با سلام. من دختری هستم 31 ساله و دانشجوی دکترا. یک خواستگاری دارم 31 ساله و دانشجوی دکترا. مشکلی که من دارم این است که ایشان نسبت به برقراری ارتباط بسیار بی تفاوت است به طوری که هر دو یا 3 هفته یکبار همدیگر را می بینیم . تلفن هم اصلا نمی زند. من چندبار بهشون گفته ام که این بی تفاوتی منو اذیت میکنه الان حدود 2 ماه است و ایشان می گویند که من خجالت می کشم و یا می ترسم مزاحم شما بشم و از این جور حرفا. من واقعا نمی دونم باید چه کار کنم؟ کات کنم یا همین جور ادامه بدم؟یا اینکه من خودم برای ارتباط بیشتر پیشقدم بشم؟
از مشاورین محترم می خواهم منو راهنمایی بفرمایند. باتشکر