به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 15 1234567891011 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 156

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به شدت احساس تنهایی میکنم و نیاز به همدم دارم

    سلام
    بهار هستم 27 ساله,مجرد,مطلقا پیشنهادازدواج و خواستگار و حتی دوستیه معمولی نداشتم تا الان,تحصیلکرده و از یک خانواده خوب هستم
    به شدت احساس تنهایی میکنم و این حس منو مجبور کرده که زیاد اینجا و سایر محیط های مجازی برم
    وقتی میام اینجا بیشتر دلم میگیره,چون همه از شوهرونامزدو دوست پسر میگن ولی من کسیرو ندارم
    دوسدارم منم کسی تو زندگیم باشه که دوسم داشته باشه,بهش محبت کنم باهاش بیرون برم و.........
    تو وجودم یه عشق و محبت زیاد هست که میخوام کسی بیاد و دوسم داشته باشه که محبتمو نثارش کنم.واقعا دلم برای خودم میسوزه به خدا میگم یعنی خدایا من از همه دخترای دنیا بی لیاقت ترم که حتی یه پسر رو برام زیاد میبینی؟
    دوستام همه ازدواج کردن یا دوست پسر دارن ولی من تنهای تنهام.شاید شماها نتونین درکم کنید چون حتی اگه موافق رابطه نباشین خواستگار که دارین ولی من نه.همین تنهایی شدید باعث شده یه محیطهای مجازی پناه ببرم و اونجا با یکی دوست بشم چون واقعا به این احتیاج دارم که یه مرد بهم محبت کنه.ولی ین رابطه فقط و فقط یه دوستی سالم و معمولی 2 ساله هستش اونم فقط نتی و تلفن هم در کار نیست و که به هیچ قیمتی حاضر نیستم از دستش بدم.بعضی وقتا انقد از دستش ناراحت میشم که گریه میکنم ولی بازم میرم سمتش چون جز اون کسیرو ندارم و نمیخوام اونم از دست بدم.درسته افراد خانواده بهم محبت میکنن ولی قبول کنید خلای که دارم با پدرومادروخواهرو برادر پر نمیشه.نمیشه که همش اونا خرجیمو بدن آخه وضعیت مالیمون هم خوب نیست.وقتی تو دانشگاه میبینم هرکس گوشی به دست با یه مرد حرف میزنه اشک تو چشمام جمع میشه میگم خدایا پس من؟به قول یکی از خانما که تاپیک زده بود حتی خانمای کور هم خواستگار دارن پس جرا من ندارم؟
    میترسم تا آخر عمرم هم تنها بمونم.هرکی از راه میرسه یه آدم تیکه میندازه ولی آخه تقصیر من جیه؟
    واقعا خدا داره به من طلم میکنه همیشه میگم خدایا مگه من مال تو نیستم؟پس باید خودت جوابگوی دل تنهای من باشی.وقتی میام اینجا و میبینم پسرا به خاطر دختری که دوسش دارن تاپیک میزنن واقعا گریه میکنم آخه من چیم از اونا کمتره؟میگن فلان دختر با یکی قبل از من سکس داشته با این حال دوسشون دارن ولی آخه من که هیچکدو از این کارارو نکردم چرا باید تنهای سهمم باشه؟توروخدا یکی بگه چرا؟
    گاهی باخودم میگم منم مثل بقیه جلف میشم که مردا دوسم داشته اشن و سهم خودمو از خدا بگیرم ولی واقعا نمیتونم
    همه تاپیکهای خدایا مشکل من جیه جرا انتخاب نمیشم و میترسم هرگز ازدواج نکنم و ...........رو خوندم پس لطفا نگید اونارو ببینم
    همیشه میگم خدایا کی جوابگوی دل تنهای منه؟خدایا اگه من از سر نیاز گناه کنم کی جواب گویه جز خودت؟
    ویرایش توسط bahar.65 : چهارشنبه 09 مرداد 92 در ساعت 15:40

  2. 6 کاربر از پست مفید bahar.65 تشکرکرده اند .

