به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 اسفند 96 [ 08:20]
    تاریخ عضویت
    1393-10-17
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    68

    تشکرشده 183 در 65 پست

    Rep Power
    31
    Array

    چه طور میشه که برای ازدواج مورد توجه قرار بگیری؟ چرا من ناموفقم توش؟

    من یه سوال بزرگ دارم. بر اساس قانون جذب اگر به یک چیزی مداوم مثبت فکر کنی و براش تلاش کنی باید نتیجه بده. به خدا من برای ازدواج کردن هم مثبت فکر میکنم و هم تلاش بی وقفه, واقعا بی وقفه ها! دارم. تو این مدت کلی با ایرانی های اینجا سعی کردم آشنا بشم که شاید یک نفر هم قسمت من بشه. اما هر کی به من میرسه یا کوچکتره یا زن داره!!! جدی میگه ها. اصن یکی دو مورد نیست. همش میخوره تو ذوقم. از صبح که پا میشم هی انرژی مثبت ساطع میکنم که امروز انشالله با یک آقا پسر خوب مواجه میشم . بعد تیپ میزنم و آراسته میرم سراغ درس و دانشگاه که اگه مواجه شدم بپسنده اما آخرش هم هیچی به هیچی! با هر آدم جدیدی رو به رو میشم یا کوچیکه یا مزدوج البته این طور نیست که برای ازدواج ببینمشون ها. مثلا تو دانشگاه میبینم ایرانین بعد میگم خدا بخواد انشالله این دفعه خودشه بعد یهو سنش میبینم کمه یا میگه با خانومم اینجام. آخه میدونین؟ از بقیه برای من آبی گرم نمیشه. یعنی هیچ کی نمیاد از فامیلمون من رو بخواد معرفی کنه و واسطه ازدواج بشه, یعنی با وجود این که هی به همه مستقیم و غیر مستقیم میگم من دوست دارم ازدواج کنم کسی تا به حال بهم نگفته فلانی رو بهت معرفی کنم. اینه که فهمیدم خودم باید دنبالش باشم و یه کاری برای خودم انجام بدم اما چرا قانون جذب واسه من کار نمیکنه آخه؟
    یه سوال خیلی مهم دیگه ام اینه که چرا فقط من باید این همه زحمت بکشم که اون شازده پسر رو پیدا کنم همش؟ چرا مثل دخترهای دیگه نیستم؟ چرا مثل دوستام خود پسرها نمیان سمتم؟ به خدا همیشه تا جایی که بتونم سعی در آراستگی و خوش اخلاقی و خوش رفتاری دارم. هر روز سعی میکنم که یک مدل قشنگ و تازه شالم رو ببندم تا هم خوشگل شم و هم نگاه ادم های اینجا رو به مسلمون ها زیبا کنم. زیاد ارتباط با آدم ها میگیرم. اما هیچ پسری متوجه من نمیشه ( واسه ازدواج ها) . همش من دارم تلاش میکنم و جلو میرم و سعی میکنم باهاشون آشنا شم. برای همه ی دخترها, این پسرها هستن که سمتشون میان, حالا یا مستقیم یا با واسطه. دوستم حتی براش پیش اومده که هم کلاسی های دوران کارشناسیمون پیداش کنن و بیان. وقتی ازش میپرسم میگه من کاری نمیکنم خودشون اومدن! یا دوست دیگه ام یهو زنگ میزنن بهش میگن فلانی معرفیتون کرده برای امر خیر اما من هیچی. هیچ کی سراغ من نیومده به هیچ طریقی. میان که تو درس ها کمکشون کنم یا سوالی چیزی داشته باشن اما برای ازدواج هیچی چرا؟ اخه چرا؟ اصن حالا که همه یا کوچیکن یا مزدوج چه طوری هدایتشون کنم که حداقل واسطه ی معرفی به فرد مناسبی بشن؟
    من ازتون خیلی التماس دعا دارم به خصوص برای ازدواجم

  2. کاربر روبرو از پست مفید shivaram تشکرکرده است .

    بارن (جمعه 08 اسفند 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    اگه راهی پیدا کردی به ما هم بگو ؟
    برای منم سوال شده بعضی دخترا اینقدر خواستگار دارن که تو انتخاب میمونن با وجوود اینکه شرایط تاپی ندارن
    خیلیاشون اصلا عرضه اداره خودشون هم ندارن چه برسه زندگی مشترک ولی کلی طرفدار دارن واز اقبال بلندشون به یه مورد خوب هم ازدواج میکنن.
    بعضیا هم با اینکه هیچی کم ندارن هیچکی بهشون نگاه نمیکنه چه برسه پیشنها ازدواج بده
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  4. 5 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    asal2013 (چهارشنبه 13 اسفند 93), khaleghezey (جمعه 08 اسفند 93), نادیا-7777 (جمعه 08 اسفند 93), آزرم (جمعه 08 اسفند 93), بارن (جمعه 08 اسفند 93)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 اسفند 96 [ 08:20]
    تاریخ عضویت
    1393-10-17
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    68

