سلام دوستان
نمیخوام با یکی محرم بشم
من منصرف شدم. امیدوارم بتونم در آینده برای بقیه مشکلاتم ازتون راهنمایی بگیرم.
ولی خیلی سخته. دلم برای خودم میسوزه. الان دارم به خودم دلداری میدم.
من که خیری از این دنیا ندیدم.هر چقدر هم خواستم مبارزه کنم تا یکم خوشحال و خوشبخت باشم بیفایده است. ظاهرا همه چی به روز تولد برمیگرده.
1- آدما یا خوشبخت به دنیا میان یا نمیان
2- آدمای خوشبخت میتونن خوشبخت تر بشن(یه فیدبک مثبته)
3-آدمای خوشبخت ممکنه بدبخت بشن(یه فیدبک منفیه)
4- اما هر چی نگاه میکنم "آدم بدبخت متولد شده" هیچوقت خوشبخت نمیشه.
ذات نایافته از هستی بخش کی تواند که شود هستی بخش؟
من تنهای بدبخت متولد شده!!! تلاشی نکن تا شکستی نخوری. اینو جدا میگم. از جملات قصارمه.
اگه قرار بود خوشبخت بشم که بدبخت متولد نمیشدیم. بخدا احساساتی نشدم. ناراحت هم نیستم. کاملا منطقی دارم حرف میزنم.
بازم ممنون از صحبتهاتون. درسته این میوه ممنوعه است.
تو به من خنديدي و نمي دانستي
من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم
باغبان از پي من تند دويد
سيب را دست تو ديد
غضب آلود به من كرد نگاه
سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك
و تو رفتي و هنوز،
سالهاست كه در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تكرار كنان مي دهد آزارم
و من انديشه كنان غرق در اين پندارم
كه چرا باغچه كوچك ما سيب نداشت










علاقه مندی ها (Bookmarks)