    aloneman (شنبه 16 خرداد 94), arash_omidi86 (سه شنبه 15 مرداد 92), behroozsh (پنجشنبه 07 شهریور 92), nikafarid (جمعه 11 مرداد 92), دختری تنها (چهارشنبه 09 مرداد 92), ستایش06 (چهارشنبه 09 مرداد 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    سلام..
    نمیدونم چرا اینطوریه ولی خوب باید یه چیزی رو توی خودتون جستجو کنین که چرا پسر ها به سمت شما نمیان؟
    اخلاقتون؟
    رفتارتون؟
    چهرتون؟
    قد و هیکل؟
    وضع مالی؟

    همه اینا آیتم هاییه که یه دختر میتونه داشته باشه... خودتونم میدونین که معنویات دیگه خیلی جایی نداره الان و مادیات و ظاهر مهم شده.
    اگر امکاناتی که گفتم رو در حد خوب دارین شاید یه جورایی برخوردتون یکمی سرد باشه یا ... نمیدونم.. فقط میدونم که یه چیزی هست که باید توی وجود خودتون جستجو کنین.
    بازم کارشناسا میان و میگن نظرشون رو ولی احتمالا شما رو حواله میدن به تاپیک های دیگه

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پول دار نیستیم
    چهرم جدابه
    اخلاقم همه میگن خیلی خوبه,سبک نیستم,نرمال خنده رو هستم با تیپ مناسب و امروزی ولی زیاد اهل معاشرت و بگو بخند نیستم که باز اینم برمیگرده به همین حسم که خدایا مگه من از همه کمتر و بی لیاقت ترم؟
    آخه مگه فقط دخترای پولدارحق زندگی کردن دارن؟پس ما چی؟خدا چرا جواب نمیدههههههههههههههههه
    خدا خودش به این فکر نمیکنه که یه دختر تک و تنها تو این دنیا چیکار باید بکنه؟مگه مامان بابام تا آخر عمر واسم میمونن؟خواهر برادرام هرکی میره پی زندگی خودش من تک و تنها چیکار کنم؟آویزون ونا بشم؟

    - - - Updated - - -

    اگه تا 27 سالگی کسی منو نخواسته باشه از این به بعد میخواد؟دیگه طراوت و شادابیه دخترانه کمکم ازم دور میشه
    افسرده میشم

  5. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آره منم سر به زیرم ولی چیکار میشه کرد؟الان که دیگه درسو دانشگاه تموم شده و خونه نشین شدم و سالی یه پسر نمیبینم چیکار کنم؟
    همیشه خواستم یه کم از این حالت سربه زیری بیام بیرون ولی بلد نیستم
    همش میگم گناهههمش میگم زشته
    اصلا بلد نیستم مثل دخترای دیگه باشم.بهبه بخدا دیدم همزمان 3 تا دوسپسر داشتن که همشونم عاشقش بودن

  6. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میدونم بادی جاهایی برم که مردا باشن
    ولی آخه الکی کجا برم؟بخدا همیشه عروسی میرم حتی عروسیهای مختلط
    چندسال دانشگاه بودم
    دوستامم که میدونن دوسدارم ازدواج منم
    حتی گاهی از ناراحتی میرم خیابون پیاده روی
    دیگه چیکامنم؟کجابرم؟

  7. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 بهمن 01 [ 16:47]
    تاریخ عضویت
    1390-10-25
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    8,760
    سطح
    63
    Points: 8,760, Level: 63
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 290
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    263

    تشکرشده 260 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یه نگاه به تاپیک های زیر بندازید امیدوارم کمکتون کنه
    http://www.hamdardi.net/thread-9311.html

    http://www.hamdardi.net/thread-19324.html
    گاهي گمان نمي كني ولي مي شود،
    گاهي نمي شود، نمي شود كه نمي شود؛
    گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است،
    گاهي نگفته قرعه به نام تو مي شود؛
    گاهي گداي گداي گدايي و بخت نيست،
    گاهي تمام شهر گداي تو مي شود

  8. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آخه tara ی عزیزم من خانوادم موافق این نیستن که دختر وارد این سایت ها بشهموندم جیکار کنم بخدا

