و قدم تقریبا متوسطه. ولی از نظر مهارت های اجتماعی چندان قوی نیستم. کمی کم حرفم اما اونطور هم نیست که نتونم یه مکالمه رو ادامه بدم. مشکل من بیشتر اینه که ناخوآگاه رابطه ام رو با جنس مخالف به سمت یه دوستی معمولی پیش میبرم و نمیدونم دقیقا باید چیکار کنم که یه رابطه عاطفی با طرف برقرار کنم. و البته یه مشکل بزرگ دیگه هم وجود داره و اون هم اینه که موقعیت هایی که بتونم با کسی آشنا بشم خیلی محدوده. با همین چند نفری هم که تاحالا آشنا شدم یه بهانه ای برای دیدار وجود داشته مثلا هر دومون تو یه کلاس بودیم (زمانی که دانشجو بودم) ولی الان اینجور موقعیت ها هم به ندرت برام پیش میاد.
    ممنون میشم راهنماییم کنید. فقط بهم پیشنهاد نکنید که ازدواج کنم. چون تا وقتی نتونم با کسی رابطه برقرارکنم ازدواج برای من بی معنی خواهد بود.

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مهر 93 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    687
    سطح
    13
    Points: 687, Level: 13
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 205 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بنیامین_29 نمایش پست ها
    سلام من 29 سالمه و طی این همه سال هرگز نتونستم با هیچ دختری رابطه ی عاشقانه برقرار کنم و این موضوع داره دیوونم میکنه.. دوست های دختر داشته ام (مسلما منظورم "دوست دختر" نیست!) و رابطه خوبی باهاشون برقرار کردم ولی هیچ وقت نتونستم از یه دوستی معمولی فراتر برم. از نظر ظاهری قیافم بد نیست (طبق گفته چند دختر). ریزاندامم و قدم تقریبا متوسطه. ولی از نظر مهارت های اجتماعی چندان قوی نیستم. کمی کم حرفم اما اونطور هم نیست که نتونم یه مکالمه رو ادامه بدم. مشکل من بیشتر اینه که ناخوآگاه رابطه ام رو با جنس مخالف به سمت یه دوستی معمولی پیش میبرم و نمیدونم دقیقا باید چیکار کنم که یه رابطه عاطفی با طرف برقرار کنم. و البته یه مشکل بزرگ دیگه هم وجود داره و اون هم اینه که موقعیت هایی که بتونم با کسی آشنا بشم خیلی محدوده. با همین چند نفری هم که تاحالا آشنا شدم یه بهانه ای برای دیدار وجود داشته مثلا هر دومون تو یه کلاس بودیم (زمانی که دانشجو بودم) ولی الان اینجور موقعیت ها هم به ندرت برام پیش میاد.
    ممنون میشم راهنماییم کنید. فقط بهم پیشنهاد نکنید که ازدواج کنم. چون تا وقتی نتونم با کسی رابطه برقرارکنم ازدواج برای من بی معنی خواهد بود.
    سلام آقای بنیامین. سال نو مبارک،
    من با جملهٔ خودتون که میگید که تا زمانی‌ که عشق رو تجربه نکنم نمیتونم ازدواج کنم، موافقم، چون من خودم با این که دخترم و زیاد نمیتونم انتخابگر باشم و بیشتر انتخاب میشم، ولی‌ دوست دارم یه کشش دو طرفه باعث بشه که بخوایم به یک تغییر بزرگ مثل ازدواج فکر کنیم و همچنین معتقدم که اون عشق ۲طرفه انگیزهٔ جنگیدن برای مشکلات زندگی‌ مشترک هستش و اگر احساس طرفین صرفا "عادت" و "دوست داشتن بر حسب عادت" باشه ، اون انگیزه کافی‌ برای مقابله با مشکلات ایجاد نخواهد کرد. البته این نظر شخصی‌ من هستش.
    دوست عزیز، هیچوقت دنبال عشق نگردید، چون اگر قرار باشه بیاد، خودش میاد! و اگر شما دائما دنبالش باشید چه بسا به دلیل یک حس تنهایی‌ درونی‌ از خیلی‌ از معیار‌هاتون چشم بپوشید و یک "خوش اومدن ساده"+ نیاز درونی‌ به وجود یک خانوم در زندگیتون رو با عشق اشتباه بگیرید که خوب این ظلم به خودتون و طرف مقابلتون هست.
    سعی‌ کنید مهارت‌های ارتباطی‌ تون رو بالا ببرید، از خانوم‌ها و خصوصیاتی که در جنس مونث عمومیت داره اطلاع داشته باشید، همچنین از خودتون و توقعات و سلایق عاطفیتون با اطلاع باشید.
    در قدم بعد سعی‌ کنید که در جم‌ع هایی‌ که دختری مجرد وجود دارن، مثل تور‌های مسافرت چند روزه، جمع‌های دوستان حضور پیدا کنید، دعا می‌کنم تو این سال جدید نیمهٔ گم شده شما هم پیدا بشه:-)
    موفق باشید

