RE: خسته و بي انگيزه ام ....چي كار كنم؟

نوشته اصلی توسط
سید1387
سلام دريم
واقعيت اينه كه خودم اصلا احساس نميكنم موفقم و اصلا چيزهايي كه دارم برام نه اهميت انچناني داره نه خوشحالم ميكنه... احساس ميكنم شانسي به اين چيزها رسيدم
نكته ديگه اينه كه معمولا كوچكترين نقطه ضعفي تو ذوقم ميزنه و يهو انگار فروميرزم... مثلا اگه از نظر علمي چيز خيلي ساده اي را ندانم يا نكته واضحي را از قلم بندازم خيلي احساس خنگي و حماقت ميكنم
كلا خيلي منفي باف و بدبين شدم نسبت به زندگي... ميدونم بايد طرز فكرم را عوض كنم اما انگار نميشه انگار رمقي برام نمونده
به نظر من هم شما شخصیت کمالگرایی دارید
http://xn--mgba2akd1ibm.net/article23.html
http://ravanshenasi.mihanblog.com/post/25
شاید همین کمالگرایی شما باعث شده اعنماد به نفستون رو از دست بدید بعد این همه موفقیتی که بدست اورید تو زندگی رو بذارید به پای شانس!
هیچ چیزی شانسی نبوده ...همه تلاش و زحمت خودتون بوده که به اینجا رسیدید
حتما این جمله رو شنیدید که "هیچ چیز در طبیعت در حد کمال وجود ندارد"
....
این جمله خیلی به من کمک کرد امیدوارم به شما هم کمک کنه
هنگامی که یگانه هدف ما در زندگی ان است که "بدست اوریم" و به موفقیت های بیشماری دست یابیم همواره احساس شکست خوردگی خواهیم کرد چرا که همیشه همه چیز ان طور که ما برنامه ریزی کرده بودیم پیش نخوهد رفت
هنگامی که به زندگی به مانند کلاس درس نگاه کنید که در ان موفقیت تغییر و رشد و تعالی انسانی معنا شده است رویدادها و احساسات خود را با دید و نگرشی متفاواوت ارزیابی خواهید کرد."
لیک چون باید این دم گذرد,
پس اگر می گریم
گریه ام بی ثمر است.
و اگر می خندم
خنده ام بیهوده است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)