سلام من در مرحله اولیه آشنایی بصورت سنتی با دختر خانوم هستم. فارغ از تناسبات وتشابهاتی که دریک ازدواج موفق باید به آن توجه کرد این مسئله که منزل پدری ومحل سکونت دختر خانوم در شهرستانه و کثرت فامیل دختر خانوم وبه تبع آن رفت آمد با آنها به یک مسئله پررنگ برام درامده.حالا از شما عزیزان میخوام من رو راهنمایی کنید این مسئله چقدر میتونه مشکل ساز باشه و آیا صرف یک قول وقرار ابتدای آشنایی میتوان قدم های بعدی رو برداشت؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)