  3. کاربر روبرو از پست مفید خانوم شین تشکرکرده است .

    myl (جمعه 15 فروردین 93)

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    سلام
    منظورتون رو از ایجاد رابطه عاطفی میگین؟یعنی دقیقا چه نوع رابطه ای مد نظرتون هست؟ و در این رابطه تماس لمسی و بوسه هم میخواهین و یا فقط احساس رو میگین؟؟ فکر نمیکنین بعدش خود شما ممکنه به دختری که با شما رابطه عاطفی برقرار کنه بدبین شین و اون رو دیگه برای ازدواج انتخاب نکنین؟

    میشه این جملتون رو هم یه کمی توضیح بدین در موردش:
    . چون تا وقتی نتونم با کسی رابطه برقرارکنم ازدواج برای من بی معنی خواهد بود

  5. کاربر روبرو از پست مفید gisooo تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (جمعه 15 فروردین 93)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 خرداد 93 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1393-1-14
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    18
    سطح
    1
    Points: 18, Level: 1
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gisooo نمایش پست ها
    سلام
    منظورتون رو از ایجاد رابطه عاطفی میگین؟یعنی دقیقا چه نوع رابطه ای مد نظرتون هست؟ و در این رابطه تماس لمسی و بوسه هم میخواهین و یا فقط احساس رو میگین؟؟ فکر نمیکنین بعدش خود شما ممکنه به دختری که با شما رابطه عاطفی برقرار کنه بدبین شین و اون رو دیگه برای ازدواج انتخاب نکنین؟

    میشه این جملتون رو هم یه کمی توضیح بدین در موردش:
    . چون تا وقتی نتونم با کسی رابطه برقرارکنم ازدواج برای من بی معنی خواهد بود
    منظور من از یه رابطه عاطفی یه رابطه رومانتیک هست. یعنی دوست داشتن بعنوان جنس مخالف نه اینکه فقط بریم بیرون یه بستنی بخوریم یا یه فیلم ببینیم! تو یه رابطه عاشقانه مسلما کشش

    جنسی وجود خواهد داشت که به بوسه و تماس لمسی هم منجر میشه که حالا من به این قسمتش کاری ندارم مشکل من اینه که اصلا هیچ رابطه عاشقانه رو تجربه نکردم (با اینکه کشش

    وجود داشته.. دست کم از طرف من)
    اما در مورد سوال بعدی. وقتی با کسی رابطه عاطفی خوب برقرار کنم چرا باید بدبین بشم؟!!! برعکس بیشتر وابسته میشم! اگه منظورت اینه که چون یه "ارتباط خارج از ازدواج" با

    من داره بهش بدبین میشم نه اینطور نیست من شدیدا غیر سنتی هستم و اصلا سراغ کسی که پایبند سنت باشه (که بنظر میاد اکثریت مطلق جامعه هم باشند)نمیرم. رک بگم برای من حتی

    بکارت طرف مهم نیست با اینکه خودم باکره هستم.(این که بدونی اولین عشق طرف مقابل باشی برای من هم خیلی شیرینه ولی مال کتاب قصه هاست) میدونم که 99 درصد مردهای "

    ایرانی" اینطور فکر نمیکنن ولی به هرحال هر کسی عقیده ای داره..

    و اما در مورد سوال آخر: من فقط زمانی به ازدواج فکر میکنم که کسی رو دوست داشته باشم هم به عنوان دوست و هم بعنوان شریک جنسی و بخوام باهاش زندگی کنم. پس طبیعیه که

    تا قبل از اینکه به چنین مرحله ای برسم ازدواج اصلا برام مطرح نیست.

