به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بیشتر دوست دارم بمیرم تا خوب بشم ، پس کی حال من خوب میشه ؟

    سلام. هیچکس رو ندارم که باهاش راجع به اوضاع و احوال بدم حرف بزنم ولی نمیتونمم بریزم تو خودم اینجا مینویسم شاید خیلی هاتون بگید باز این شروع کرد !
    چیکارکنم دیگه دارم روزبه روز بدتر میشم . بیشتر دوست دارم بمیرم تا خوب بشم .
    از قیافم بدم میاد اوضاع مالیمون اونقدر خوب نیست که قیافمو درست کنم .
    مطمئنم اگه خوشگل بودم حالم بهتر بود ...
    حتی کارهایی که دوست داشتم انجام بدم رو پشت گوش میندازم

    چند هفته است که میخوام برم دنبال ورزش که حالم خوب شه تنبل و شل نباشم انقدر.
    کوه نوردی رو انتخاب کردم . باید یه تلفن بزنم به باشگاه کوهنوردی تا ببینم کلاس هاشون برای مبتدی ها کی هست و چجوریاست ...
    ولی زنگ نمیزنم که، به خاطر ترس از شروع فعالیتی جدید و...

    بیست سالم شد هنوز تو 14 سالگی موندم .
    هنوز میگم زشتم بی استعدادم و...

    یه اشتباهی کردم دوباره که میخوام خودمو خفه کنم فراموش کاری! خیلی مسخرست که
    برنامه هفته گی دانشگامو ندیدم و یکی از کلاسامو فراموش کردم
    بعد رفتم تو ساعت اون کلاس فراموش شده، خارج از دانشگاه کلاس مربی هنر کودک ثبت نام کردم
    حالا خوبه اون یکی کلاسمو یادم مونده و رفتم. چطور شده اون یکیو فراموش کردم فکر کردم فقط همون یه کلاس رو دارم. وااااای من مغز دارم؟؟؟؟؟ بدبختی این که حذف واضافه هم تموم شده!

    الان نمیدونم باید چیکار کنم ترم آخر کاردانی هستمو همش 6 واحد دارم. حالا گند زدم به همه چی با خنگ بازیم ... کلی برنامه ریزی میکنم اینجوری میشه آخه چرا؟! لابد قسمت نیست کلاس مربی گری هنر برم مدرک بگیرم برم سر کار . آره دیگه بچه های بدبخت استاد خنگی مثل منو نمیخوان

    من چرا حواسمو جمع نمیکنم؟؟؟
    من چم شده ؟!
    چرا تا میام خوب شم همه چی رو سرم خراب میشه؟!

  2. 3 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    parsa1400 (چهارشنبه 09 مهر 93), یاس آبی (پنجشنبه 10 مهر 93), تیام (سه شنبه 08 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا منو پس زد؟
    توسط مهتاب در شب بارانی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: شنبه 23 بهمن 89, 17:55
  2. +پس عشق و دوست داشتن کجاست؟؟؟
    توسط هوشیار در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 مهر 88, 10:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.