به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نظر سنجی از اعضا : شما چطور ازدواج کردید ؟

    همه اعضای سایت به اتفاق میگند که اگر دختری نظر شما رو جلب کرد بدون صحبت کردن با اون دختر باید خانواده رو جلو بفرستید و بدون آشنایی از اخلاق و رفتار به خواستگاری طرف برید
    سر این موضوع هم کسی دست بردار نیست و میگن تنها راه همینه

    حالا سوال من اینه؟؟؟
    شما اگر متاهلید خودتون چطور ازدواج کردید یا اگه در شرف ازدواج هستید
    خواهر و برادراتون و اقوام و آشنایان و دوستانتون چطور ازدواج کردند
    برای راحتی جواب شما دوتا گزینه مطرح میشه
    1.بدون آشنایی با طرف مقابل خانواده رو جلو فرستادم و مراسم خواستگاری و ...
    2.بعد از آشنایی با طرف مقابل خانواده رو جلو فرستادم و مراسم خواستگاری و ...

    اگر خانم هستید همسرتون بدون شناخت شما خانوادشو فرستاد جلو یا اول با شما آشنا شد بعد به خانواده گفت

    این سوال برای این میپرسم که تا حالا چیزی که دوستان این سایت میگند رو با چشمای خودم ندیدم مگر ازدواج های خیلی قدیمی

    (ممنون میشم اگه بجای کل کل فقط به سوال جواب بدید)
    فقط و فقط به سوال جواب بدید و بیدلیل حاشیه درست نکنید یا مقدمه چینی نکنید

  2. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الان میان تایپیکتو میفرستن جاییکه عرب نی انداخت..... (جنبه بحث ازاد داره و به تالار گفتگوی ازاد میره)
    ولی من بشخصه از طریق خوستگاریو بدون شناخت قبلی
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  3. 6 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    1234567 (جمعه 04 بهمن 92), khaleghezey (جمعه 04 بهمن 92), shabnam z (یکشنبه 06 بهمن 92), کاغذ بی خط (جمعه 04 بهمن 92), چشمک (جمعه 04 بهمن 92), خانوم مجرد (شنبه 05 بهمن 92)

  4. #3
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamrava نمایش پست ها
    الان میان تایپیکتو میفرستن جاییکه عرب نی انداخت..... (جنبه بحث ازاد داره و به تالار گفتگوی ازاد میره)
    ولی من بشخصه از طریق خوستگاریو بدون شناخت قبلی
    سلام
    من با اجازتون پست های قبلیتون رو خوندم و فهمیدم شما از همین خواستگاری سنتی ضربه خوردید

    برخی نوشته های شما

    همسرم را از طریق خواستگاری سنتی پیدا کردم

    اما با اون حس عشق و علاقه آتشین ننشستم سر سفره عقد(اصولا در ازدواج هایی که از طریق سنتی انجام میشه این حال و هوا وجود نداره! چون از اول ترس نرسیدن و تعویق وصال وسایر اسبابیکه برای اجاد اون غم عشق نیازه تو شکل سنتی که دختر و پسری ناگهان با هم مواجه میشوند ، مهیا نیست )

    خلاصه
    دوستش داشتم(دارم) اما عاشقش نبودم(نیستم)

    و خیلی مسائل دیگه در نوشته های شما به چشم میخوره که نشون میده از ازدواج سنتی لطمه خوردید و مقصر هم به نظر من شما نیستید

    حتما تعجب کردید چرا من مطالبی که قبلا شما نوشتید رو اینجا نوشتم چون برخی دوستان در تاپیک قبلی من اصرار داشتند عشق و علاقه در ازدواج نقشی نداره و مربوط به پسرای 16 ساله هستش
    و ازدواج باید فقط و فقط سنتی باشه و ....

