
نوشته اصلی توسط
sahra100
ببخشید ولی داستان به این پیچیدگی ها هم نیست
وقتی این حس گرایش به هم تو هردو طرف وجود داره و در دوران عقد هم روابطتون در حد و مرز به صورت طبیعی هست دیگه خیلی جای نگرانی نیست
فقط باید بدونید عدم شناخت و مهارت لازم تو این رابطه میتونه طرف مقابل دلزده کنه و شناخت بیشتر میتونه علاقه مندترش کنه پس کنترل بسیاری از مسایل دست ماست با مطالعه هم میتونیم این مهارت هارو بالاببریم و بعد ازدواجم در جهت شناخت بیشتر از همسرمون کمک بگیریم
پس مسایل الکی توروخدا بزرگ نکنید و به مسایل جدی تر فکر کنید
علاقه مندی ها (Bookmarks)