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 مرداد 95 [ 11:31]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    3,415
    سطح
    36
    Points: 3,415, Level: 36
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    320

    تشکرشده 515 در 170 پست

    Rep Power
    35
    Array
    دوست عزیز منم با خانم شین موافقم هرچند که به ازدواج سنتی گرایش بیشتری دارم چون از نظرم معقولانه تره ولی توی چند تا برخورد نمیشه طرف رو انتخاب کرد
    از طرفی هم روابط عاطفی عمیق تضمینی برای ثبات بعد ازدواجش نیست خیلی از تاپیک هایی که اینجا مشکل داشتن همچین شرایطی داشتن
    ولی واقعا خودم هم گیج شدم
    یه جورایی از عشق می ترسم چون از ریسک می ترسم تجربه خوبی در این زمینه ندارم و میترسم خودم رو درگیر همچین روابطی بکنم
    من حس می کنم شما از لحاظ احساسی سرد هستید
    واقعا برام جای تعجب داره غیر ممکنه پسری به 25 سالگی برسه و بگه که تا به حال عشق رو تجربه نکرده
    حتی از نوع بچه گانه اش!
    تجربه شیرینی هست به شرطی که پایان شیرینی هم داشته باشه
    میتونید در مورد دخترهایی که باهاشون بودید صحبت کنید
    اونا چطور دخترایی بودن؟
    ملاک شما از دختری که توجهتونو جلب کنه چیه؟
    یا ملاکهاتون برای همسر آینده؟
    از لحاظ عاطفی و جنسی واقعا نیازی ندارید؟

    - - - Updated - - -

    دوست عزیز منم با خانم شین موافقم هرچند که به ازدواج سنتی گرایش بیشتری دارم چون از نظرم معقولانه تره ولی توی چند تا برخورد نمیشه طرف رو انتخاب کرد
    از طرفی هم روابط عاطفی عمیق تضمینی برای ثبات بعد ازدواجش نیست خیلی از تاپیک هایی که اینجا مشکل داشتن همچین شرایطی داشتن
    ولی واقعا خودم هم گیج شدم
    یه جورایی از عشق می ترسم چون از ریسک می ترسم تجربه خوبی در این زمینه ندارم و میترسم خودم رو درگیر همچین روابطی بکنم
    من حس می کنم شما از لحاظ احساسی سرد هستید
    واقعا برام جای تعجب داره غیر ممکنه پسری به 25 سالگی برسه و بگه که تا به حال عشق رو تجربه نکرده
    حتی از نوع بچه گانه اش!
    تجربه شیرینی هست به شرطی که پایان شیرینی هم داشته باشه
    میتونید در مورد دخترهایی که باهاشون بودید صحبت کنید
    اونا چطور دخترایی بودن؟
    ملاک شما از دختری که توجهتونو جلب کنه چیه؟
    یا ملاکهاتون برای همسر آینده؟
    از لحاظ عاطفی و جنسی واقعا نیازی ندارید؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید mis-marjan تشکرکرده است .

    پونیو (جمعه 15 فروردین 93)

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 خرداد 93 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1393-1-14
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    18
    سطح
    1
    Points: 18, Level: 1
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mis-marjan نمایش پست ها
    من حس می کنم شما از لحاظ احساسی سرد هستید
    اگر سرد بودم که از تنهایی و برآورده نشدن نیازهام انقدر آزرده نبودم. و این کمبود چیزی نیست که الان متوجه شده باشم! از زمانی که به بلوغ جنسی رسیدم با من بوده
    نقل قول نوشته اصلی توسط mis-marjan نمایش پست ها
    واقعا برام جای تعجب داره غیر ممکنه پسری به 25 سالگی برسه و بگه که تا به حال عشق رو تجربه نکرده
    حتی از نوع بچه گانه اش!
    منظور شما از تجربه عشق چیه؟ اگه منظورت از نوع بچه گانه عشق، عشق یه طرفه ای هست که بدون شناخت درست حسابی و بیشتراز روی "نیاز به عاشق بودنه" بله تجربه کردم! ولی من نمیتونم همین جوری راس راس تو چشمای طرف نگاه کنم و بگم ازش خوشم می یاد در حالی که هنوز ارتباط زیادی با طرف نداشتم و اون هم من رو درست حسابی نمیشناسه
    نقل قول نوشته اصلی توسط mis-marjan نمایش پست ها
    میتونید در مورد دخترهایی که باهاشون بودید صحبت کنید
    اونا چطور دخترایی بودن؟
    ملاک شما از دختری که توجهتونو جلب کنه چیه؟
    یا ملاکهاتون برای همسر آینده؟
    دخترهایی که من باهاشون دوست شدم بدون استثنا آدم های روشن فکری بودن. آدم هایی که از نظر فکری مستقل هستن و در زندگیشون بیشتر فاعل هستند تا مفعول. من با اینجور آدمها راحت ترم. کلا زیاد از تیپ با حجب و حیا خوشم نمیاد. نه اینکه مشکلی باهاشون داشته باشم. سلیقه شخصیم اینطوریه. کلا 180 درجه با مرد نوعی ایرانی فرق دارم!
    نقل قول نوشته اصلی توسط mis-marjan نمایش پست ها
    از لحاظ عاطفی و جنسی واقعا نیازی ندارید؟
    من نمیدونم از کجای حرف های من به این نتیجه رسیدید! البته که نیاز دارم! این موضوع بزرگ ترین کمبود در زندگی من حساب میشه