    تشکرشده 183 در 65 پست

    Rep Power
    31
    Array
    شما که ناراحت ترین! پس قانون جذب چی میشه؟ جواب سوالام؟
    ویرایش توسط shivaram : جمعه 08 اسفند 93 در ساعت 12:55

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abi.bikaran نمایش پست ها
    اگه راهی پیدا کردی به ما هم بگو ؟ برای منم سوال شده بعضی دخترا اینقدر خواستگار دارن که تو انتخاب میمونن با وجوود اینکه شرایط تاپی ندارن خیلیاشون اصلا عرضه اداره خودشون هم ندارن چه برسه زندگی مشترک ولی کلی طرفدار دارن واز اقبال بلندشون به یه مورد خوب هم ازدواج میکنن.بعضیا هم با اینکه هیچی کم ندارن هیچکی بهشون نگاه نمیکنه چه برسه پیشنها ازدواج بده
    مساله اینه که شرایط تاپ تعریفش برای خیلی از آقایون 180 درجه فرق داره با تعریف خانمها.
    همون خانمهایی که شما اشاره کردین که خواستگارای خیلی زیادی داشتن و دستشون برای انتخاب باز بوده (که البته معمولا بعد از ازدواج هم زندگی های بسیار موفق و شیرینی رو تجربه میکنن و شوهرهاشون حاضرن برای خوشحال کردنشون از همه چیزشون بگذرن)، بزرگترین داشته هاشون، همون نداشته هاشون از نظر همجنسهای مجردشونه. به همین علته که این موفقیت اونها در انتخاب شدن و البته در زندگی مشترکشون از نظر بقیه خانمها عجیبه ولی از نظر خیلی از آقایون بدیهیه.
    این نداشته ها هر چیزی غیر از زیبایی رو میتونه شامل بشه مثل تحصیلات بالا، شغل خوب، درآمد خوب، خانواده پولدار و حتی همون به قول شما نداشتن عرضه اداره خود. توضیحش هم زیاد سخت نیست ولی شاید توجیهش برای بعضی از خانمها سخت باشه که اتفاقا همسران تحصیل کرده و پولدار همین خانمها هستن که حاضرن برای کسب رضایت خانمشون از جان مایه بگذارن نه همسران اون خانمهای از نظر اجتماعی با کمالات و موفق.
    در آخر اینکه همونطور که دیدین در جمله اول همه آقایون رو جمع نبستم، چون به هر حال مواردی متفاوت هم پیدا میشن ولی درصد آماریشون رو میشه از مقایسه وضعیت تاهل و تجرد خانمهای از نظر همجنسهاشون موفق و با کمالات، با خانمهای از نظر همجنسهاشون ناموفق و بی عرضه، پیدا کرد.
    راه حل "عملی" هم برای این قضیه به ذهنم نمیرسه ولی توصیه ای که به نظرم مفیده اینه که این خانمها به توجیه هایی که معمولا مشاورها میکنن و در فضاهای مجازی هم از طرف دیگر خانمها بهشون میشه، دل بدن و از این توجیه ها به عنوان مخدر هایی برای فراموشی این مشکل بهره ببرن. توجیه هایی مثل اینکه شما باید اول خودت رو دوست داشته باشی و عاشق خودت و موفقیت های تحصیلی و شغلی خودت باشی تا یک نفر دیگه هم بتونه عاشقت بشه، یا اینکه با این موفقیتهای شما اگر مردی شما رو نخواست یعنی اصلا مرد لایقی نبوده و مردهای لایق و آدم حسابی فقط دنبال دخترهای از نظر تحصیلی و شغلی موفق میگردن و ... جملاتی از این قبیل که اگر زیاد تکرار کنید بعد از مدتی اعتقادتان خواهد شد و اثر مثبتی پیدا خواهند کرد.
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"
    ویرایش توسط اثر راشومون : جمعه 08 اسفند 93 در ساعت 18:59

  7. 2 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    کیت کت (جمعه 08 اسفند 93), مهرااد (جمعه 08 اسفند 93)

  8. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    قانون جذب به نظرم مزخرفه اونم در مورد ازدواج!
    شماهم خودت رو خسته نکن بشین زندگیت رو بکن تا خدا نخواد هیچ کاری نمیتونی بکنی هیچ کاری!!!!!!
    یه دختری میبینی از هفت دولت ازاده بعد یهو از غیب براش یکی رو میفرسته که توعمرش فکرش هم نمیکرد
    یکی هم همه عمرش تلاش میکنه کلی کمالات وجمالات داره ولی دریغ از خواستگار!
    قربون حکمت خدا برم کاش میدونستم این همه بی عدالتی در حق بعضی دخترا چه حکمتی داره!
    که باید به خاطر یه زندگی ساده و یه نیاز و حق طبیعی اینقدر عذاب بکشه!
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.

