
نوشته اصلی توسط
niazzz
سلام افسای عزیز
لطف میکنین یکم بیشتر خودتون و این اقا رو معرفی بفرمایید؟ سن هر دو؟ میزان تحصیلات هر دو؟ شغل هاتون؟ همشهری یا غیر همشهری بودنتون؟ وضعیت مالی خانواده ها؟ ظاهر هر دو؟ و...
معمولا اینگونه هست که اگر 2 نفر مشابه و هم کفو هم باشن و کاملا مورد پسند همدیگه قرار بگیرن و عقلانا به هم بیان و احساسشون با هم درگیر بشه دیگه توجهشون از بقیه کنده میشه و فقط معطوف به فرد مقابل میشه اما اگر کاملا به دل هم نشینن سر و گوششون میجنبه.
خواستگاری رسمی توسط این اقا از شما صورت گرفته؟ اگر نه به چه دلیل دارین این موضوع رو به تعویق میندازین؟
همیشه یادت باشه تو زندگی مشترک زن بناس و مرد کارگر. این تویی که باید طرح کلی زندگیتون و شکل و شمایل اون رو ترسیم کنی تا همسرت اون طرح رو پیاده کنه. اما در کنارش مردی که انتخاب میکنی هم باید پتانسیل پیاده سازی طرح مطلوب تو رو داشته باشه. برای همینه که موقع ازدواج میگن باید هر 2 طرف معیارهاشون رو مشخص کنن و با خودشون و طرف مقابل رو راست باشن و کاملا حساب شده جلو برن. شما معیارهات رو مشخص کردی؟ چقدرش تو این اقا هست؟ این اقا معیارهاش مشخصه؟ چقدرش در شما هست؟ به مشاوره ی قبل از ازدواج مراجعه کردین؟ به روانکاو تا حالا مراجعه داشتین؟ این اقا به دلتون نشستن؟ شما متوجه علاقه ی قلبی ایشون به خودت میشی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)