  9. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بابا همین پارسال مدرک فوق لیسانسمو گرفتم بخدا
    آقا mohammad شما که مردین کمکم کنید
    آخه چیکارکنم؟بخدا از اخلافیات چیزی کم ندارم
    بخدا از خانمی و خونه داری چیزی کم ندارم
    بخدا از ظاهر از 80%اونایی که ازدواج کردن بهترم
    زیاد قد بلند نیستم ولی آخه اون هم دختر کوته قد که ازدواج مردن چی؟خوب منم مثل اونا.الان اکثرا قدشون تقریبا کوتاه حتی به یه خانی که تاپیک زده بود که قدش کوتاهه همه گفته بودن که مشکلی نیست

  10. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    100 تا جا رفتم واسه کار ولی نشده دیگه
    کل فامیلو جمع کنی 3 تا پسر توش نیست که اونام نخواستنم اگه میخواستن میومدن جلو
    درسته خیلی دختر مجرد به سن من هست ولی آخه مگه میشه تو 27 سال یه مردپیدا نشه که منو بخواد؟اینه که تا این حد منو اذیت میکنه.
    همین آقا mohammadبلافاصله گفت حتما یه مشکلی داری
    بخدا هیچ مشکلی ندارم همینه مه انقد داغونم
    اگه جلف بودم یه چیزی
    بیسواد بودم یه چیزی
    بی نزاکت بودم یه چیزی
    امل بودم یه چیزی
    بی خانواده بودم یه جیزی
    فقط خدا میخواد من اینجوری بدبخت باشمتو این دنیا نذاشت خوشی ببینم تو اوندنیام که دیگه هیچی
    بخدا دلم برای جوونی از دس رفتم میسوزه
    خدا نذاشت مثل بقیه ازش لذت ببرم
    نزااااااااااشت

  11. کاربر روبرو از پست مفید bahar.65 تشکرکرده است .

    mohammad2012 (چهارشنبه 09 مرداد 92)

  12. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 96 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    5,696
    سطح
    48
    Points: 5,696, Level: 48
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 352 در 163 پست

    Rep Power
    40
    Array
    [بهار خانم سلام
    ببين عزيزم زياد سرتو درد نيارم همه مشخصات مورد قبول را گفتي داري اولاً اميدوار باش و بخدا توكل كن خدا بهيچوجه مانع راحتي و آرامش و لذت بردن بندگانش نيست و هميشه بندگانش را به استفاده از نعمتهاي دنيا توصيه ميكند. معاشرت ازدواج و هر لذت و نعمت و محدوديتها را براي محافظت از آنها تعيين كرده نه محروميت . مگر اينكه ماشالله ما خودمان احكام خلق ميكنيم و خودمان را محكوم و محدود ميكنيم!!!!! افتاد.؟
    ببينم بهار خانم شما راحت تو چشم مردي كه بدت نمياد نگاه ميكني؟ و نگاهتو نگه ميداري؟ اگر نه كه خودت نميذاري تقصيرو گردن خدا ننداز.
    حتماً اين احساس را داري كه در كنار مردي باشي و لمست بكند. آيا اين احساسو بروز ميدي و نمايان ميكني؟ يا از آن فرار ميكني و خودت را قائم ميكني؟ اگر قائم ميكني پس انتخاب خودته.
    آيا به اندام و هيكل و رفتار و معاشرتت با ديگران و مخصوصاً با مردا مي نازي و خوشت مياد يا نه آنها را بد و شرمسار ميدوني ؟؟؟ اگر برات خوشايند باشد حتماً جواب ميده وگرنه معلومه؟
    در انتخاب ديگران و ارتباط نبايد زياد دنبال همساني و بالانس از نظر خودت باشي و نتوني كسي را انتخاب كني و اجازه ندي كسي تو را انتخاب كند ؟ دايره توجه و جوابتو وسيع كن تا هم جرات كنند بهت نزديك شوند و هم نزديك شوي
    آخر اينكه اولين ارتباط را به نيت زن و شوهر شدن نگاه نكن تا همه شرايط را بسنجي و بعد اجازه ارتباط بدي . اجازه بده هم خودت و هم ديگران ارتباط غير از نيت ازدواج هم باهات داشته باشن؟

  13. 4 کاربر از پست مفید حسين40 تشکرکرده اند .

    bahar.65 (چهارشنبه 09 مرداد 92), meinoush (چهارشنبه 09 مرداد 92), toojih (پنجشنبه 17 مرداد 92), فرانک بانو (پنجشنبه 17 مرداد 92)


 
صفحه 1 از 15 1234567891011 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.