این روزها احساس میکنم چقدر تنهام ،چقدر از معبودم دور شدم، چقدر بی احساس شدم
خالی از هر احساسی ،حتی احساس میکنم انسانیت پشت ابرهای تیره جهل پنهان هست
من کیم؟ اومدم چیکار کنم؟ چیکار میتونم بکنم؟
وای
هیشکی نیس جواب سوالهای منو بدونه؟