  10. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مهر 93 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    687
    سطح
    13
    Points: 687, Level: 13
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 205 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بنیامین_29 نمایش پست ها
    اگر سرد بودم که از تنهایی و برآورده نشدن نیازهام انقدر آزرده نبودم. و این کمبود چیزی نیست که الان متوجه شده باشم! از زمانی که به بلوغ جنسی رسیدم با من بوده
    منظور شما از تجربه عشق چیه؟ اگه منظورت از نوع بچه گانه عشق، عشق یه طرفه ای هست که بدون شناخت درست حسابی و بیشتراز روی "نیاز به عاشق بودنه" بله تجربه کردم! ولی من نمیتونم همین جوری راس راس تو چشمای طرف نگاه کنم و بگم ازش خوشم می یاد در حالی که هنوز ارتباط زیادی با طرف نداشتم و اون هم من رو درست حسابی نمیشناسه
    دخترهایی که من باهاشون دوست شدم بدون استثنا آدم های روشن فکری بودن. آدم هایی که از نظر فکری مستقل هستن و در زندگیشون بیشتر فاعل هستند تا مفعول. من با اینجور آدمها راحت ترم. کلا زیاد از تیپ با حجب و حیا خوشم نمیاد. نه اینکه مشکلی باهاشون داشته باشم. سلیقه شخصیم اینطوریه. کلا 180 درجه با مرد نوعی ایرانی فرق دارم!
    من نمیدونم از کجای حرف های من به این نتیجه رسیدید! البته که نیاز دارم! این موضوع بزرگ ترین کمبود در زندگی من حساب میشه
    دوست عزیز یه چیزی رو به صراحت بهتون بگم:
    دخترا از کسی‌ که باهاشون بازی ذهنی‌ بکنه و به نوعی توپ رو بندازه تو زمینشون و فرار کنه سرد میشن! یعنی‌ شما اگر بخواید با کسی‌ وارد رابطه بشید و از رو شناخت به عشق برسید نباید منتظر نشونه باشید و باید اقدام کنید. اگرم میگید روشن فکرید و دختری مستقل می‌پسندید دیگه نگرانی از چیه؟

  11. 2 کاربر از پست مفید خانوم شین تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 15 فروردین 93), roseflower (جمعه 15 فروردین 93)

  12. #8
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 06 آذر 94 [ 00:45]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,419
    سطح
    21
    Points: 1,419, Level: 21
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 30 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    . من با اینجور آدمها راحت ترم. کلا زیاد از تیپ با حجب و حیا خوشم نمیاد. نه اینکه مشکلی باهاشون داشته باشم. سلیقه شخصیم اینطوریه. کلا 180 درجه با مرد نوعی ایرانی فرق دارم

    ماشاالله به غیرتت،خدایا تو رحم کن،خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه

  13. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 97 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    8,869
    سطح
    63
    Points: 8,869, Level: 63
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    480

    تشکرشده 882 در 242 پست

    Rep Power
    62
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پریناز67 نمایش پست ها
    . من با اینجور آدمها راحت ترم. کلا زیاد از تیپ با حجب و حیا خوشم نمیاد. نه اینکه مشکلی باهاشون داشته باشم. سلیقه شخصیم اینطوریه. کلا 180 درجه با مرد نوعی ایرانی فرق دارم

    ماشاالله به غیرتت،خدایا تو رحم کن،خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه
    پریناز جان به عقیده شخصی آدما احترام بذار
    اولین حق هر انسانی حق انتخابه
    این آقا هم این مدلی دوس دارن
    جبهه نگیرید لطفا

  14. #10
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 06 آذر 94 [ 00:45]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,419
    سطح
    21
    Points: 1,419, Level: 21
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 30 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط veis نمایش پست ها
    پریناز جان به عقیده شخصی آدما احترام بذار
    اولین حق هر انسانی حق انتخابه
    این آقا هم این مدلی دوس دارن
    جبهه نگیرید لطفا
    ممنونم از تذکرتون

  15. کاربر روبرو از پست مفید پریناز67 تشکرکرده است .

    veis (جمعه 15 فروردین 93)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.