    روی این موضوع بقدری عصبانی شدم که نمیتونید تصور کنید

    حالا باز هم با توجه به مشکلاتی که در زندگیتون درست شده ازدواج سنتی رو پیشنهاد میدید؟

  5. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    سلام
    من با اجازتون پست های قبلیتون رو خوندم و فهمیدم شما از همین خواستگاری سنتی ضربه خوردید

    برخی نوشته های شما

    همسرم را از طریق خواستگاری سنتی پیدا کردم

    اما با اون حس عشق و علاقه آتشین ننشستم سر سفره عقد(اصولا در ازدواج هایی که از طریق سنتی انجام میشه این حال و هوا وجود نداره! چون از اول ترس نرسیدن و تعویق وصال وسایر اسبابیکه برای اجاد اون غم عشق نیازه تو شکل سنتی که دختر و پسری ناگهان با هم مواجه میشوند ، مهیا نیست )

    خلاصه
    دوستش داشتم(دارم) اما عاشقش نبودم(نیستم)

    و خیلی مسائل دیگه در نوشته های شما به چشم میخوره که نشون میده از ازدواج سنتی لطمه خوردید و مقصر هم به نظر من شما نیستید

    حتما تعجب کردید چرا من مطالبی که قبلا شما نوشتید رو اینجا نوشتم چون برخی دوستان در تاپیک قبلی من اصرار داشتند عشق و علاقه در ازدواج نقشی نداره و مربوط به پسرای 16 ساله هستش
    و ازدواج باید فقط و فقط سنتی باشه و ....

    روی این موضوع بقدری عصبانی شدم که نمیتونید تصور کنید

    حالا باز هم با توجه به مشکلاتی که در زندگیتون درست شده ازدواج سنتی رو پیشنهاد میدید؟

    بین عزیز دلم اون که اشکال داره نفس ازدواج سنتی نیست بلکه اون شیوه و روشیه که ما در ازدواج سنتی پیش میبریم.
    تو الان دقیقا جای برادر کوچکتر منی و راحت باهات صحبت میکنم. من ضربه ای که خوردم به دلیل شیوه ازدواج سنتی نبود که! به دلیل این بود که نذاشتم اون شناخت کامل بشه بعد وارد زندگیه مشترک بشم.

    سخن اخر اینکه عشق و علاقه بسیار مهمه و باید باشه. ت. ازداج سنتی معمولا ایجاد نمیشه چون خیلی زود میشینن سر سفره عقد و همه چیر تموم میشه...
    اما اگر پارامترهای مثبت دیگه نظیر اینکه شناخت از خانواده طرف پیدا میکنی و همه چیز رسمی و بدور از اشتباهاتی که ذات دوستی های دخترو پسره! اونوقت میبنی که بازم شیوه سنتی بهتر جواب میده و احتمال اینکه زندگی خوشبختی را به ارمغان بیاره بیشتره.
    من ممکن بود جابی دیگه با دختری برخورد کنم و در هخمون جلسه خواستگاری سنتی به قول شما، 100 دل عاشقش بشم. پس من باید زمان بیشتری را برای گشتن یا برای شناخت با همسرم میذاشتم و درواقع اشکال کار من همین قسمتش بود نه شیوه سنتیش. اتفاق در بین تمام دوستان و اقوامم ازدواج های سنتی از امار موفقیت و رضایتمندی بیشتری برخورداره. و مطلب دبگه اینه که من شخصا روحیه و نگرش خاصی دارم که شاید در کل ازدواج نباید میکردم. بخاطر همین اصلا من را ملاک قرار نده چون نگرش من به خیلی با سایرین فرق داره و میبینی که اینجا هم بعضا با بچه ها زیاد دعوام میشه...
    موفق باشی.....
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  6. 3 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 05 بهمن 92), فرهنگ 27 (جمعه 04 بهمن 92), کاغذ بی خط (شنبه 05 بهمن 92)

  7. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود منم شماره یک حتی توی عمرم یکبارم ندیده بودمش بجز جلسه خواستگاری کامروا دادا چیکارش داری بنده خدارو اذیتش میکنی گناه داره گلپسر

  8. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    1234567 (جمعه 04 بهمن 92), کامران (جمعه 04 بهمن 92), الهام20 (جمعه 04 بهمن 92)

  9. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    من هم با خواستگاری ازدواج کردم ولی آشنایی بسیار کمی هم داشتیم در حد این که یه برادز ایشون رو می شناختیم
    برادز خواهرم دوست بودند

  10. 2 کاربر از پست مفید کاغذ بی خط تشکرکرده اند .

