سلام
من لیسانس ادبیات فارسی از یک دانشگاه غیر انتفاعی دارم در دانشگاه رتبه اول شدم اما چون میخواستم تغییر رشته بدم از امتیاز رتبه اول برای ورود به کارشناسی ارشد استفاده نکردم . الان سال سومی هست که از لیسانسم میگذره و این امتیاز رو تا امسال میتونستم استفاده کنم چون دانشگاه غیر انتفاعی بودم اصلا فکرشو نمیکردم بتونم وارد دانشگاه روزانه بشم در صورتی که رتبه اول سال پایینی با این امتیازش دانشگاه نهران قبول شد . یعنی دیگه هیچ راهی برای من نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)