سلام
دلم خیلی گرفته .از دست همسرم دارم دیوونه میشم .دیگه تحمل رفتاراش رو ندارم .با حرف زدنش آزارم میده .
حرف که میزنم همش ازم ایراد میگیره .از کارام ایراد میگیره .اعتماد به نفسم رو ازم گرفته .
خیلی مغروره .ازش بدم میاد ظالمه .کتکم میزنه .با زبون روزه باید کتک بخورم .
الان که دارم اینارو مینویسم با اشک و گریه مینویسم .من خیلی تنهام .کمکم کنید .چی کار کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)