    1234567 (جمعه 04 بهمن 92), khaleghezey (جمعه 04 بهمن 92)

  11. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    اشنای دور بود ولی من نمی شناختم و از هموون گزینه اولی که شما عرض کردید

  12. 3 کاربر از پست مفید بی وفا تشکرکرده اند .

    1234567 (جمعه 04 بهمن 92), khaleghezey (جمعه 04 بهمن 92), کاغذ بی خط (جمعه 04 بهمن 92)

  13. #8
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tard

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamrava نمایش پست ها
    الان میان تایپیکتو میفرستن جاییکه عرب نی انداخت..... (جنبه بحث ازاد داره و به تالار گفتگوی ازاد میره)
    ولی من بشخصه از طریق خوستگاریو بدون شناخت قبلی
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    درود منم شماره یک حتی توی عمرم یکبارم ندیده بودمش بجز جلسه خواستگاری کامروا دادا چیکارش داری بنده خدارو اذیتش میکنی گناه داره گلپسر
    درود
    خیلی ممنون که بدون حاشیه فقط جواب دادید
    حالا دوتا سوال دیگه از شما عزیزان گرامی

    شما چند سالتونه و چند سال پیش ازدواج کردید

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
    اشنای دور بود ولی من نمی شناختم و از هموون گزینه اولی که شما عرض کردید
    سلام
    خوب خودتون میگید فامیلتون بوده پس آشنایی و شناخت داشته

    نقل قول نوشته اصلی توسط hhanie نمایش پست ها
    من هم با خواستگاری ازدواج کردم ولی آشنایی بسیار کمی هم داشتیم در حد این که یه برادز ایشون رو می شناختیم
    برادز خواهرم دوست بودند
    شما هم فرمودید آشنایی کمی داشتید
    ضمنا من درست متوجه نشدم
    خواهر شما با برادر ایشون دوست بوده ؟!!!

  14. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    15 سال همسایه بودیم و رفت و امد داشتیم.
    3سال هم با هم دوس بودیم.که یه سال اخرشو خونواده ها در جریان بودن.
    بعدم خواستگاری و ازدواج...

  15. 2 کاربر از پست مفید الهام20 تشکرکرده اند .

    1234567 (جمعه 04 بهمن 92), khaleghezey (جمعه 04 بهمن 92)

  16. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بیست سئوالی میپرسیا فدات شم اینا حریم شخصی حساب میشه

    گلپسر جان آشنایی قبل ازدواجمثل داستانای عاشقانه و شعر لیلی و مجنون نیست فدات شم خیلی کمش اینجوریه شاید 10 یا 20 درصدش چی بشه اونم بقیش همش به خطا میره اونم خطای ...... خودم سانسور کردم

    من 29 سالمه و پارسال تابستون عروسی کردیم خودم 8ساعت در روز توی نت هستم و خانومم تحصیلکرده و فوقشم توی داشنگاه آزاد تهران گرفته (اینو نوشتم فقط بدونی طرز فکرمون چیه و امروزی هستیم مثل خیلی های دیگه)
    ویرایش توسط khaleghezey : جمعه 04 بهمن 92 در ساعت 12:15

  17. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    1234567 (جمعه 04 بهمن 92), کامران (جمعه 04 بهمن 92), کاغذ بی خط (شنبه 05 بهمن 92)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.