به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 دی 91 [ 15:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-12
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    546
    سطح
    10
    Points: 546, Level: 10
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 19 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    محتاج ترحم دیگرانم

    سلام
    خلاصه میگم مشکلم مث همون تاپیکای قبلیمه ولی خوب متاسفانه دوستان کم لطفی میکنن زیاد توجه نمیکنن. مشکلی که تو زندگی اصلیم هم دارم. محتاج ترحم و توجه دیگرانم. وقتی گریه کردم و چشام باد کردست دوست دارم ازم بپرسن چرا؟؟ مسکلی که امشبم واسم پیش اومد.
    حواهش میکنم راهنمایی کنید:
    شاید چون یه چند ماهیه که تو خونمو بیکارم این افکار به سرم میزنه. پایان نامم مونده همه دوستام فارغ التحصیل شدن ولی من هنوز موندم به خاطر افکار الکی ام. من با دختر خالم جور بودم من من من من جور بودم اون نه، همه چیمو بهش میگفتم یعنی با هر کی جور میشم فوری همه چیمو میگم اون فقط گوش میداد و نصیحت میکرد همین. من وابسته شدم سر یه موضوعی بحثمون شد الان چند ماهه دیگه مث قبل نیستیم . غعنی من فکر میکنم . همششششششش فکر میکنم اون الان داره به حرفای من میخنده اون میدونه من قرص میخورم پس با مامانش میشینن به من میخندن. امشب بهش گفتم تو تو این مدت مثلا به حرفایی که میگفتم میخندیدی یا میگفتی من دیوونم اونم خیلی معمولی گفت نا بابا زندگیتو بکن. شاید چ.ن یه چیزیو زیاد تکرار میکنم مردمو ناراحت میکنم. خیلی وضعم خرابه. فکر کنید از تیر ماه تا حالا من فقط دارم به اینا فکر میکتم.به این که جرا اون دوست پسر داره ومن نه و الان داره به من میخنده و فکر میکنه من حسودی میکنم . خواهش میکنم ار آفت های دوست پسر نگید!!!
    اینکه هر دفعه حرف میزنیم اسم اونو میاره حالم بد میشه. میدونه من حالم بده انگار میخواد آزارم بده.
    سرش خیلی گرم اونه. شاید هم اصلا به من فکر نمیکنه. از بچگی هم زیاد جور نبودیم همش دعوا بودیم
    من 6 ماه زندگیمو از دست دادم سر این افکار پوچ. به خدا دارم با اشک واستون تایپ میکنم. فرشته مهربان خواهش میکنم یه بارم که شده بهم توجه کن و جواب بزار برام.
    دوم دبیرستان 2 بار خودکشی کردم با قرص ولی نمردم
    اون که میدونه من اینهمه بدبختی دارم خب چرا با هام جور نمیشه چرا انقدر معمولیه.
    چقدر التماس کیکنم خونمون بیاد ولی نمیاد.
    کمکم کنید بچه ها

  2. کاربر روبرو از پست مفید sepeedeh_1989 تشکرکرده است .

    sepeedeh_1989 (شنبه 09 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.