به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 آذر 93 [ 01:11]
    تاریخ عضویت
    1393-1-16
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    123
    سطح
    2
    Points: 123, Level: 2
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دختری را دوست دارم که میدانم او قبلا پسری دیگر را دوست داشته، چیکار کنم؟

    سلام خدمت همه ی دوستان گل
    پسری بیست و چهار ساله هستم .سن این دختر هم بیست ویک .فوق دیپلم هستم و سربازی نرفتم ولی خونه و شغل دارم البته هنوز با خانواده زندگی میکنم. خانواده ای تقریبا مذهبی دارم. خودم هم ادم مذهبی هستم البته خیلی معتدل. حدودا شش ماهه که با یه دختر آشنا شدم. نحوه ی اشنایی ما هم از طریق همین فضای مجازی بوده. الان میشه گفت هر شب حدود دو سه ساعتی با این دختر چت میکنم. این دختر هم مثل خود منه.یعنی آدم مذهبی هست و نماز خون و البته چادری. نو ع چت کردن ما با همدیگه ، بیشتر جنبه ی دوستی داره .البته دوست دختر و دوست پسر نیستیم.اون منو مثه برادر خودش میدونه و من هم اونو مثل خواهر خودم.موضوعات که در موردش حرف میزنیم ، اتفاقات روز مره ، یا مثلا امروز چیکار کردیم ، چه اتفاقی افتاد و مسائل روزمره .در طی این مدتی که چت میکنیم با همدیگه، این دختر مسئله ای رو با من در میون گذاشته. اونم اینکه یه پسری خاستگارش بوده ولی الان دیگه به خاطر یه سری از مشکلات ، دیگه قضیه ازدواجشون منتفی شده. ولی ولی اینطور که خودش میگه ، هنوز گاهی وقتا دلش هوای اون پسر رو میکنه و یه زنگ یا یه اس ام اس به پسره میزنه. بعدش میاد واسه من تعریف میکنه که زنگ زدم اینطور شد فلان شد و و و.... بعدش هم به پسره فش و بد بیراه میگه و هی به خودش میگه که اشتباه کردم که عاشق این پسر شدم. خلاصه سرتونو درد نیارم. این دختر دیگه قید ازدواج با اون پسر رو زده.
    حالا میرسیم به اصل ماجرا
    من حدود سه ماهه که متوجه شدم که عاشق این دختر شدم. و اگه یه شب باهاش صحبت نکنم ، احساس تنهایی میکنم. همونطور که گفتم بیست و چهار سالمه و قبلا با هیچ دختری هیچ ارتباطی نداشتم. حالا به نظر شما ، من باید چیکار کنم؟ اگه فرض رو بر این بگیریم که این دختر واقعا همون شکلی هست که من متوجه شدم (اخلاق و خلقیات ) ، به نظر شما من بهش بگم که علاقه دارم بهش؟ اگه بخوام بهش بگم چطوری بگم؟ توی همون فضای چت؟ آیا ممکنه که هنوز ته دلش یه علاقه ای به اون پسر داشته باشه؟ واقعا نمیدونم چیکار کنم. مطمئن هستم که میتونم خوش بختش کنم . احساس میکنم که به درد همدیگه میخوریم.
    پیشاپیش ممنون از نظراتتون
    نظرتون رو زود بگید که منتظرم
    ویرایش توسط behroozoorheb : شنبه 16 فروردین 93 در ساعت 02:10


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چجوری به دوست پسر کله شقم کمک کنم؟!
    توسط raavash در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 15 بهمن 90, 15:44
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.