به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 مرداد 96 [ 01:04]
    تاریخ عضویت
    1394-10-22
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    2,070
    سطح
    27
    Points: 2,070, Level: 27
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    89

    تشکرشده 66 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Exclamation دارم میرم خواستگاری در حالیکه دلم جای دیگه ست..

    سلام؛ حدود یک سال و نیم پیش به دختری توی محل کارم علاقمند شدم.
    ازش خواستگاری کردم و جواب منفی شنیدم. دوباره و سه باره و بارها طی این یک سال و نیم پیشنهادمو دوباره مطرح کردم اما هربار با جواب منفی از طرف ایشون مواجه شدم. هربار فک می کردم شاید نظرش عوض شده اما زهی خیال باطل..
    آخرین باری که ازش خواستگاری کردم 6 ماه پیش بود که این بار با واکنش تند و تهاجمی جوابمو داد و باعث شد یه سری قضایای دیگه پیش بیاد که در نهایت باعث قطع روابط کاریمون شد. دیگه از نظر کاری هم اگه نیاز بود با هم ارتباطی داشته باشیم هرکدوم به نحوی می پیچوندیم که پیش همدیگه نریم. کم کم خودش پیش قدم شد و دوباره رابطمون خوب شد. و الان به عنوان دو تا همکار رابطه خیلی خیلی خوبی با هم داریم. من هیچوقت نتونستم فراموشش کنم اما دیگه از این وضعیت خسته شدم. اطرافیان بهم میگن سنت داره میره بالا و سخت پسند میشی، دیر میشه و..
    خودمم دیگه بریدم؛ میخوام تموم شه. به همین دلیل توی همین هفته قرار گذاشتیم دارم میرم خواستگاری یکی از موردهای پیشنهادی دوستان و آشناها.
    من همه دلم پیش همکارمه؛ دیگه نمیشه بهش گفت عشق، یه جورایی دیوونشم. بارها از اینکه دارم میرم جای دیگه ای برای خواستگاری یواشکی توی خلوتم گریه کردم. حتی خانوادم بهم شک کردن و تعجب می کنن که چرا پسری که قراره ازدواج کنه و داره برای خواستگاری آماده میشه اینقد غمگینه.
    قبلا توی همین جا برای رسیدن به همکارم راهنمایی خواسته بودم که جواب نداد. دوس دارم یه بار دیگه هم قبل از اینکه گند بزنم به زندگیم و با کسی که دوسش ندارم ازدواج کنم از همکارم خواستگاری کنم اما با توجه به رفتاری که توی آخرین باری که ازش خواستگاری کردم نشون داد راستش می ترسم دیگه برم جلو. فقط توی ایستاگرام براش پی ام گذاشتم که حتی سین نشده.
    نمی دونم دارم کار درستی می کنم یا نه. خواهش می کنم کمکم کنید قبل از اینکه برای هر کاری دیر بشه..

    این یکی از پست های قدیمی منه درمورد همین مشکل: فک کنم مربوط به حدود یک سال پیش باشه.
    http://www.hamdardi.net/thread-42738.html
    ویرایش توسط Alone boy.. : جمعه 27 مرداد 96 در ساعت 23:08

  2. کاربر روبرو از پست مفید Alone boy.. تشکرکرده است .

    miss seven (جمعه 27 مرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 17 خرداد 93, 01:49
  3. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 07:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.