به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1392-5-10
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    622
    سطح
    12
    Points: 622, Level: 12
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    65

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اگه میتونستم خواسته هامو به همسرم بگم مشکلاتم حل میشد!!!( لطفا بگید واقعا اشتباه از منه؟)

    سلام دوستان عزیز لطفا با راهنماییهاتون کمکم کنید تا بتونم مشکلاتمو حل کنم ازتون ممنون میشم من سه ساله که ازدواج کردم.23سالمه و همسرم 28سالشه. دانشجو هستم وهمسرم کارشناسیشو تموم کرده...
    تقریبا 2سالیه که همسرم از خانوادم گله میکنه.همش میگه چرا خونوادت هیچ کاری واسم نمیکنن؟ چرا بهم زنگ نمیزن؟ن چرا حال زندگی تو رو از من نمیپرسن؟خانوادت تورو نمیخوان.وقتی ازدواج کردی هیچ مسئولیتی نسبت به خانوادت نداری دیگه اومدی خونه شوهرو از این حرفا.همش میگه من واسه خانوادت فیلم بازی میکنم فک نکن اگه میگم میخندم واقعیه..من اونارو از زندگیم حذف کردم اصلا واسم مهم نیستن بهشون فکرم نمیکنم وخیلی چیزای دیگه خیلی زود عصبانی میشه دادو بیداد راه میندازه. بهم میگه همش باید ازم بخاطر کمک هایی خونوادم بهمون میکنن تشکر کنی.حداقل ماهی یکبار واسم یاد آوری کن و بگو دستشون درد نکنه این کارو کردن اون کارو کردن و یادت باشه که خانواده خودت واسمون هیچ کاری نکردن و هیچوقت تعصب خانوادتو نکش اونا تورو نمیخوان....
    بیشتر مشکلاتمون سر خانواده اس....اصلا خانواده منو قبول نداره
    اما مشکل زندگی خودمون اینه که هکه چیز نظر شوهرمه من مث یه عروسک هرجوری که اون بخواد باید بپوشم بخورم برم بیام یعنی همه چیز......استرسم خیلی زیاد شده دارم دیوونه میشم همیشه بهم میگه تو هیچی نمیفهمی .خیلی احساس حقارت میکنم. اگه سوالی بود بپرسید ؟فقط خواهش میکنم کمکم کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید رها70 تشکرکرده است .

    paiize (یکشنبه 04 اسفند 92)

  3. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    میشه کلا یکم بیشتر توضیح بدی؟
    خانوادت چجوری برخورد میکنن مگه هم با شما هم با ایشون؟
    (من خودم بشخصه واقعا لذت میبمر خانواده همسرم خیلی زیاد بهش اهمیت میدن این واسه ما مردا خیلی زیاد مهم هستش)
    خودت فکر میکنی بیشتر میتونه از چی باشه این حرکتشون.
    یکم از اخلاقای خوب و بد خودت و شوهرت بگو ببینیم چه خبهر فعلا همیناست

  4. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    capitan (دوشنبه 05 اسفند 92), paiize (یکشنبه 04 اسفند 92), toojih (دوشنبه 05 اسفند 92), رها70 (یکشنبه 04 اسفند 92)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    درود بانو

    میشه کلا یکم بیشتر توضیح بدی؟
    خانوادت چجوری برخورد میکنن مگه هم با شما هم با ایشون؟
    (من خودم بشخصه واقعا لذت میبمر خانواده همسرم خیلی زیاد بهش اهمیت میدن این واسه ما مردا خیلی زیاد مهم هستش)
    خودت فکر میکنی بیشتر میتونه از چی باشه این حرکتشون.
    یکم از اخلاقای خوب و بد خودت و شوهرت بگو ببینیم چه خبهر فعلا همیناست

    آقای خاله قزی می شه لطفا به تاپیک من هم بیاین:
    ببخشید که اینجا گفتم.آخه جور دیگه ای نمی تونستم بهتون بگم.البته اگر زحمتی نیست .

  6. 2 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 05 اسفند 92), paiize (یکشنبه 04 اسفند 92)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام رها جان
    این جملات یعنی چی؟
    همش میگه من واسه خانوادت فیلم بازی میکنم فک نکن اگه میگم میخندم واقعیه..من اونارو از زندگیم حذف کردم اصلا واسم مهم نیستن بهشون فکرم نمیکنم
    موضوع خاصی بین خانواده شما و همسرت پیش اومده؟
    بهم میگه همش باید ازم بخاطر کمک هایی خونوادم بهمون میکنن تشکر کنی.حداقل ماهی یکبار واسم یاد آوری کن و بگو دستشون درد نکنه این کارو کردن اون کارو کردن و یادت باشه که خانواده خودت واسمون هیچ کاری نکردن و هیچوقت تعصب خانوادتو نکش اونا تورو نمیخوان....
    خانواده همسرت چه کارهایی برای شما کردن؟
    خانواده خودت چه کاری می تونستن برات بکنن و دریغ کردن؟
    یعنی چی را بهش یاداوری کنی؟
    از رابطه خودت و خانواده همسرت برامون بگو.پدر شوهر و مادر شوهرتون چه طور هستن؟

  8. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    capitan (دوشنبه 05 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 04 اسفند 92), paiize (یکشنبه 04 اسفند 92), toojih (دوشنبه 05 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 04 اسفند 92), رها70 (یکشنبه 04 اسفند 92)

  9. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1392-5-10
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    622
    سطح
    12
    Points: 622, Level: 12
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    65

