سلام دختر ۲۶ ساله هستم مادرم وسواس شدید داره بد دهن و عصبیه
شاید ۳٬۴ سالی بشه که سر دعوا خواستگار نداشتن منو با بدترین عبارات به رخم میکشه
خودمم یه مقدار عصبی و تند خو هستم
جالبیش اینجاست که برادرم که ۷ سال ازم کوچیکه هم سر بعضی دعواها بدتر از مامانم این موضوعو به رخم میکشه وقتی پاشو روی غیرت و‌ ناموسیاتم میذاره منم هر چی از دهنم بیرون میاد بهش میگم‌ مامان بابامم طرف اونو میگیرن
دوست دارم برم گمشم اما جایی رو ندارم دوست دارم یه روز انتقام سختی از برادر عوضیم بگیرم