به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 مرداد 89 [ 01:04]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,998
    سطح
    26
    Points: 1,998, Level: 26
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    واقعا دوستش دارم اما...

    سلام
    بی مقدمه شروع میکنم،دختری هستم 21 ساله و از بچگی عاشق پسر خالم بودم و اونهم همین حسو نسبت به من داشت وقتی 4 سال پیش دانشگاه قبول شدم اون ازم خواستگا ری کرد و رابطه ما شروع شد(در حد تلفنی). خانواده من خیلی مخالف بودن هم چون هنوز سنی نداشتم و هم اینکه میگفتن اون در سطح ما نیست چون اون بچه ی طلاقه و با داداش و مامانش زندگی میکنه . حدود 10 ماه با هم رابطه تلفنی داشتیم تا اینکه بنا به دلایلی من بهش جواب منفی دادم با اینکه دیوانه وار دوستش داشتنم و اونهم برای اینکه تلافی کنه و از لحاظ روحی آروم بشه با دختر عمش ازدواج کرد... روزهای خیلی سختی برام گذشت البته اونهم همینطور بود تا جایی که با وجود اینکه زن داشت وقتی همدیگرو میدیدیم داغون میشدیم و اون با زنش بحث و دعوا میکرد و همین بی توجهیایی که به زنش داشت باعث شد که زنش بهش خیانت کنه و اونهم خیلی زود طلاقش داد... حالا بعد از گذشت 3 سال دویاره رابطمونو شروع کردیم و اینبار واقعا قدر همدیگرو میدونیم اما بازم خانواده من مخالفن مخصوصا حالا که ازدواج کرده و طلاق گرفته... توی دو راهی گیر کردم. واقعا دوستش دارم و نمیتونم بدون اون زندگی کنم و اونهم مثل منه اما نمیدونیم چکار کنیم... بیشتر از گذشته همدیگرو دوست داریم و حاضر نیستیم لحظه ای بدون همدیگه باشیم و اون واقعا از ازدواجش پشیمونه منم اونقدر دوستش دارم که تونستم ازدواجشو نادیده بگیرم و تا الان هر خواستگاری داشتم بخاطر اون رد کردم. خواهش میکنم کمکم کنید بگین چکار کنم تا خانوادم راضی بشن.اصلا کارم درسته که دوباره قبولش کردم؟ ازدواج قبلیش در آینده لطمه ای به زندگیمون نمیزنه؟ واقعا به راهنمایتون نیاز دارم... ممنون[/size]

  2. کاربر روبرو از پست مفید کمکم کن تشکرکرده است .

    کمکم کن (سه شنبه 08 تیر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 96, 00:37
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. چرا همه دوستام باهام قهر میکنند؟
    توسط کیت کت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 16 اسفند 93, 19:33
  4. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  5. من و دوستام
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 آبان 89, 12:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.