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام رها جان
    این جملات یعنی چی؟
    همش میگه من واسه خانوادت فیلم بازی میکنم فک نکن اگه میگم میخندم واقعیه..من اونارو از زندگیم حذف کردم اصلا واسم مهم نیستن بهشون فکرم نمیکنم
    موضوع خاصی بین خانواده شما و همسرت پیش اومده؟نه موضوعی پیش نیومده فقط همسرم دوس داره اونجوری که خودش میخواد اونا باهاش برخورد کنن.اما بخدا خانوادم کم نمیذارن فقط یکم از سختگیری هایی که واسم میکنه ناراحتن

    بهم میگه همش باید ازم بخاطر کمک هایی خونوادم بهمون میکنن تشکر کنی.حداقل ماهی یکبار واسم یاد آوری کن و بگو دستشون درد نکنه این کارو کردن اون کارو کردن و یادت باشه که خانواده خودت واسمون هیچ کاری نکردن و هیچوقت تعصب خانوادتو نکش اونا تورو نمیخوان....
    خانواده همسرت چه کارهایی برای شما کردن؟پدرشوهرم ارث بچه هاشو داده و هروقت که شوهرم پول نیاز داشته ازشون قرض گرفته. همیشه تو حرفاش میگه اگه اونا نبودن ما به اینجا نمیرسیدیم.اما همین کمکای مالیشون باعث دخالتای زیادی تو زندگیمون شد که شوهرم میگفت اونا بهمون کمک کردن وقتتی یه چیز میگن بزار رو ترازو ببین خوبیاشون بیشتر نیس پس نشنیده و نادیده بگیر

    خانواده خودت چه کاری می تونستن برات بکنن و دریغ کردن؟

    یعنی چی را بهش یاداوری کنی؟
    از رابطه خودت و خانواده همسرت برامون بگو.پدر شوهر و مادر شوهرتون چه طور هستن؟
    پدر شوهرم خیلی مرد خوبیه

  10. کاربر روبرو از پست مفید رها70 تشکرکرده است .

    khaleghezey (دوشنبه 05 اسفند 92)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    رهاجان خودت فکرمیکنی دلیل این حرفهاش چیه؟
    خانوادت چکارنکردن که شوهرت انتظارداره؟آیاانتظاراتش بجاست یاصرفا بخاطراینکه خانواده خودش کمک میکنن این انتظارروازخانواده توهم داره؟
    ازخانودش جلوش بدمیگی؟یاازخانواده خودت حمایت میکنی؟
    چقدرازشوهرت تعریف وتمجید میکنی؟چقدرواسه تلاشهایی که میکنه ازش تشکرمیکنی؟آیااین اعتمادروازتوحس میکنه؟
    رابطه عاشقانه ات باهاش چطوره؟
    فعلا اینهاروجواب بده.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  12. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    capitan (دوشنبه 05 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 05 اسفند 92), toojih (دوشنبه 05 اسفند 92), رها70 (یکشنبه 04 اسفند 92)

  13. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1392-5-10
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    622
    سطح
    12
    Points: 622, Level: 12
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    65

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون دوست عزیز که به تاپیکم اهمیت دادی. خانواده من واقعا به همسرم احترام میذارن .ببینید مثلا وقتی مامانم میگه چه عجب!خوش اومدین میگه مامانت بهم تیکه انداخته.اما واقعا اینجوری نبوده اما خب منم از مامانم خواستم دیگه این جمله رو نگه.تا به امروز همش وقتی پیش خانوادم اومده که زنگ زدن و ازش دعوت کردن اکثرا هم باکمی اصرار ازطرف خانواده من قبول میکنه که بریم.میگه نباید واسه تو چیزی بخرن نه عیدی نه تولد نه روز زن و کلا هیچی.میگه وقتی خانوادت میان خونه ما باید قبل اینکه من بیام و ببینم بهم خبر بدی.

  14. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    من فکرمیکنم شوهرت کمی به خانوادت حسادت میکنه!پاسخ سوالهاروواضح بده.تابیشتربفهمیم مشکل چیه؟؟آیاتوازخانوادت خیلی تعریف میکنی؟
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  15. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    capitan (دوشنبه 05 اسفند 92), toojih (دوشنبه 05 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 04 اسفند 92), رها70 (یکشنبه 04 اسفند 92)

  16. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 93 [ 20:17]
    تاریخ عضویت
    1391-5-08
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,224
    سطح
    19
    Points: 1,224, Level: 19
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    matlabeto koondam vaghean narahat shodam.un kolan etemad be nafseto gerefte,
    benazare man hatman motaleato ziad kon va be ye moshaver morajeee kon
    ishala ke hame chiz dorost mishe

  17. کاربر روبرو از پست مفید روشنک تشکرکرده است .

    رها70 (یکشنبه 04 اسفند 92)

  18. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1392-5-10
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    622
    سطح
    12
    Points: 622, Level: 12
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    65

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واقعا ازتون ممنون که جواب دادین هرچی مینویسم میپره خواهش میکنم فردا هم بهم سر بزنید حتما واضح تر توضیح میدم


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یه خواستگار چقد میتونه بی ادب باشه؟!
    توسط نوش آفرین در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 بهمن 93, 23:51
  2. میتونم به خواستگارهای بعدی بگم بیان؟
    توسط آنیتا123 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 دی 93, 15:37
  3. خسته ام از این زندگی ..کاش میتونستم تمومش کنم..
    توسط baharann در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 بهمن 90, 09:55
  4. دیگه نمیتونم خسته شدم
    توسط mohammad7 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 شهریور 90, 09:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.