با سلام
سواله من از مشاورين عزيز و محترم اينه كه :
آيا با داشتن ديپلم علوم انساني ، امكان انتخاب رشته مهندسي صنايع وجود دارد يا خير ؟
با تشكر
تشکرشده 13 در 9 پست
با سلام
سواله من از مشاورين عزيز و محترم اينه كه :
آيا با داشتن ديپلم علوم انساني ، امكان انتخاب رشته مهندسي صنايع وجود دارد يا خير ؟
با تشكر
دوستان جديد پيدا كنيد،اما دوستان قديمي را هم حفظ كنيد ، اينها نقره و انها طلا هستند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)