سلام
لطفا بفرمایید طبق تجربیات و دانسته هاتون، آیا زندگی زوجینی که شخصیتشان مشابه هم است پایدار‌تر و آرام‌تره یا اگر شخصیت ها مکمل باشه؟؟
- مثال «من فکر می‌کنم او مکمل منه. ما مث دو تا نیم‌دایره‌ایم که همدیگه رو کامل می‌کنیم» گویا هست.
- یا مثلا اینکه افراد سعی کنند از تیپ مشابه شخصیتی از لحاظ درونگرایی و برون گرایی شخصی را برای ازدواج انتخاب کنند