    ویرایش توسط abi.bikaran : جمعه 08 اسفند 93 در ساعت 13:18

  9. 3 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 08 اسفند 93), آزرم (جمعه 08 اسفند 93), اثر راشومون (جمعه 08 اسفند 93)

  10. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 اسفند 96 [ 08:20]
    تاریخ عضویت
    1393-10-17
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    68

    تشکرشده 183 در 65 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abi.bikaran نمایش پست ها
    قانون جذب به نظرم مزخرفه اونم در مورد ازدواج!
    شماهم خودت رو خسته نکن بشین زندگیت رو بکن تا خدا نخواد هیچ کاری نمیتونی بکنی هیچ کاری!!!!!!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    شما هم که مثل خانوادمین! پس نقش من تو ازدواجم چی میشه؟ یعنی این همه تلاش فایده نداره؟ این که اصن انصاف نیست! یعنی خدا نمیخواد؟ واسه همین همه کوچیک ها و مزدوج ها سر راه من سبز میشن؟ واسه همین کسی سراغم نیومده؟ آخه واسه چی نمی خواد؟ مگه چی میشه؟ من که زیاد دعا میکنم

  11. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shivaram نمایش پست ها
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    شما هم که مثل خانوادمین! پس نقش من تو ازدواجم چی میشه؟ یعنی این همه تلاش فایده نداره؟ این که اصن انصاف نیست!
    مثل اینکه یاتون رفته شما دخترین وحق انتخاب ندارین!
    شما باید بشینین تا یه شازده اقا پسر بیاد انتخابتون کنه تازه اگه کلی عیب ایراد از قد و زن رنگ پوستت وچشم ابروت نگیره وکلی منت سرت نذاره.
    قبلش هم باید از زیر نظر وسلیقه مادر جان خواهر جان وعمه خاله وخان باجیش رد بشی اگه اونا پسندت کردن بعد جناب شازدشون رو نمایان میکنن.

    بله همه زندگی ازدواج نیستولی میشه بگین یه دختر مجرد توی ایران زیر این همه نگاه طعنه ها وتحقیرهای مردم باید چجوری تا اخر عمرش زندگی کنه!!!!!!!!
    تازه اگه کسی رو هم نداشته باشه حمایتش کنه!
    خیلیا نفسشون از جای گرم بلند میشه اگه من کار ودرامد وپشتیبانی خانوده های خیلی از دخترا رو داشتم معلومه هیچ وقت به فکر ازدواج نمی افتادم.
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.

    ویرایش توسط abi.bikaran : جمعه 08 اسفند 93 در ساعت 13:36

  12. 5 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    ida bahrami (شنبه 09 اسفند 93), فدایی یار (جمعه 08 اسفند 93), آزرم (جمعه 08 اسفند 93), اثر راشومون (جمعه 08 اسفند 93), رویای پر کشیدن (دوشنبه 11 اسفند 93)

  13. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 اسفند 93 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-11-02
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    80
    سطح
    1
    Points: 80, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    31 days registered
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    به نظر من باید یه مدت به این موضوع فکر نکنید
    و هیچ تمایلی نشان ندهید
    چه بسا شما وقتی به کسی ابراز میکنید که مایل به ازدواج هستید طرف مقابل این مساله را دال بر کوچکی شما میپندارد
    یه مثال هست که میگه
    آویزونی ؛ گریزونه
    گریزونی ؛ آویزونه
    بعد از خدا بخواه
    تو اینترنت و خیابون نمیشه شوهر پیدا کرد
    اگه قسمت باشه خودش از اونور دنیا میاد

  14. کاربر روبرو از پست مفید eliza_2000 تشکرکرده است .

    بانوی آفتاب (شنبه 09 اسفند 93)

  15. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 اردیبهشت 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1393-10-26
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    15,299
    سطح
    79
    Points: 15,299, Level: 79
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 91.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    526

    تشکرشده 1,129 در 328 پست

    Rep Power
    103
    Array
    فکر نکنم از قانون جذب چیزی مسخره تر وجود داشته باشه

    قانون جذب و این چیزا واسه دلخوش کردن ما بدشانس هاست

  16. 3 کاربر از پست مفید آی تک تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 08 اسفند 93), فدایی یار (جمعه 08 اسفند 93), اثر راشومون (جمعه 08 اسفند 93)

  17. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    من به قانون جذب اعتقاد دارم.
    اما کاری که شما می کنی ربطی به قانون جذب نداره.

    شاید خودتون تصور میکنی داری درست رفتار میکنی و از نظر پسرهایی که دنبال کیس ازدواجن خیلی دختر شلوغ و به اصطلاح دنبال شوهری.
    هر روز یه جور شال بستن و شکل جدید و لبخند خوش رفتاری اضافه.....!!!!!!!!

    به نظرم دید مثبت داشته باش اما زیاد انرژی اضافه سرش نذار و به درس و زندگیت بری.

    ابی جونم ازدواج کردم فقط مهم نیسک که.......امار زیاد طلاق هم گویای همین مسیلست.
    مراسم ازدوتج یه شبه اما بد بختی بعدش برای خیلی ها یه عمره.

  18. 4 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    anastazia (جمعه 08 اسفند 93), anisa (چهارشنبه 20 اسفند 93), واحد (چهارشنبه 13 اسفند 93), بانوی آفتاب (جمعه 08 اسفند 93)


 
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادم با عرضه یعنی کی؟ چطور می توانم آدم با عرضه ای باشم؟
    توسط salman111 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 آذر 91, 01:10
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  3. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.